Wasteland 3 - poradnik do gry

Wasteland 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wasteland 3: Zapędzeni w kozi róg - opis przejścia, solucja Wasteland 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz solucję do misji głównej Zapędzeni w kozi róg. poniższy Opis przejścia poprowadzi Cię przez to zadanie.

Cele zadania

  1. Porozmawiajcie z szefową Daisy w Colorado Springs
  2. Wyeliminujcie Dorseyów w Ogrodach Bogów
  3. Wróćcie do szefowej Daisy

Opis przejścia

Zadanie aktywuje się automatycznie po zaliczeniu zadania Dom z dala od domu. Udaj się do Śródmieścia Kolorado Springs - automatycznie trafisz na Plac Pręgierzowy. Za stojącymi tam dybami znajduje się biuro szeryfa, do którego musisz się skierować.

Przy samym wejściu znajduje się Lucia Wesson - porozmawiaj z nią, a poprosi Cię ona o pomoc - Wasteland 3: Zapędzeni w kozi róg - opis przejścia, solucja - Wasteland 3 - poradnik do gry

Przy samym wejściu znajduje się Lucia Wesson - porozmawiaj z nią, a poprosi Cię ona o pomoc. Następnie skieruj się do szefowej Daisy, zleci Ci ona wyeliminowanie Dorseyów w Ogrodach Bogów. Dokładanie taki sam cel ma Lucia, dlatego może zostać ona przyłączona do drużyny.

Przejście do Ogrody Bogów znajduje się na Placu targowym w północnej części Śródmieścia. Aby wejść do środka porozmawiaj z Lupińskim.

Na miejscu idź jedyną dostępną ścieżką - Wasteland 3: Zapędzeni w kozi róg - opis przejścia, solucja - Wasteland 3 - poradnik do gry

Na miejscu idź jedyną dostępną ścieżką. Natrafisz na grupę Dorseyów strzelających do mężczyzny na wzgórzu. Jeśli posiadasz 4 punkty zdolności przedziwna nauka lub twardziel to możesz uniknąć walki z nimi. Jeśli nie, to zaatakuj ich od razu - dzięki temu Ty rozpoczniesz potyczkę. W czasie jej trwania wykorzystaj osłony i w pierwszej kolejności likwiduj przeciwników walczących wręcz.

Idąc dalej natrafisz na zamkniętą bramę. Jeśli posiadasz 2 punkty mechaniki to możesz ją otworzyć, by zebrać znajdujące się w środku przedmioty. Gdy udasz się dalej natrafisz na kolejną grupę przeciwników. Możesz zaatakować ją bezpośrednio z tego miejsca. Wówczas musisz od razu ustawić drużynę za osłonami. Najlepszą taktyką jest pozostanie w miejscu - wówczas do przeciwnicy będą przemieszczać się w Twoją stronę i wystawiać się na trafienia. Wycofuj się jedynie w sytuacji, gdy postać zostanie częściowo otoczona przez oponentów.

Drugą opcją jest wykorzystanie niewielkiego przejścia znajdującego się po lewo - Wasteland 3: Zapędzeni w kozi róg - opis przejścia, solucja - Wasteland 3 - poradnik do gry

Drugą opcją jest wykorzystanie niewielkiego przejścia znajdującego się po lewo. Doprowadzi Cię ono na wzgórze, z którego będziesz lepiej panował nad polem walki. Znajduje się tam także specjalna soczewka, którą można zaprogramować, tak by pomogła Ci w walce. Aby się tam odstać trzeba jednak najpierw pokonać wilki pustkowi, które znajdują się w okolicy.

Po potyczce skieruj się do wielkiego dołu ze zwłokami i zbadaj go - Wasteland 3: Zapędzeni w kozi róg - opis przejścia, solucja - Wasteland 3 - poradnik do gry

Po potyczce skieruj się do wielkiego dołu ze zwłokami i zbadaj go. Następnie skieruj się jedyną dostępną ścieżką, gdzie napotkasz grupę osób. Automatycznie zainicjuje się rozmowa w czasie, której będziesz musiał zdecydować o ich losie.

Następnie wróć do Śródmieścia, by zdać raport szefowej Daisy. Znajdziesz ją dokładnie w tym samym miejscu co ostatnio. Zanim jednak to nastąpi odbędziesz rozmowę z Lucią podczas której zdecydujesz czy na stałe dołączy ona do Twojej drużyny.