Wasteland 3: Osiągnięcia, trofea - lista
Aktualizacja:
Na ten stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz listę wszystkich osiągnięć zaimplementowanych w grze. Z jej pomocą będziesz w stanie zdobyć każde trofeum.
- Dobry początek
- Znajomość pustkowi
- Na straży pustkowi
- Absolutny wygrzew
- Nieobecność
- Na własną rękę
- Nowe prawo
- Zbawienie Hoonów
- Potrzeby wielu
- Brak czasu na bzdury
- W imię Gippera
- Rewaloryzacja
- Smutny koniec Valora
- Jutrzenka
- Bunkrozwałka
- Złote rączki
- Pokonany Victory
- Psychol w klatce
- Dajcie mi wolność albo...
- Wolnoć w swoim domku
- Nowy porządek w Kolorado
- Dead Red
- November górą
- Powściągliwość
- Żądło Skorpitrona
- Wyro-cznia
- Szeryf
- Kowbojka
- Watażka
- Psychopata
- Naukowiec
- Żul
- Twardziel
- Uwaga!
- Wszyscy przeżyli
- Turystyka przedapokaliptyczna
- Quid Agit?!
- Gdyk!
- Tosterowa ekspertyza
- Illuminati
- Nowy dom
- Ekspedycja
- Z czym to jest?
- Podwójna zabawa
- Menażeria
- Moje cudeńka
- Taśmociąg
- Ja, człowiek
- Rzeźbienie ciała
- Mistrzostwo modowania
- Bum cyk cyk
- Zimne przyjęcie
- Szlamifikacja
- Płonie ognisko w lesie
- Kosiarze Pustkowi
- Ognisty kij
- Ups!
- Mistrzostwo
- Bryka jak się patrzy
- Oczytanie
- W rozjazdach
Dobry początek
Cel: Ukończ grę na najniższym poziomie trudności.
Znajomość pustkowi
Cel: Ukończ grę na normalnym poziomie trudności.
Na straży pustkowi
Cel: Ukończ grę na wysokim poziomie trudności.
Absolutny wygrzew
Cel: Ukończ grę na najwyższym poziomie trudności.
Nieobecność
Cel: Nigdy nie dotrzyj do Kolorado Springs.
Komentarz: Aby zdobyć to osiągnięcie musisz zginąć podczas pierwszej misji.
Na własną rękę
Cel: Za przejęcie kontroli nad misją po śmierci dowódcy.
Komentarz: Trofeum to odblokujesz w czasie przechodzenia głównego wątku fabularnego.
Nowe prawo
Cel: Ustanów nową główną kwaterę strażników.
Komentarz: Osiągnięcie to odblokujesz w czasie przechodzenia głównego wątku fabularnego.
Zbawienie Hoonów
Cel: Zajmij się Erastusem Dorseyem, zanim zaszkodzi rodzinie Hoonów.
Komentarz: Osiągnięcie to odblokujesz w czasie wykonywania zadania Orzeł czy reszka, jeśli zdecydujesz się pomóc rodzinie Hoonów.
Potrzeby wielu
Cel: Uratuj transport pancerzy wspomaganych z rąk Szramolicych.
Komentarz: Osiągnięcie zdobędziesz w czasie wykonywania zadania Orzeł czy reszka, jeśli zdecydujesz się pomóc karawanie.
Brak czasu na bzdury
Cel: Pozwól na zamordowanie Hoonów i kradzież pancerzy wspomaganych.
Komentarz: Trofeum to zdobędziesz, jeśli zignorujesz zadanie Orzeł czy reszka.
W imię Gippera
Cel: Zastąp umysł Valora Buchanana Bogiem-Prezydentem Reaganem.
Komentarz: Osiągnięcie to odblokujesz w czasie przechodzenia głównego wątku fabularnego. W czasie wykonywania zadania Odrodzenie Regana, musisz zdecydować się na transfer Prezydenta do ciała Valora.
Rewaloryzacja
Cel: Aresztuj Valora Buchanana.
Komentarz: Trofeum to odblokujesz w czasie przechodzenia głównego wątku fabularnego. W czasie wykonywania zadania Odrodzenie Regana, musisz zdecydować się na nietransferowanie Prezydenta do Valora, a następnie aresztowanie go.
Smutny koniec Valora
Cel: Zabij Valora Buchanana.
Komentarz: Trofeum to odblokujesz w czasie przechodzenia głównego wątku fabularnego. W czasie wykonywania zadania Odrodzenie Regana, musisz zdecydować się na nietransferowanie Prezydenta do Valora, a następnie zabicie go.
Jutrzenka
Cel: Znajdź dom dla Jutrzenki.
Komentarz: Osiągnięcie to zostanie Ci przyznane, jeśli na końcu zadania Wezwanie do akcji zdecydujesz się wymontować moduł SI Jutrzenki i zamontować go w Kodiaku.
Bunkrozwałka
Cel: Uruchom mechanizm autodestrukcji Jutrzenki.
Komentarz: Osiągnięcie to zostanie Ci przyznane, jeśli na końcu zadania Wezwanie do akcji zdecydujesz się "zabić" Jutrzenkę.
Złote rączki
Cel: Znajdź Kodiaka.
Komentarz: Trofeum to zdobędziesz, gdy po raz pierwszy skorzystasz z Kodiaka.
Pokonany Victory
Cel: Zabij Victory'ego Buchanana.
Komentarz: Osiągnięcie zdobędziesz zabijając Victory'ego Buchanana pod koniec głównego zadania Psychopata.
Psychol w klatce
Cel: Aresztuj Victory'ego Buchanana.
Komentarz: Trofeum zdobędziesz, jeśli aresztujesz Victory'ego Buchanana pod koniec głównego zadania Psychopata.
Dajcie mi wolność albo...
Cel: Zabij Liberty Buchanan.
Komentarz: Osiągnięcie zdobędziesz zabijając Liberty Buchanan pod koniec głównego zadania Zdrajca.
Wolnoć w swoim domku
Cel: Aresztuj Liberty Buchanan.
Komentarz: Trofeum zostanie Ci przyznane, jeśli aresztujesz Liberty Buchanan pod koniec głównego zadania Zdrajca.
Nowy porządek w Kolorado
Cel: Pozbądź się Patriarchy i uwolnij Kolorado spod jego rządów.
Komentarz: Trofeum zostanie Ci przyznane, jeśli aresztujesz zdecydujesz się stanąć po stronie Angeli Deth i obalisz Patriarchę.
Dead Red
Cel: Pokonaj Angelę Deth i powstrzymaj zamach stanu.
Komentarz: Trofeum zostanie Ci przyznane, jeśli aresztujesz zdecydujesz się stanąć po stronie Patriarchy.
November górą
Cel: Za przejęcie Kolorado przez jednostkę November i strażników.
Komentarz: Osiągnięcie to zostanie odblokowane, jeśli odblokujesz sekretne zakończenie, aby to zrobić w musisz spełnić następujące warunki:
- Musisz opowiedzieć się po stronie Grippersów, podczas wykonywania zadania Odrodzenie Regana;
- Wypracuj wysoką reputację wśród Stu Rodzin i Szeryfów Patriarchy;
- Pod koniec gry, opowiedz się po stronie Angeli Deth.
Powściągliwość
Cel: Oprzyj się pokusie i pozostaw Tajemniczą Walizkę nieotwartą.
Komentarz: W Sans Luxe Apartments w Kolorado Springs w pierwszym apartamencie po lewo (wejście tam wymaga zdolności otwieranie zamków na poziomie 4). W środku przebywa Satoshi Jeśli zdecydujesz się z nim porozmawiać, to ofiaruje ci on tajemniczą walizkę. Zostaw ją zamkniętą przez całą grę, a na końcu otrzymasz potężną zbroję oraz przyznane zostanie to osiągnięcie.
Żądło Skorpitrona
Cel: Pokonaj Skorpitrona, zgodnie z dumną tradycją Strażników.
Komentarz: Trofeum to zdobędziesz, jeśli uda Ci się pokonać Skorpitrona. To potężna maszyna, którą napotkasz w czasie eksploracji świata lub podczas wykonywania niektórych zadań.
UWAGA: Pokonanie Skorpitrona, podczas wykonywania zadania Wojna światów, nie odblokuje tego osiągnięcia.
Wyro-cznia
Cel: Zdobądź wszystkie możliwe choroby weneryczne na Pustkowiach.
Komentarz: Aby zdobyć to osiągnięcie musisz skorzystać z usług wszystkich prostytutek w Małym Vegas. Po tym musisz znaleźć stos śnieżek, nasikać na niego i rzucać takimi śnieżkami w chorego, tak długo, aż dostanie ostatnią chorobę.
Szeryf
Cel: Darius Kwon chce dołączyć do waszej drużyny.
Komentarz: Osiągnięcie to zdobędziesz jeśli zwerbujesz Kwona do drużyny. Możesz to zrobić na samym początku rozgrywki, w kwaterze głównej strażników.
Kowbojka
Cel: Lucia Wesson chce dołączyć do waszej drużyny.
Komentarz: Aby zdobyć to osiągnięcie musisz zwerbować Lucię do drużyny. Zrobisz to w toku głównego wątku fabularnego.
Watażka
Cel: Pancerny Cordite chce dołączyć do waszej drużyny.
Komentarz: Aby zdobyć trofeum musisz zwerbować Pancernego Cordite'a do drużyny. Stanie się to, jeśli wykonasz zadanie Panowie życia i śmierci.
Psychopata
Cel: Victory Buchanan chce dołączyć waszej drużyny.
Komentarz: Vica Buchanana możesz zwerbować w czasie wykonywania głównego zadania - Psychopata.
Naukowiec
Cel: Pizepi Joren chce dołączyć do waszej drużyny.
Komentarz: Pizperi zwerbujesz po wykonywaniu głównego zadania Psychopata.
Żul
Cel: Scotchmo chce dołączyć do waszej drużyny.
Komentarz: Trofeum zostanie Ci przyznane, gdy zwerbujesz Scotchmo. Pojawia się ona w kantynie w kwaterze głównej strażników po wykonaniu zadania Nieproszeni goście.
Twardziel
Cel: Rybousty chce dołączyć do waszej drużyny.
Komentarz: Ryboustego możesz zwerbować w czasie pierwszej wizyty w Union Station.
Uwaga!
Cel: Za rzucenie śnieżką w bohatera niezależnego lub członka drużyny.
Komentarz: Śnieżki znajdziesz na kupkach rozsianych po świecie. Gdy zbierzesz je, wystarczy wybrać je w ekwipunku i rzucisz w innego członka drużyny.
Wszyscy przeżyli
Cel: Uratuj wszystkich zakładników w Aspen.
Komentarz: Osiągnięcie to możesz zdobyć w czasie wykonywania zadania Rozpętywanie małego piekła. Musisz sprawić, by każdy z przetrzymywanych zakładników przeżył.
Turystyka przedapokaliptyczna
Cel: Przesiedź przez całą trasę muzealną Quareksa.
Komentarz: W Dziwnowisku możesz spotkać Quareksa - zagadaj do niego a zaproponuje Ci wycieczkę po swoim muzeum. Trofeum zdobędziesz, jeśli w całości wysłuchasz jego opowieści.
Quid Agit?!
Cel: Za znalezienie Proboszcza.
Komentarz: Trofeum to zdobędziesz jeśli uwolnisz Proboszcza z cel w bloku więziennym w norach.
Gdyk!
Cel: Za złożenie Drobotrona.
Komentarz: Trofeum to zdobędziesz jeśli sprowadzisz do kwatery głównej strażników 4 cybernetyczne kury. Znajdziesz je w następujących miejscach:
- Ogród Bogów;
- Sans Luxe Apartments;
- kościół w Broadmoor Heights;
- bunkier preppera w Broadmoor Heights.
Oprócz tego musisz posiadać zdolność zaklinacz zwierząt (5. poziom)
Tosterowa ekspertyza
Cel: Zdobądź dyplom naprawy tosterów.
Komentarz: W czasie rozgrywki możesz napotykać tostery do naprawy. Z każdy z nich otrzymasz element złotego tostera. Gdy zbierzesz odpowiednią liczbę komponentów, to będziesz w stanie złożyć sprzęt. W ten sposób odblokowana zostanie dodatkowa lokacja, w której będziesz w tanie złożyć go w ofierze.
Illuminati
Cel: Za ujawnienie najmroczniejszego ze spisków.
Komentarz: Jeśli zwerbowałeś Proboszcza (osiągnięcie Quid Agit?!) to udaj się z nim do ośrodka "Zaspanie". Tam napraw znajdujący się tam toster. Tam znajdzie się wiadomość, która odblokuje sekretną lokację. Udaj się tam, a otrzymasz osiągnięcie.
Nowy dom
Cel: Odblokuj wszystkie ulepszenia pomieszczeń w kwaterze głównej strażników.
Komentarz: Aby zdobyć to osiągnięcie musisz wykonać zadanie Pełna Chata.
Ekspedycja
Cel: Odkryj wszystkie miejsca na mapie świata.
Komentarz: Jak cel wskazuje. Osiągnięcie to zdobędziesz, gdy zwiedzisz całe Kolorado i odblokujesz wszystkie lokacje.
Z czym to jest?
Cel: Zjedz klauniego burgera.
Komentarz: Osiągnięcie to zdobędziesz pod koniec gry. Na farmie wiatrowej Łowców Bogów zostaniesz zaczepiony przez Ryzykowną Szynkę. Zgódź się na spróbowanie burgera.
Podwójna zabawa
Cel: Przeprowadź Billy i Jean do samego końca gry.
Komentarz: Billy i Jean spotkasz w obejściu Hoonów. Musisz posiadać zdolność zaklinacz zwierząt, by móc je "zwerbować". Aby zdobyć to trofeum musi ona przetrwać do końca gry (możesz ją odwołać w kwaterze głównej strażników)
Menażeria
Cel: Oswój każdy typ zwierzęcia przynajmniej raz.
Komentarz: Aby trofeum zostało zaliczone musisz oswoić każdego zwierzaka występujące w grze. Wliczają się w to także zwierzęta "wyjątkowe" takie jak Major Kocurek (zadanie Witamy w Kolorado) i Billy i Jean (obejście Hoonów)
Moje cudeńka
Cel: Za zgromadzenie kolekcji, która przeraziłaby każdego właściciela sklepu z zabawkami.
Komentarz: Aby odblokować to osiągnięcie musisz znaleźć listę wszystkie 14 upiornych lalek. Ich lokalizację znajdziesz na osobnej stronie poradnika.
Taśmociąg
Cel: Znajdź wszystkie taśmy rozrzuconych po Kolorado.
Komentarz: Aby zdobyć to osiągnięcie musisz zdobyć wszystkie taśmy dostępne w grze.
UWAGA: Na ten moment osiągnięcia nie da się zdobyć.
Ja, człowiek
Cel: Przekonaj Komunę Maszyn do zaufania ludziom.
Komentarz: Aby odblokować to osiągnięcie musisz po prostu być miłym dla robotów w Komunie Maszyn (i w całym Kolorado) oraz unikanie ingerowania w ich obwody.
Rzeźbienie ciała
Cel: Za osiągnięcie możliwości cyborgizacji.
Komentarz: Części cyborga kupisz u Vivisecto w Komunie Maszyn. Osiągnięcie to zdobędziesz, gdy zainstalujesz ulepszenie na danej postaci.
Mistrzostwo modowania
Cel: Zainstaluj 4 modów na jednej broni.
Komentarz: Aby zmodyfikować broń musisz wybrać wybrany model w ekwipunku i posiadać postać posiadającą zdolność modyfikacja broni. Trofeum zostanie Ci przyznane, gdy założysz 4 mody na broń (znajdziesz je podczas eksploracji świata).
Bum cyk cyk
Cel: Za jednoczesne wysadzenie 6 przeciwników za pomocą pojedynczego ataku wybuchowego.
Komentarz: Trofeum to możesz zdobyć już w prologu. Wystarczy poczekać 3 tury, aż aktywuje się wieżyczka. Można to również wykonać za pomocą Kodiaka, gdy jest on wyposażony w broń obszarową.
Zimne przyjęcie
Cel: Rozbij na kawałki zamrożonego przeciwnika.
Komentarz: Wystarczy, że zbijesz przeciwnika zadając obrażenia od zimna. Możesz to zrobić za pomocą broni lub zbiorników z azotem.
Szlamifikacja
Cel: Zabij przeciwnika obrażeniami od energii.
Komentarz: Osiągnięcie to powinieneś zaliczyć mimowolnie w czasie przygody. Wystarczy mieć w drużynie osobę wyposażoną w broń energetyczną.
Płonie ognisko w lesie
Cel: Zabij przeciwnika obrażeniami od ognia.
Komentarz: Osiągnięcie to powinieneś zaliczyć mimowolnie w czasie przygody. Wystarczy mieć w drużynie osobę wyposażoną w miotacz ognia.
Kosiarze Pustkowi
Cel: Zabij wszystkie osoby w Śródmieściu Kolorado Springs.
Komentarz: Jak sam wskazuje cel - trofeum zdobędziesz jak zabijesz wszystkich mieszkańców Kolorado Springs (tylko ta konkretna lokacja). Najcięższymi przeciwnikami będą tutaj Szeryfowie.
Ognisty kij
Cel: Zabij 4 przeciwników pojedynczym atakiem strzelbą.
Komentarz: Aby to zrobić musisz skupić w jednym miejscu 4 osoby o niskim wskaźniku kondycji, a następnie oddać do nich śmiertelny strzał ze strzelby.
Ups!
Cel: Za przypadkowe powalenie w walce jednego z członków własnej drużyny.
Komentarz: Aby zrobić to trofeum musisz mieć włączoną opcję braterskiego ognia. Wtedy wystarczy strzelić w towarzysza o niskiej kondycji.
Mistrzostwo
Cel: Osiągnij 25 poziom postaci.
Komentarz: Osiągnięcie to zdobędziesz pod koniec rozgrywki. Jeśli będziesz wykonywać wszystkie zadania poboczne to 25. poziom zdobędziesz bez problemu.
Bryka jak się patrzy
Cel: Za zdobycie wszystkich ulepszeń pojazdu.
Komentarz: Aby zdobyć to trofeum musisz odblokować wszystkie usprawnienia techniczna Kodiaka. Są to:
- 4 podwozia;
- 6 pancerzy;
- 10 broni;
- 1 moduł SI;
- 3 narzędzia.
Oczytanie
Cel: Znajdź wszystkie książki o świecie w grze.
Komentarz: Podczas eksploracji znajdujesz książki mówiące o realiach produkcji. Trofeum zostaniesz przyznane, gdy znajdziesz je wszystkie.
UWAGA: Na ten moment osiągnięcia nie da się zdobyć.
W rozjazdach
Cel: Za nadanie nowego znaczenia wypadkom z udziałem pieszych.
Komentarz: Jedyne co musisz robić, alby zaliczyć to osiągnięcie to rozjeżdżanie przeciwników Kodiakiem.
Komentarze czytelników
Solucja zrobiona po macoszemu, niestety. W przeciwieństwie do poradnika do wasteland 2 ten jest naprawdę słabiutki. Brak mapy świata oraz poszczególnych lokacji z uwzględnieniem wszystkich miejsc gdzie komu co można dać lub jaki mini quest można wykonać. Przy poradniku do 2. było to fenomenalnie i czytelnie rozrysowane. Korzystam z linka osoby, która wrzuciła tutaj w komentarzach walkthrough z mapami. Tym się wspomagam raz na bardzo rzadki czas.
Końcówka może być zupełnie inna. Jeśli mamy dobre relacje ze 100 Rodzinami i Szeryfami to końcowych walk nie ma, a przejęcie władzy i odsunięcie Patriarchy odbywa się pokojowo.
Nie prawda. O ile 100 rodzin i szeryfowie z tobą nie walczą to z samym Patriarchą walka i tak się odbywa.
Patriarcha siedzi na tronie na północnym krańcu lokacji Broadmoon Hights [podmapa Colorado Springs].
Ja mam analogiczne pytanie: gdzie znajdę Eidilon z zadania Cinema Verite?
I czy jest jakiś sposób szybkiej podróży poza holowaniem? Tzn. Żebym nie musiał grupą iść na kraniec mapy żeby wyjść z lokacji.
Zaciąłem się na queście Fanatyk. Po zrobieniu questa trzeba wrócić do Patriarchy. Tylko że nie mogę go znaleźć.
jamem252 ---> Większość zadań można rozwiązać bez walki. Oczywiście można też wszystkich zabijać i narzekać że gra jest płytka.
To właśnie jest zaleta tej gry nie krzyczy do ciebie "nie zabijaj" "uważaj" "możesz zrobić to inaczej", tu możesz po prostu wejść i zabić wszystkich, tak w zasadzie we wszystkich lokacjach możesz zabić wszystkich.
Sztuka polega na tym aby nie zabijać nikogo.
"8 opcji dialogowych wszytskie porwadzą do walki nie ma chętnych do pomoc"
Ta gra właśnie na tym polega 7 z tych opcji jest "złe", musisz wybrać tą jedną, wcześniej zrobić "coś" i pojawi ci się opcja która prowadzi do innego rozwiązania.
I absolutnie nie jest prawdą że wszystkie ścieżki prowadzą do jednego rozwiązania. NIGDY W ŻYCIU.
Większość głównych zadań ma różne rozwiązania mające potem różne konsekwencje, nawet takie które pojawią się za kilka lokacji.
Większość głównych lokacji ma diametralni różne konsekwencje w zależności od tego co w nich zrobisz.
np. samo Denver ma 3 całkowicie różne rozwiązania z konsekwencjami wpływającymi na zakończenie gry i układ świata.
Nie prawda że większość zadań da się rozwiązać bez walki, tylko ich cześć, a to różnica.
Niektóre walki w zadaniach są podyktowanie fabularnie.
Gra jest krótka, bo skończyłem ją w 30 h na liczniku Steam na 100% fabularnie z zadaniami pobocznymi.
Nie prawdą jest też to, że to co zrobisz w grze wpływa na rezultat końcowy, gdyż ostateczne decyzje podejmowane są praktycznie na samym końcu gry, co prowadzi tylko do tego kto z twoich kompanów z tobą zostanie.
Na końcu też podejmujemy decyzję o jednym z 6 zakończeń, nie licząc dwóch które mogą zdarzyć się mniej więcej w środku gry.
Niemniej bawiłem się w Wasteland 3 bardzo dobrze.
Poradnika nie ma :) i chwilę nie będzie, dlaczego? Bo gra jest tak miałka i krótka fabularnie , że wstyd to pokazać. Początek piękny , ale potencjał zmarnowany koncertowo. Drogie gry on-line , prosze nie róbcie tego , jesteście najważniejszym portalem o grach , żadna gra nie jest warta tego, żeby to marnować tak sztucznie podnosząc gry, bardo przeciętne
„Krótka”? Widać że nie grałeś. Tu jest 2/3 https://game-maps.com/W3/Wasteland-3-Maps.asp i jest wiele alternatywnych rozwiązań które pozwalają przejść daną lokację na kilka sposobów.
W zasadzie brakuje miejsc gdzie jest tylko jedno rozwiązanie, jak jest tylko jedno to znaczy ze coś się przegapiło
Soulcatcher , jesze gram ale kończę. Dla mnie dramatycznie krótka i płytka fabularnie , sztucznie przedłuzana walką i pseudo ekploracją świata. Cóż z tego że jest tyle lokacji , jak 90% z nich sporwadza się do porozmawiania z jednym npcem i rozwaleniem wszytskiego co się rusza 2-4 hord badziewia.Z linku który wskazałeś machine shop , hoon homoestad, arapacho caravan, old survivalist bunker, gett family, cannibal jamboree, clown museum, santa workshop (+ za pomysł lokacji, ale czy coś fabularnie za pomysłem stoi? ), department of energy tellerium mine. to tak od ręki sa miejesca wejdź uwal ich wyjdź. A to że moge się dogadać z piewrszym klownem i dopiero drugi na mnie wyskakuje nic nie wnosi, tak samo jak to że mogę odkryć sekret i zamiast z prawej zaatakować z lewej, to żadna alternatywa.Żenujące są poziomy intrygi i storytelling: Hej chłopie wiem że porwałeś szeryfa wypuść go, bo bójke mogę wywołac tylko w 3 sali w 1 i 2 nie, Hej chceccie rewolty w gangu może sie przyłączymy ?- 8 opcji dialogowych wszytskie porwadzą do walki nie ma chętnych do pomocy, hej wysiekliście naszych przyjaciół w Dzwinowisku , czy możemy coś na to powiedzieć? NIe co najwyzej możemy wam bez fabularnego sensu wypaliić w głowę. Hej chcesz tu zgromadzić wystkie syntki? to giń albo rób co chcesz ... Wszytskie owe alternatywne ścieżki sprowadzają się do... rozwałki , z sukcesów fabularnych mogę świętego postraszyć nie muszę go rozwalać, łooł A mapa której tu nie ma na wwskazanym przez Ciebie wykazie knox bizon ranch to dokładnie 2 salwy po 3 strały ze strzelb, koniec mapy. Głowna fabuła? kwatera ,Broadmoor, Aspen, Denver, Yuma 5 kroków daleko mam do końca ? A jeszcze jedno , płakać sie chce jak mamy dwie drogi jedną znakowaną wielkim czerwonym strzałkami , drugą w teorii wymagającą otwierania zamków i boczną bradziej tajemną, i co ??? i łaczą się obie tuż przed celem na jednym dziedzińcu, no litości ....
Soulcatcher hmmm, może słabo klikam , ale udało CI się namówić oponenetów w UnionStation do rewolty? Czy owe zakończenia w Dnver , o których piszesz , nie sprowadzają się, do wyboru jednej z 3 opcji dialogowych w ostatniej rozmowie?
Serio i bez złych emocji, jest sposób na to żeby dostać sie do braci bez strzelania skoro 90% postaci po drodze o nic nie pyta tylko strzela? Bo patrząc nawet na częsciowy poradnik:
witamy w koorado - potencjalne ominięcie 2 ludzi resta do rozwałki
ostatnia nadzieja - trudno to w ogóle nazawać misją
zapędzeni w kozi róg - można sie pozbyć jednej grupy skillcheckiem reszta rozwałka
Pełna chata - de facto misja wypełnia sie sama przy okazji innych , nie wiele opcji misusz zatrudnić 4 z 6
nieporszeni goście - rozwałka totalna za którą znienawidzi mnie jedna z frakcji , z eczgo dokładnie nic nie wynika , mnie nienawidizi 100 rodzin - i zero konswkwencji z tego powodu
czołowy doktor - trudno to nazwać misją - 4 dlalogi w jednym pokoju - zero opcji
skończenia
wielka draka - rozwałka zero innych opcji - pytanie tylko kogo -zabiłem szeryfów - zero konsekwencji nie lubią mnie z czego nic nie wynika
puk puk - cytuję: "Obie drogi doprowadzą Cię do pomieszczenia, gdzie przebywa szalony doktor. Nie będziesz w stanie z nim negocjować, więc atakuj od razu" bez komentarza
orzeł czy reszka - można strzleać z jednej albo drugiewj strony a na koniec w jenym dialogu wybrąć standworowo podlizuje sie , strszę zabijam - tyle głębi misjii
nie przyjemni sąsiedzi - rozwałka w jednym pokoju zero opcji
moje ciało sie domaga - rozwiązywane przy okazji , trzeba znaleźć (podczas rozwałki ) jeden przedmiot
ostrzerzenie o promieniowaniu - solucja tego "zadania to 7 nie pełnychy linijek"
może potem jest mnóstwo opcji których nie zauważyłem :) ale z tych opisanych nie wynika nic poza tym że mogę strzelać z 2 stron do grup przeciwinków a czasem kogoś sie pozbyć klikając tweardziel lub lizus , reszta badziewia z lokacji i tak idzie do rozwałki. Konsekwencje dla świata? żadne tak szeryfowie mnie nie lubią 100 rodzin też i co ? i nic Uchodźcy mnie kochają i co i nic. Najpoważniejszą konsekwencją jest brak możliwości zakupu w debilnie rozrzuconych loswowych sklepikach. Chyba że i mnie i autorowi poradnika umykają ze 3 wartswy gry. Czekam z nieciewrpliwością na prłrn poradnik może zobaczę tam jakieklowiek alternatywne rozwiązanie jakiejkolwiek misji.
Napisz proszę którą misję główna czy poboczna wyłamuje sie ze schematu 1 lub wiele hord wrogów - rozwałka wszytskich, alternatywnie klikniecie lizus twardziel wtedy dana horda sie usuwa w cień lub ucieka reszta i tak do zabicia. Wskaż proszę jedną.
po zaglądnieciu na Twój profil... nie obraź się , ale nie tędy droga bez sponsorów ciężko, ale bez czytelników nie ma sponsorów
Jest sporo bugów w tej grze. Zrobiłem jak pisałeś, ale dalej lipa. Miałem już raz czy dwa coś podobnego z lootem i wtedy się sprawdzał system "wyjdź i wejdź". Może dzisiejszy patch 1.1.1 to naprawi. Pozdrówki. Dziękuję.
Mam pytanie odnośnie Questa pobocznego z Quarekiem. Trzeba znaleźć jego płyty z grami, ale w lokacji gdzie powinny się znajdować czyli parking w Norach Dziwnowiska ich nie ma. Nie przypominam sobie także bym je znalazł wcześniej i shandlował komuś te płytki, Coś, ktoś...pomoże?
Powinien być tam gdzie ubiłeś te stwory gdzie na środku na słupie czy krzyżu są zwłoki. Na 100% w tej części miejscówki były te płyty, ale nie pamiętam już czy je podnosiłem z ziemi, czy z pojemnika.
Jeżeli masz ten quest, płytki powinny być koło słupa do którego przywiązany jest trup.
Jak nie ma spróbuj wyjść z lokacji, zamknij grę wejdź do gry ponownie i wejdź do lokacji sprawdź ponownie.
Jest z tym problem.
Żeby uratować Jodi Bell bez żadnych umiejętności i alarmowania dalszych przeciwników należy podejść trzymając się lewej strony niezbliżająca się za bardzo i zastrzelić z dystansu bandytę celującego do Jodi przy pomocy karabinu snajperskiego.
Dużo bardziej mnie dziwi że takie błędy trafiły w ogóle do gry :( Ty jedynie przepisałeś więc mogę dać częściowe rozgrzeszenie :) Pozdrawiam!
Jestem po przejściu gry na 100%.
Jak poradnik jest w trakcie poprawiania do słabo bo brakuje dużo rzeczy związanych z zadaniami, w tym 12 misji pobocznych.
Brak poradnika związanego z cybernetyką, mapy świata czy też miejsc które można znaleźć na mapie świata w tym sklepów, miejsc niezwiązanych z fabułą itd.
Słabo.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
