Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Wasteland 3 - poradnik do gry

Wasteland 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wasteland 3: Buildy - medyk, technik, snajper, lider Wasteland 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz listę buildów, takich jak medyk czy technik, które pomogą zbudować Ci najlepszą drużynę.

Lider-negocjator

Postać wyszkolona w dowodzeniu drużyną i negocjowaniu z przeciwnikami. Tego typu bohater wspiera drużynę i zwiększa celność sojuszników znajdujących się na określonym obszarze. Dzięki niej będziesz też w stanie uniknąć części starć, poprzez odpowiednie poprowadzenie dialogów.

Przy tworzeniu tego tak ukierunkowanej postaci należy wybrać:

  1. Tło fabularne: manieryta lub szef;
  2. Dziwactwo: dowolne (poza samotnym wilkiem);
  3. Umiejętności: broń automatyczna, dowodzenie, lizus lub twardziel, handel;
  4. Broń: karabin szturmowy.

W przypadku tego typu buildu na starcie najlepiej jest przypisywać punkty atrybutów w następujący sposób:

Atrybut

Punkty

Priorytet rozwoju

Koordynacja

4

Wysoki

Szczęście

1

Niski

Spostrzegawczość

2

Średni

Siła

1

Niski

Szybkość

4

Średni

Inteligencja

2

Średni

Charyzma

7

Wysoki

Snajper

Snajper to obowiązkowy członek drużyny - Wasteland 3: Buildy - medyk, technik, snajper, lider - Wasteland 3 - poradnik do gry

Snajper to obowiązkowy członek drużyny. Cechuje się dość powolnym i precyzyjnym działaniem. Potrafi zadawać duże obrażenia przy pojedynczym strzale z dalekiego dystansu. Efekt może spotęgować za pomocą trafień krytycznych. Należy jednak pamiętać, że jest to postać stosunkowo wrażliwa na atak i należy ją chronić. Gdy tylko nadarzy się okazja wyposaż ją także w broń krótką (np. pistolet), który będzie można wykorzystać w sytuacji kryzysowej.

Przy tworzeniu takiej postaci należy wybrać dla bohatera następujące cechy:

  1. Tło fabularne: zabójca kóz;
  2. Dziwactwo: kamikaze lub seryjny morderca;
  3. Umiejętności: karabiny snajperskie; podstępny kutafon, mechanika, zaklinacz zwierząt, (później mała broń palna);
  4. Broń: karabin snajperski (później także broń krótka)
  5. Tło fabularne: erotoman;
  6. Dziwactwo: cyrkowe dziwadło;
  7. Umiejętności: mała broń, pierwsza pomoc, dowodzenie;
  8. Broń: strzelba.
  9. Tło fabularne: palladyn;
  10. Dziwactwo: worek treningowy;
  11. Umiejętności: duża broń, modyfikacja pancerza i broni, mechanika;
  12. Broń: pistolet maszynowy.

Rolę snajpera w Twojej drużynie może pełnić Jodie Bell.

W przypadku tego typu buildu na starcie najlepiej jest przypisywać punkty atrybutów w następujący sposób:

Atrybut

Punkty

Priorytet rozwoju

Koordynacja

4

Wysoki

Szczęście

3

Średni

Spostrzegawczość

7

Wysoki

Siła

1

Niski

Szybkość

1

Niski

Inteligencja

4

Wysoki

Charyzma

1

Niski

Medyk

Medyk jest kolejnym obowiązkowym elementem drużyny. To właśnie on ma będzie mógł leczyć Twoją drużynę w czasie przygody. Służy on bardziej jako jednostka wsparcia i musi wyróżniać się szybkością oraz dużą liczbą punktów akcji. Dobrze także, jeśli będzie on korzystał z broni, która zużywa mało PA.

Tworząc postać pod tym kątem musisz skupić się na następujących cechach:

W przypadku tego typu buildu na starcie najlepiej jest przypisywać punkty atrybutów w następujący sposób:

Atrybut

Punkty

Priorytet rozwoju

Koordynacja

6

Wysoki

Szczęście

1

Średni

Spostrzegawczość

1

Niski

Siła

1

Średni

Szybkość

6

Wysoki

Inteligencja

5

Wysoki

Charyzma

1

Niski

Technik

Technik to postać specjalizująca się w modyfikacji ekwipunku i posługiwaniu się ciężką bronią. Wyróżnia się on dużą wytrzymałością przez co dobrze sprawdza się w walce na pierwszej linii. Minusem jest tutaj jednak niska mobilność, więc wymaga dobrego pancerza i odporności na trafienia krytyczne. Ze względu na mechaniczne zdolności jest w stanie rozbrajać wrogie wieżyczki, by zyskać przewagę.

Podczas tworzenia postać, która celuje w ten bulid, należy skupić się na następujących cechach:

W przypadku tego typu buildu na starcie najlepiej jest przypisywać punkty atrybutów w następujący sposób:

Atrybut

Punkty

Priorytet rozwoju

Koordynacja

6

Wysoki

Szczęście

2

Średni

Spostrzegawczość

1

Niski

Siła

6

Wysoki

Szybkość

1

Niski

Inteligencja

4

Wysoki

Charyzma

1

Niski

Szalony naukowiec

Szalony naukowiec operuje w zagadnieniach związanych z różnego rodzaju techniką. Specjalizuje się on w rozbrajaniu pułapek, hakowaniu sprzętu i władaniu bronią ciężką. Postać ta dobrze sprawdzi się na pierwszej linii, szczególnie jeśli zdecydujesz się wyposażyć w miotacz ognia.

Podczas tworzenia postaci, która celuje w ten bulid, należy skupić się na następujących cechach:

  1. Tło fabularne: mól książkowy;
  2. Dziwactwo: piromaniak;
  3. Umiejętności: materiały wybuchowe, przedziwna nauka, nerdowskie rzeczy, duża broń, (później naprawianie tosterów);
  4. Broń: pistolet maszynowy.

W przypadku tego typu buildu na starcie najlepiej jest przypisywać punkty atrybutów w następujący sposób:

Atrybut

Punkty

Priorytet rozwoju

Koordynacja

6

Wysoki

Szczęście

1

Niski

Spostrzegawczość

1

Niski

Siła

5

Średni

Szybkość

1

Niski

Inteligencja

6

Wysoki

Charyzma

1

Niski

Walczący w zwarciu

Postać przydatna w każdej drużynie, ponieważ specjalizuje się w obsłudze broni niewymagającej amunicji. Z racji tego, że musi on przebywać w bliskiej odległości od przeciwnika, taki bohater musi posiadać duży pasek kondycji.

Tworząc postać pod tym kątem musisz skupić się na następujących cechach:

  1. Tło fabularne: zabójcza broń;
  2. Dziwactwo: grubianin;
  3. Umiejętności: walka w zwarciu, otwieranie zamków, przetrwanie;
  4. Broń: broń obuchowa.
  5. Tło fabularne: grafoman;
  6. Dziwactwo: seryjny morderca;
  7. Umiejętności: mała broń palna, podstępny kutafon, otwieranie zamków;
  8. Broń: strzelba pompowa.

W przypadku takiego buildu na początku najlepiej jest przypisywać punkty atrybutów w następujący sposób:

Atrybut

Punkty

Priorytet rozwoju

Koordynacja

6

Wysoki

Szczęście

2

Średni

Spostrzegawczość

1

Niski

Siła

6

Wysoki

Szybkość

4

Wysoki

Inteligencja

1

Niski

Charyzma

1

Niski

Tank

Tank to potężna jednostka, która nadaje się do walki na pierwszej linii. Ze względu na bliską kontakt z przeciwnikiem, postać ta musi posiadać potężny pancerz i jak najwięcej punktów kondycji.

Tworząc postać pod tym kątem musisz skupić się na następujących cechach:

W przypadku takiego buildu na początku najlepiej jest przypisywać punkty atrybutów w następujący sposób:

Atrybut

Punkty

Priorytet rozwoju

Koordynacja

3

Średni

Szczęście

2

Niski

Spostrzegawczość

3

Średni

Siła

2

Niski

Szybkość

4

Wysoki

Inteligencja

4

Wysoki

Charyzma

3

Niski