Wasteland 3: Nieproszeni goście - solucja opis przejścia
Aktualizacja:
Na ten stronie poradnika do Wasteland 3 opis przejścia misji Nieproszeni goście. Solucja ta pomoże Ci bez przeszkód ukończyć to zadanie.
Cele misji
- Porozmawiajcie z Gideonem Reyesem w Broadmoor Heights;
- udajcie się do Dziwnowiska i rozmówcie się z przemytnikami ludzi;
- przeszukajcie obóz przemytników;
- znajdźcie w Dziwnowisku kogoś, kto pomoże uchodźcom dotrzeć do Kolorado Springs;
- porozmawiajcie z Mamą Cotter;
- wróćcie do Reysesa.
Opis przejścia
Gdy ukończysz zadanie Zapędzeni w kozi róg, skontaktuje się z Tobą niejaki Gideon Reyes. Poprosi Cię on o spotkanie w kościele w Broadmoor Heights.

Gdy dotrzesz na miejsce okaże się, że mężczyzna chce, abyś pomógł mu uporać się z problemem napływających do miasta uchodźców. Wskazuje, że źródłem problemu są przemytnicy, którzy zamieszkują Dziwnowisko.
Aby dostać się do wskazanego miejsca musisz udać się do kwatery głównej strażników. Tam wsiądziesz w Kodiaka, który umożliwia poruszanie się po Kolorado. Zaraz po dotarciu na miejsce trafisz na Ananda Rabindranatha. Porozmawiaj z nim, a zleci Ci zadanie Puk, Puk.
Obóz przemytników znajduje się we wschodniej części obszaru. Prowadzi do niego tylko most. Niestety nie ma możliwości pokojowego rozwiązania sprawy. W czasie walki skup się na dostaniu się do wyższej części obozu. W ten sposób znajdujący się tam oponenci stracą przewagę.
Po starciu przeszukaj ciała poległych. Przy jednym z nich znajdziesz klucz do znajdującego się w dolnej części obozu pomieszczenia. Wejdź do niego i porozmawiaj ze znajdującymi się tam uchodźcami - poproszą Cię oni o transport do Kolorado Springs.
Zadania tego podejmie się Pareidolia Jones, która przebywa wewnątrz Dziwnowiska (dostaniesz się tam, jeśli ukończysz zadanie Puk, Puk). Nie zrobi tego jednak za darmo - w zamian poprosi o 300 dolarów. Jeśli posiadasz 7 punktów zdolności twardziel lub 6 handlu to możesz uniknąć zapłaty.

Gdy uda Ci się załatwić sprawę z uchodźcami musisz wrócić do Kolorado Springs i porozmawiać Mamą Cotter. Przebywa ona w okolicy warsztatu, w którym leczył doktor. Może się to skończyć na trzy sposoby:
- pozwalasz Mamie dalej działać i przemycać uchodźców (zwiększa poparcie u Uchodźców z pustkowi);
- strażnicy aresztują Mamę (zwiększa poparcie Stu rodzin i zmniejsza u Uchodźców z pustkowi);
- Szeryfowie aresztują Mamę. Ze względu na strach przed tą grupą, będziesz musiał walczyć (zwiększa poparcie Stu rodzin i zmniejsza u Uchodźców z pustkowi).
Na sam koniec wróć do Reysesa i powiadom go o tym, jak zakończyła się sprawa.
0
- Wasteland 3 - poradnik do gry
- Wasteland 3: Solucja
- Wasteland 3: Misje główne
- Wasteland 3: Misje główne - lista
- Wasteland 3: Prolog - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Witamy w Kolorado - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Ostatnia nadzieja strażników - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Dom z dala od domu - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Zapędzeni w kozi róg - opis przejścia, solucja
- Wasteland 3: Pełna chata - solucja opis przejścia
- Wasteland 3: Nieproszeni goście - solucja opis przejścia
- Wasteland 3: Fanatyk - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Odrodzenie Regana - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Psychopata - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Rozpętywanie małego piekła - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Zdrajca - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Piasek w baku - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Złożone obietnice/Śródmiejskie starcie - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Misje główne
- Wasteland 3: Solucja
Komentarze czytelników
dw.wrzesinski Junior
Solucja zrobiona po macoszemu, niestety. W przeciwieństwie do poradnika do wasteland 2 ten jest naprawdę słabiutki. Brak mapy świata oraz poszczególnych lokacji z uwzględnieniem wszystkich miejsc gdzie komu co można dać lub jaki mini quest można wykonać. Przy poradniku do 2. było to fenomenalnie i czytelnie rozrysowane. Korzystam z linka osoby, która wrzuciła tutaj w komentarzach walkthrough z mapami. Tym się wspomagam raz na bardzo rzadki czas.
Shok Centurion

Nie prawda. O ile 100 rodzin i szeryfowie z tobą nie walczą to z samym Patriarchą walka i tak się odbywa.
Shok Centurion

Nie prawda że większość zadań da się rozwiązać bez walki, tylko ich cześć, a to różnica.
Niektóre walki w zadaniach są podyktowanie fabularnie.
Gra jest krótka, bo skończyłem ją w 30 h na liczniku Steam na 100% fabularnie z zadaniami pobocznymi.
Nie prawdą jest też to, że to co zrobisz w grze wpływa na rezultat końcowy, gdyż ostateczne decyzje podejmowane są praktycznie na samym końcu gry, co prowadzi tylko do tego kto z twoich kompanów z tobą zostanie.
Na końcu też podejmujemy decyzję o jednym z 6 zakończeń, nie licząc dwóch które mogą zdarzyć się mniej więcej w środku gry.
Niemniej bawiłem się w Wasteland 3 bardzo dobrze.
Shok Centurion

Jestem po przejściu gry na 100%.
Jak poradnik jest w trakcie poprawiania do słabo bo brakuje dużo rzeczy związanych z zadaniami, w tym 12 misji pobocznych.
Brak poradnika związanego z cybernetyką, mapy świata czy też miejsc które można znaleźć na mapie świata w tym sklepów, miejsc niezwiązanych z fabułą itd.
Słabo.
Nurek_ Junior
Końcówka może być zupełnie inna. Jeśli mamy dobre relacje ze 100 Rodzinami i Szeryfami to końcowych walk nie ma, a przejęcie władzy i odsunięcie Patriarchy odbywa się pokojowo.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.