Wasteland 3: Bogowie i Klauni - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz opis przejścia zadania Bogowie i Klauni. Solucja ta pomoże Ci zakończyć misję.
Cele misji
- Porozmawiajcie z wyznawcami i niewolnikami Payasos oraz Łowców Bogów;
- Przekażcie ciało Cucarachy Ryzykownej Szynce.
Opis przejścia
To zadanie poboczne jest powiązane z zadaniami głównymi Zdrajca i Piasek w Baku. Celem tego zadania jest wywołanie wojny między dwoma gangami - Payasos oraz Łowcami Bogów. W Hrabstwie Yuma natrafisz na grupę Payasos. Znajdują się oni nieopodal przejścia na farmę wiatrową. Poproszą Cię oni o uporanie się z bizonami.

Jeśli zdecydujesz się im pomóc to musisz być przygotowany na walkę z przeciwnikiem, który jest niezwykle odporny na obrażenia. Jeśli posiadasz w swojej drużynie osoby, które specjalizują się w walce na bliski dystans, to wykorzystaj ich do odwrócenia uwagi wroga.
Po walce możesz zdecydować, czy oddasz niewolników w ręce Payasos. Jeśli nie chcesz tego robić to będziesz musiał użyć zdolności twardziel (9. poziom) lub stanąć do walki.
W następnej kolejności skieruj się na farmę wiatrową. Od razu przy wejściu trafisz na bar należący do Payasos. Tam zostaniesz zaczepiony przez Ryzykowną Szynkę, która zaoferuje Ci burgera. Możesz go zjeść, odmówić lub wykorzystać zdolność lizus (9. poziom) i opcję "dziwnie", by przekonać rozmówczynię, że już go jadłeś.

Eksplorując okolicę trafisz na kapliczkę Łowców Bogów. Aby wykonać zadanie musisz sprzeciwić się ich ostrzeżeniom i wejść do środka. Zainicjuje to walkę. Dużym problemem są tutaj wąskie schody, które skupią Twoją drużynę w jednym miejscu. Jeśli w tym momencie jeden z oponentów rzuci granat mrożący, to jego skutki obejmą prawie całą drużynę.

Idąc dalej natrafisz na kilka min. Możesz je ominąć, przeprowadzając po kolei całą drużynę lub rozbroić ją przy pomocy umiejętności materiały wybuchowe (9. poziom). Następnie trafisz na kolejną grupę przeciwników. W czasie tej walki wykorzystaj wybuchowe beczki, by zadać przeciwnikom dodatkowe obrażenia. Uważaj także na snajperów, którzy stoją z tyłu i początkowo mogą być niewidoczni.

Po walce podejdź do latawca znajdującego się nieopodal. Znajduje się tam ciało Cucaracha. Zabierz je i zanieś Ryzykownej Szynce. Ta przekaże informację dalej i zapoczątkuje wojnę obu gangów.
0
- Wasteland 3 - poradnik do gry
- Wasteland 3: Solucja
- Wasteland 3: Misje poboczne
- Wasteland 3: Misje poboczne - lista
- Wasteland 3: Czołowy doktor opis przejścia, solucja
- Wasteland 3: Wielka draka w Małym Vegas - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Puk, Puk - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Orzeł czy reszka - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Nieprzyjemni sąsiedzi - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Moje ciało domaga się tego - solucja opis przejścia
- Wasteland 3: Ostrzeżenie o promieniowaniu! - solucja opis przejścia
- Wasteland 3: Cinéma Vérité - solucja opis przejścia
- Wasteland 3: Kontrwywiad - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Koszmar w Diwnowisku - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Bardzo wrogie przejęcie - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Piekielna podróż Quareksa - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Wezwanie do działania - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Krew nie woda - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Panowie życia i śmierci - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Wojna światów - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Zniknięcie - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Nagroda handlarzy niewolników - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Sprawiedliwość pustkowi - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Elfik na półce - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Polowanie Wolfe'a - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Bogowie i Klauni - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Kanarek w kopalni węgla - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Zakodowane transmisje - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Mały sekret tatusia - solucja, opis przejścia
- Wasteland 3: Misje poboczne
- Wasteland 3: Solucja
Komentarze czytelników
JaneDoe Legionista
krab93 Legionista
Żeby uratować Jodi Bell bez żadnych umiejętności i alarmowania dalszych przeciwników należy podejść trzymając się lewej strony niezbliżająca się za bardzo i zastrzelić z dystansu bandytę celującego do Jodi przy pomocy karabinu snajperskiego.
panas111 Chorąży
Mam pytanie odnośnie Questa pobocznego z Quarekiem. Trzeba znaleźć jego płyty z grami, ale w lokacji gdzie powinny się znajdować czyli parking w Norach Dziwnowiska ich nie ma. Nie przypominam sobie także bym je znalazł wcześniej i shandlował komuś te płytki, Coś, ktoś...pomoże?
panas111 Chorąży
Jest sporo bugów w tej grze. Zrobiłem jak pisałeś, ale dalej lipa. Miałem już raz czy dwa coś podobnego z lootem i wtedy się sprawdzał system "wyjdź i wejdź". Może dzisiejszy patch 1.1.1 to naprawi. Pozdrówki. Dziękuję.
jamem252 Legionista
Poradnika nie ma :) i chwilę nie będzie, dlaczego? Bo gra jest tak miałka i krótka fabularnie , że wstyd to pokazać. Początek piękny , ale potencjał zmarnowany koncertowo. Drogie gry on-line , prosze nie róbcie tego , jesteście najważniejszym portalem o grach , żadna gra nie jest warta tego, żeby to marnować tak sztucznie podnosząc gry, bardo przeciętne
Soulcatcher Legend
jamem252 ---> Większość zadań można rozwiązać bez walki. Oczywiście można też wszystkich zabijać i narzekać że gra jest płytka.
To właśnie jest zaleta tej gry nie krzyczy do ciebie "nie zabijaj" "uważaj" "możesz zrobić to inaczej", tu możesz po prostu wejść i zabić wszystkich, tak w zasadzie we wszystkich lokacjach możesz zabić wszystkich.
Sztuka polega na tym aby nie zabijać nikogo.
"8 opcji dialogowych wszytskie porwadzą do walki nie ma chętnych do pomoc"
Ta gra właśnie na tym polega 7 z tych opcji jest "złe", musisz wybrać tą jedną, wcześniej zrobić "coś" i pojawi ci się opcja która prowadzi do innego rozwiązania.
I absolutnie nie jest prawdą że wszystkie ścieżki prowadzą do jednego rozwiązania. NIGDY W ŻYCIU.
Większość głównych zadań ma różne rozwiązania mające potem różne konsekwencje, nawet takie które pojawią się za kilka lokacji.
Większość głównych lokacji ma diametralni różne konsekwencje w zależności od tego co w nich zrobisz.
np. samo Denver ma 3 całkowicie różne rozwiązania z konsekwencjami wpływającymi na zakończenie gry i układ świata.
Komessi Junior
Zaciąłem się na queście Fanatyk. Po zrobieniu questa trzeba wrócić do Patriarchy. Tylko że nie mogę go znaleźć.
premium918977 Legionista
Patriarcha siedzi na tronie na północnym krańcu lokacji Broadmoon Hights [podmapa Colorado Springs].
Ja mam analogiczne pytanie: gdzie znajdę Eidilon z zadania Cinema Verite?
I czy jest jakiś sposób szybkiej podróży poza holowaniem? Tzn. Żebym nie musiał grupą iść na kraniec mapy żeby wyjść z lokacji.
Nurek_ Junior
Końcówka może być zupełnie inna. Jeśli mamy dobre relacje ze 100 Rodzinami i Szeryfami to końcowych walk nie ma, a przejęcie władzy i odsunięcie Patriarchy odbywa się pokojowo.
dw.wrzesinski Junior
Solucja zrobiona po macoszemu, niestety. W przeciwieństwie do poradnika do wasteland 2 ten jest naprawdę słabiutki. Brak mapy świata oraz poszczególnych lokacji z uwzględnieniem wszystkich miejsc gdzie komu co można dać lub jaki mini quest można wykonać. Przy poradniku do 2. było to fenomenalnie i czytelnie rozrysowane. Korzystam z linka osoby, która wrzuciła tutaj w komentarzach walkthrough z mapami. Tym się wspomagam raz na bardzo rzadki czas.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
