Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Wasteland 3 - poradnik do gry

Wasteland 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wasteland 3: Tworzenie postaci - wygląd, tło fabularne Wasteland 3 poradnik, solucja

Ma tej stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz informacje na temat tworzenia postaci. Zawarto tutaj szczegóły związane z modyfikacją wyglądu bohatera, jego tła fabularnego oraz dziwactwa.

Wybór gotowych postaci

Na samym początku musisz wybrać parę podstawowych postaci. Każdy duet cechuje się innymi zdolnościami, historią oraz bazowymi statystykami. Tytuł oferuje pięć takich ekip:

  1. Punkowi Kochankowie
  2. Młodzi Strażnicy
  3. Mentor i uczeń
  4. Technogłowi
  5. Ojciec i córka
Wasteland 3 pozwala także na wykreowanie własnego duetu bohaterów - Wasteland 3: Tworzenie postaci - wygląd, tło fabularne - Wasteland 3 - poradnik do gry

Tworzenie postaci - ogólne informacje

Wasteland 3 pozwala także na wykreowanie własnego duetu bohaterów. Gdy zdecydujesz się na tą opcję, to zostaniesz przeniesiony do specjalnego kreatora. Tam dostosujesz wszystkie parametry obu postaci.

Całość podzielona została na 6 kategorii - Wasteland 3: Tworzenie postaci - wygląd, tło fabularne - Wasteland 3 - poradnik do gry

Całość podzielona została na 6 kategorii:

  1. Identyfikacja - w tym panelu wybierzesz podstawowe informacje na temat postaci, takie jak imię płeć, głos oraz tło fabularne;
  2. Wygląd - tutaj możesz wybrać wygląd danego bohatera. Produkcja pozwala na znaczne modyfikacje postaci. Oprócz standardowej zmiany twarzy, fryzury czy ubioru, dostosujesz tutaj także postawę;
  3. Broń początkowa - w tej zakładce wybierzesz oręż, z którym rozpoczniesz swoją przygodę;
  4. Atrybuty - w tym miejscu możesz przypisać dostępne punkty do wybranych statystyk. Tytuł oferuje dość standardowe parametry, taki jak koordynacja, szczęści, spostrzegawczość, siła, szybkość, inteligencja i charyzma;
  5. Umiejętności - ten panel zawiera listę wszystkich zdolności, które może rozwijać postać. Na samym początku masz określoną liczbę punktów do przypisania według własnego uznania;
  6. Dziwactwo - są to cechy specjalne postaci. Wpływają one pozytywnie na jedną ze statystyk przy okazji negatywnie oddziałując z innym parametrem.

Tła fabularne

Każda postać dostępna w grze posiada tło fabularne. Ma ono pozytywny wpływ na parametry postaci. Jeśli samodzielnie tworzysz startowych bohaterów, to masz możliwość wyboru jednej z szesnastu opcji:

  1. Mól książkowy - przyznaje 5% bonusu do zdobywanego doświadczenia;
  2. Kocur pustyni - percepcja +1;
  3. Apostoł metalu - przyznaje 15% premii do obrażeń od ognia;
  4. Wybuchomaniak- przyznaje 15% premii do obrażeń od wybuchów;
  5. Zabójca kóz - zwiększa szanse o zadanie obrażeń krytycznych o 5%;
  6. Mechanik - przyznaje 10% premii do obrażeń zadawanych pojazdom i robotom;
  7. Zabójcza broń - przyznaje 10% premii do obrażeń w walce wręcz;
  8. Manieryta - lizus +1;
  9. Krezusi - handel +1
  10. Grafoman - przyznaje 5% premii do uników;
  11. Paladyn - przyznaje 10% bonusu do odporności na obrażenia krytyczne;
  12. Morderca-szyderca - przyznaje 10% premii do obrażeń zadawanym ludziom;
  13. Erotoman - szybkość bojowa +0,2;
  14. Stoner - przyznaje 10% premii do odporności na statusy;
  15. Szef - twardziel +1;
  16. Mściciel - penetracja +2.

Dziwactwa

Dziwactwa w przeciwieństwie do tła fabularnego nie są w 100% pozytywne. Niosą za sobą również negatywne elementy. Dodatkowo mogą także one modyfikować wygląd protagonisty. Ten element jest jednak czysto opcjonalny i możesz go pominąć podczas kreacji bohaterów.

Lista dostępnych dziwactw prezentuje się następująco:

  1. Grubianin - daje 15% premii do obrażeń w walce wręcz, ale jednocześnie zmniejsza o 50% szansę na trafienie krytyczne;
  2. Worek treningowy - daje +6 do pancerza, ale zmniejsza szybkość bojową o 0,4;
  3. Cyrkowe dziwadło - zwiększa odporność na trafienia krytyczne o 25% i szybkość bojową 0,4, ale jednocześnie zmniejsza szansę na unik o 10% i skraca czas wykrycia o 1 sekundę;
  4. Kamikaze - przyznaje 3 punkty akcji oraz zwiększa ich maksymalny limit o 3. Uniemożliwia jednak korzystanie z pancerza;
  5. Prepper - przyznaje 35% premii do odporności na efekty stanu, ale postać nie jest w stanie czytać książek umiejętności;
  6. Samotny wilk - przyznaje 20% premii do inicjatywy, ale dowodzenie nie przynosi postaci korzyści;
  7. Wrodzona odporność - kon na poziom +5, lecz bohatera nie można ocucić w czasie walki;
  8. Mim - wydłuża czas wykrycia o 2 sekundy, zmniejszając przy tym kon o 10 i zasięg rzucania o 0,5m;
  9. Nerd - przyznaje dodatkowy punkt umiejętności co 2 poziomy, ale zmniejsza kon o 8 i kon na poziom o 3;
  10. Poszukiwacz - istnieje szansa, że podczas kopania bohater natrafi na samorodek złota, ale mniejsza skróty o 1;
  11. Piromaniak - przyznaje 25% premii do obrażeń od ognia i wybuchowych, ale korzystając z materiałów wybuchowych istnieje 15% szansy, że postać się zapali;
  12. Sadomasochista - daje bonus 33% do obrażeń w walce wręcz oraz bronią miotającą, jednocześnie w czasie upojenia alkoholowego przyznaje +33% do otrzymywanych obrażeń;
  13. Seryjny morderca - raz na turę przyznaje 3 punkty akcji za zabicie przeciwnika, ale zmniejsza liczbę punktów akcji o 1;
  14. Szybki spust - przyznaje 2 punkty akcji w pierwszych dwóch turach, ale po ich upływie zmniejsza ich limit o 1. Dodatkowo na 6 tur zmniejsza szansę na trafienie o 15%;
  15. Krew waregów - po powaleniu sojusznika postać wpada w szał dający +100% na trafienie krytyczne oraz dodaje 3 punkty akcji na turę. Po zakończeniu szału bohater ma 4 PA mniej przez 2 tury;
  16. Włóczykij - dodaje 100% premii do odporności na krwawienie, zatrucie, porażenie prądem, ogień i zamrożenie, ale zmniejsza o 15% bonus doświadczenia;
  17. Droga gadziego soku - zmniejsza bonus do obrażeń w walce wręcz i bronią miotającą o 20%. Podczas upojenia alkoholowego przyznawana jest premia +50% do obrażeń.