Wasteland 3: Elfik na półce - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Poniższa strona poradnika do Wasteland 3 zawiera opis przejścia do zadania Elfik na półce. Znajdziesz tutaj kompletną solucję tego questa.
Cele misji
- Znajdźcie elfika w tarapatach;
- znajdźcie dowody na to, że święty Mikołaj produkuje mózgoklejki;
- rozmówcie się z Mikołajem.
Opis przejścia
Zadanie to odblokowane zostanie, gdy będziesz eksplorować północną część mapy. Wówczas usłyszysz komunikat radiowy, nadawany przez elfika. Jeśli zdecydujesz się zbadać sprawę, to odblokowana zostanie nowa lokacja na mapie.
Gdy dotrzesz na miejsce, okaże się że jest to fabryka świętego Mikołaja. Na sali znajduje się Cukierkowa Mary - porozmawiaj z nią a dowiesz się kilku informacji. To na jest autorką wezwania, a jej "pracodawca" ma słabość do ciasteczek. Podejdź do niego i powiedz, że czujesz ich zapach. W ten sposób uda się wybawić go na zaplecze, a Ty bez problemów porozmawiasz z elfką.

Jak się okaże, Mary podejrzewa, że Mikołaja robi "mózgoklejki" i poprosi Cię o znalezienie dowodów. W prawym rogu budynku znajdują się drzwi, które prowadzą na zaplecze. Tam, ulokowano ukryte przejście prowadzące do domu Mikołaja. Od razu natrafisz tam na grupę przeciwników. Ich pokonanie nie powinno jednak stanowić problemu.

Aby dostać się do wnętrza musisz posiadać zdolność otwieranie zamków (6. poziom). W środku znajdziesz skrzynię, do której otwarcia wymagana jest ta sama umiejętność, z tym, że na 9. poziomie. W środku znajdziesz przepis na "mózgoklejki".

Mając dowód, możesz skonfrontować się z Mikołajem. Rozmowa z nim może zakończyć się na następujące sposoby:
- jeśli użyjesz zdolności twardziel (6. poziom) to Mikołaj ucieknie;
- gdy skorzystasz z umiejętności lizus (6. poziom) przekonasz "świętego" do kontynuowania produkcji i przekazywania produktów do kwatery głównej strażników;
- jeśli wykorzystasz zdolność dziwna nauka (6. poziom) to możesz zwiększyć produkcję i wysyłać produkty do kwatery głównej strażników;
- gry podejmiesz próbę aresztowania Mikołaja, to zakończy się to walką;
- możesz również zaatakować oponenta.
Jeśli całość zakończy się walką, to oprócz samego Mikołaja do walki staną także jego roboty. Z racji tego, że w miejscu tym znajdują się osoby postronne, to broń zadająca obrażenia obszarowe jest złym rozwiązaniem. Największe obrażenia zadaje Mikołaj i to nim powinieneś się zająć w pierwszej kolejności.
W przypadku, gdy nie dobiłeś targu z Mikołajem i tan uciekł lub nie żyje, możesz zdecydować o losie elfików. Możesz zmusić ich do dalszej produkcji lub je uwolnić. To wymaga dezaktywowania ich wybuchowych obroży. Aby to zrobić musisz dostać się warsztatu, gdzie znajduje się terminal, który można dezaktywować za pomocą zdolności mechanika (8. poziom) lub nerdowskie rzeczy (8. poziom).
0
- Wasteland 3 - poradnik do gry
- Wasteland 3: Solucja
- Wasteland 3: Misje poboczne
- Wasteland 3: Misje poboczne - lista
- Wasteland 3: Czołowy doktor opis przejścia, solucja
- Wasteland 3: Wielka draka w Małym Vegas - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Puk, Puk - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Orzeł czy reszka - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Nieprzyjemni sąsiedzi - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Moje ciało domaga się tego - solucja opis przejścia
- Wasteland 3: Ostrzeżenie o promieniowaniu! - solucja opis przejścia
- Wasteland 3: Cinéma Vérité - solucja opis przejścia
- Wasteland 3: Kontrwywiad - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Koszmar w Diwnowisku - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Bardzo wrogie przejęcie - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Piekielna podróż Quareksa - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Wezwanie do działania - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Krew nie woda - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Panowie życia i śmierci - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Wojna światów - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Zniknięcie - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Nagroda handlarzy niewolników - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Sprawiedliwość pustkowi - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Elfik na półce - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Polowanie Wolfe'a - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Bogowie i Klauni - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Kanarek w kopalni węgla - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Zakodowane transmisje - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Mały sekret tatusia - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Misje poboczne
- Wasteland 3: Solucja
Komentarze czytelników
JaneDoe Legionista
krab93 Legionista
Żeby uratować Jodi Bell bez żadnych umiejętności i alarmowania dalszych przeciwników należy podejść trzymając się lewej strony niezbliżająca się za bardzo i zastrzelić z dystansu bandytę celującego do Jodi przy pomocy karabinu snajperskiego.
panas111 Chorąży
Mam pytanie odnośnie Questa pobocznego z Quarekiem. Trzeba znaleźć jego płyty z grami, ale w lokacji gdzie powinny się znajdować czyli parking w Norach Dziwnowiska ich nie ma. Nie przypominam sobie także bym je znalazł wcześniej i shandlował komuś te płytki, Coś, ktoś...pomoże?
panas111 Chorąży
Jest sporo bugów w tej grze. Zrobiłem jak pisałeś, ale dalej lipa. Miałem już raz czy dwa coś podobnego z lootem i wtedy się sprawdzał system "wyjdź i wejdź". Może dzisiejszy patch 1.1.1 to naprawi. Pozdrówki. Dziękuję.
jamem252 Legionista
Poradnika nie ma :) i chwilę nie będzie, dlaczego? Bo gra jest tak miałka i krótka fabularnie , że wstyd to pokazać. Początek piękny , ale potencjał zmarnowany koncertowo. Drogie gry on-line , prosze nie róbcie tego , jesteście najważniejszym portalem o grach , żadna gra nie jest warta tego, żeby to marnować tak sztucznie podnosząc gry, bardo przeciętne
Soulcatcher Legend
jamem252 ---> Większość zadań można rozwiązać bez walki. Oczywiście można też wszystkich zabijać i narzekać że gra jest płytka.
To właśnie jest zaleta tej gry nie krzyczy do ciebie "nie zabijaj" "uważaj" "możesz zrobić to inaczej", tu możesz po prostu wejść i zabić wszystkich, tak w zasadzie we wszystkich lokacjach możesz zabić wszystkich.
Sztuka polega na tym aby nie zabijać nikogo.
"8 opcji dialogowych wszytskie porwadzą do walki nie ma chętnych do pomoc"
Ta gra właśnie na tym polega 7 z tych opcji jest "złe", musisz wybrać tą jedną, wcześniej zrobić "coś" i pojawi ci się opcja która prowadzi do innego rozwiązania.
I absolutnie nie jest prawdą że wszystkie ścieżki prowadzą do jednego rozwiązania. NIGDY W ŻYCIU.
Większość głównych zadań ma różne rozwiązania mające potem różne konsekwencje, nawet takie które pojawią się za kilka lokacji.
Większość głównych lokacji ma diametralni różne konsekwencje w zależności od tego co w nich zrobisz.
np. samo Denver ma 3 całkowicie różne rozwiązania z konsekwencjami wpływającymi na zakończenie gry i układ świata.
Komessi Junior
Zaciąłem się na queście Fanatyk. Po zrobieniu questa trzeba wrócić do Patriarchy. Tylko że nie mogę go znaleźć.
premium918977 Legionista
Patriarcha siedzi na tronie na północnym krańcu lokacji Broadmoon Hights [podmapa Colorado Springs].
Ja mam analogiczne pytanie: gdzie znajdę Eidilon z zadania Cinema Verite?
I czy jest jakiś sposób szybkiej podróży poza holowaniem? Tzn. Żebym nie musiał grupą iść na kraniec mapy żeby wyjść z lokacji.
Nurek_ Junior
Końcówka może być zupełnie inna. Jeśli mamy dobre relacje ze 100 Rodzinami i Szeryfami to końcowych walk nie ma, a przejęcie władzy i odsunięcie Patriarchy odbywa się pokojowo.
dw.wrzesinski Junior
Solucja zrobiona po macoszemu, niestety. W przeciwieństwie do poradnika do wasteland 2 ten jest naprawdę słabiutki. Brak mapy świata oraz poszczególnych lokacji z uwzględnieniem wszystkich miejsc gdzie komu co można dać lub jaki mini quest można wykonać. Przy poradniku do 2. było to fenomenalnie i czytelnie rozrysowane. Korzystam z linka osoby, która wrzuciła tutaj w komentarzach walkthrough z mapami. Tym się wspomagam raz na bardzo rzadki czas.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
