Wasteland 3 - poradnik do gry

Wasteland 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wasteland 3: Nieprzyjemni sąsiedzi - solucja, opis przejścia Wasteland 3 poradnik, solucja

Ne tej stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz opis przejścia zadania Nieprzyjemni sąsiedzi. Solucja ta pomoże Ci ukończyć misję.

Cele misji

  1. Spotkajcie się z Rosie Wong w Sans Luxe Apartments;
  2. wejdźcie do mieszkania Irva i dowiedzcie się, co ukrywa;
  3. porozmawiajcie z Irvem o tym co odkryliście w jego mieszkaniu;
  4. wróćcie do Rosie Wong.

Opis przejścia

Zlecenie otrzymasz poprzez radio. W pewnym momencie zgłosi się to Ciebie Rosie Wong, która poprosi o rozwiązanie pewnego problemu.

Gdy się zgodzisz, skieruj się do Sans Luxe Apartments znajdującego się w Kolorado Springs. Rosie znajduje się zaraz przy wejściu - porozmawiaj z nią a dowiesz się, że ma ona problemy z niejakim Irvem i chce abyś pomógł jej się z nimi uporać.

Problematyczny lokator przebywa w apartamencie nr 3. Do jego otwarcia potrzebujesz zdolności otwieranie zamków (5. poziom). Dodatkowo zaraz przy wejściu znajduje się pułapka, której rozbrojenie wymaga umiejętności podstępny kutafon (4. poziom). Jeśli nie uda Ci się jej rozbroić walkę znaczną przeciwnicy. Możesz to jednak obejść atakując z dystansu przeciwników.

Walka nie powinna Ci większych problemów. Pamiętaj jedynie, by nie trzymać drużyny w jednym miejscu. Przeciwnik korzysta bowiem z pomniejszających granatów, które mają obszarowe działanie. Zwróć także uwagę, że na polu walki znajdują się zbiorniki z azotem.

Po walce skorzystaj z komputera znajdującego się w mieszkaniu [1] - Wasteland 3: Nieprzyjemni sąsiedzi - solucja, opis przejścia - Wasteland 3 - poradnik do gry

Po walce skorzystaj z komputera znajdującego się w mieszkaniu [1]. Do działania wymaga on jednak osoby stojącej na klapie do niego podłączonej [2].

Wróć do Rosie i dopytaj o kłopotliwego sąsiada - Wasteland 3: Nieprzyjemni sąsiedzi - solucja, opis przejścia - Wasteland 3 - poradnik do gry

Wróć do Rosie i dopytaj o kłopotliwego sąsiada. Jak się okazuje handluje on na targowisku w Kolorado Springs. Porozmawiaj z nim i zdecyduj o jego losie. Do wyboru masz 3 opcje:

  1. puszczenie go wolno;
  2. zwerbowanie do kwatery głównej strażników (zyskasz w ten sposób możliwość klonowania członków drużyny);
  3. aresztowanie go i oddanie w ręce strażników lub szeryfów.
Na koniec wróć do Rosie i powiedz jej, że sprawa jest załatwiona - Wasteland 3: Nieprzyjemni sąsiedzi - solucja, opis przejścia - Wasteland 3 - poradnik do gry

Na koniec wróć do Rosie i powiedz jej, że sprawa jest załatwiona.