Wasteland 3 - poradnik do gry

Wasteland 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wasteland 3: Ostatnia nadzieja strażników - Dom z dala od domu - solucja Wasteland 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz opis przejścia dwóch misji - Ostatnia nadzieja strażników i Dom z dala od domu. Solucja ta pozwoli Ci zakończyć oba, dość krótkie zadania.

Ostatnia nadzieja strażników

Cele zadania

  1. Wróćcie do Patriarchy

Opis przejścia

Zadanie aktywuje się automatycznie po zakończeniu zadania Witamy w Kolorado. Na końcu mapy znajduje się pojazd. Musisz z niego skorzystać, wówczas automatycznie zostaniesz przeniesiony do Bazy strażników. Aby zakończyć zadanie, porozmawiaj ze stojącym obok ciężarówki Patriarchą. Jeśli wyrazisz wdzięczność za jego gościnę to otrzymasz punkt poparcia u Szeryfów Patriarchy.

Dom z dala od domu

Cele zadania

  1. Porozmawiajcie z Szeryfem Kwonem i Sergeiem Greatskim
  2. Wejdź do sali wojennej i obudź główne systemy bazy

Opis przejścia

Po zakończeniu rozmowy z Patriarchą udaj się do budynku na wprost - tam trafisz na szeryfa Kwona i Sergeieja Greatskiego, którzy poproszą Cię o wyłączenie alarmu. Aby to zrobić udaj się do pokoju wojennego, znajdującego się za plecami rozmówców.

Gdy tylko przekroczysz drzwi, zostaniesz zaczepiony przez robota - Wasteland 3: Ostatnia nadzieja strażników - Dom z dala od domu - solucja - Wasteland 3 - poradnik do gry

Gdy tylko przekroczysz drzwi, zostaniesz zaczepiony przez robota. Jeśli posiadasz 1 punkt zdolności twardziel lub podstępny kutafon to możesz uniknąć walki. W innym wypadku będziesz musiał zlikwidować maszyny. Twoim celem jest kolumna stojąca w centrum pomieszczenia. Wejdź z nią w interakcję i wprowadź do sytemu siebie jako dowódcę.

Na sam koniec pojawi się Patriarcha. Rozmowa z nim zakończy zadanie.

Po tej misji ponownie porozmawiaj z Szeryfem Kwonem. Wówczas będziesz mógł go zwerbować do swojej drużyny.