Wasteland 3 - poradnik do gry

Wasteland 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wasteland 3: Witamy w Kolorado - solucja, opis przejścia Wasteland 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz opis przejścia misji Witaj w Kolorado. Solucja ta pozwoli Ci bez przeszkód zaliczyć zadanie.

Cele zadania

  1. Znajdźcie drogę na szczyt tamy;
  2. Zlikwidujcie wszystkich Dorseyów na tamie;
  3. Porozmawiajcie z major Prasad.

Opis przejścia

Po aktywacji zadania, skieruj się jedyną dostępną ścieżką. Po drodze natrafisz na wiele zwłok Strażników. Dodatkowo pojawi się pojedynczy przeciwnik, kąpiący się w krwi ofiary. Możesz go zlikwidować lub minąć.

Kierując się dalej ścieżką trafisz do obozu - Wasteland 3: Witamy w Kolorado - solucja, opis przejścia - Wasteland 3 - poradnik do gry

Kierując się dalej ścieżką trafisz do obozu. Tam spotkasz Dorsey'a celującego w głowę strażniczki. W tym momencie zainicjowana zostanie rozmowa. Może ona skończyć się na dwa sposoby:

  1. Po użyciu zdolności lizus lub twardziel: przeciwniczka wycofa się. Strażniczka Bell przeżyje, ale Dorsey ostrzeże znajdującą się w okolicy grupę, która przygotowuje się na atak i zabije przetrzymywanych;
  2. Atak: zginie Dorsey i Bell. Grupa zostanie nie ostrzeżona i będziesz mógł ją zaatakować z zaskoczenia i ocalić przetrzymywaną strażniczkę.
Zanim ruszysz dalej, przeszukaj obóz - Wasteland 3: Witamy w Kolorado - solucja, opis przejścia - Wasteland 3 - poradnik do gry

Zanim ruszysz dalej, przeszukaj obóz. Znajdziesz tam skrzynie z surowcami.

Następnie idź dalej ścieżką, a trafisz na wspomnianą grupę. Niezależnie od tego, czy została ona ostrzeżona, zajmij pozycję na wzgórzu. Z tego miejsca będziesz mieć dobrą pozycję do ataku i będziesz dobrze osłonięty.

Po walce udaj się dalej ścieżką - Wasteland 3: Witamy w Kolorado - solucja, opis przejścia - Wasteland 3 - poradnik do gry

Po walce udaj się dalej ścieżką. Dotrzesz do tamy. Na samym wejściu natrafisz na wieżyczkę i chodzącego robota. Aby uniknąć walki skieruj się w kierunku bramy po lewo. Tam znajduje się komputer. Z jego poziomu możesz wyłączyć system obronny. Jeśli dodatkowo posiadasz 1 punkt umiejętności Nerdowskie rzeczy, możesz go przeprogramować, by atakował tylko nieludzi. W ten sposób zniszczona zostanie też patrolująca okolicę maszyna.

Idąc dalej natrafisz na zamkniętą bramę, która strzeże skrzyni - Wasteland 3: Witamy w Kolorado - solucja, opis przejścia - Wasteland 3 - poradnik do gry

Idąc dalej natrafisz na zamkniętą bramę, która strzeże skrzyni. Jak posiadasz 1 punkt umiejętności to możesz wejść do środka - znajdziesz tam zbroję.

Następnie uruchom generator znajdujący się w okolicy. Po jego aktywacji otworzy się brama, która pozwoli Ci przejść dalej. Idąc ścieżką natrafisz na drzwi, przez które musisz przejść.

Po rozmowie z Jarettem Dorseyem rozpocznie się wala, w której będzie wspierać Cię major Prasad - Wasteland 3: Witamy w Kolorado - solucja, opis przejścia - Wasteland 3 - poradnik do gry

Po rozmowie z Jarettem Dorseyem rozpocznie się wala, w której będzie wspierać Cię major Prasad. Arena walki wypełniona jest różnego rodzaju osłonami. Jest to jednocześnie korzystne i problematyczne. Z jednej strony możesz się chować i niwelować ryzyko trafienia. Z drugiej jednak to samo będą robić Twoi przeciwnicy. Musisz więc stale się przemieszczać, tak by znaleźć optymalne miejsce do oddawania strzałów.

Na koniec odbędziesz rozmowę z major Prasad - Wasteland 3: Witamy w Kolorado - solucja, opis przejścia - Wasteland 3 - poradnik do gry

Na koniec odbędziesz rozmowę z major Prasad. Po niej zadanie się zakończy i będziesz mógł opuścić lokację.

Nieopodal miejsca, gdzie rozmawiasz z major Prasad znajduje się kot. Jeśli jedna z Twoich postaci ma umiejętność Zaklinacz zwierząt to możesz przyłączyć go do swojej drużyny.