Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - znaki, rzucanie, najlepsze Wiedźmin Pogromca potworów poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin Pogromca potworów znajdziecie informacje o znakach dostępnych w tej produkcji.

Używanie znaków

Wiedźmińskie znaki ładują się w trakcie walki - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - znaki, rzucanie, najlepsze - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Wiedźmińskie znaki ładują się w trakcie walki. Od początku macie dostępny znak, który umożliwi wam używanie ognistych ataków.

Znaki można używać co kilka/kilkanaście sekund, gdy energia się naładuje. W ten sposób podświetli się znak na dole ekranu. Aby użyć wybranego znaku musicie narysować jego symbol na ekranie.

Znak Igni (Igni Sign)

Działanie: umożliwia zadawanie obrażenia od ognia - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - znaki, rzucanie, najlepsze - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Działanie: umożliwia zadawanie obrażenia od ognia.

Jak zdobyć: dostępny od początku rozgrywki.

Znak Aard (Aard Sign)

Działanie: zadaje obrażenia kinetyczne, które na sekundę ogłuszają przeciwnika - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - znaki, rzucanie, najlepsze - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Działanie: zadaje obrażenia kinetyczne, które na sekundę ogłuszają przeciwnika.

Jak zdobyć: po zdobyciu 10 poziomu można zakupić go z drzewka umiejętności.

Znak Quen (Quen Sign)

Działanie: rzucenie tego znaku sprawia, że absorbowane jest 70% ciosów przeciwnika - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - znaki, rzucanie, najlepsze - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Działanie: rzucenie tego znaku sprawia, że absorbowane jest 70% ciosów przeciwnika.

Jak zdobyć: po zdobyciu 15 poziomu można zakupić go z drzewka umiejętności.