Wasteland 3 - poradnik do gry

Wasteland 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wasteland 3: Jodie Bell - towarzysz, umiejętności Wasteland 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Wasteland 3 dowiesz się więcej Jodie Bell, czyli towarzyszce, którą możesz zwerbować. Dowiesz się stąd jakie są jej umiejętności.

Jodie Bell jest bohaterką, którą spotkasz w czasie wykonywania zadania Witamy w Kolorado. To kobieta, do której jeden z Dorseyów celuje w obozie. Jeśli użyjesz zdolności lizus lub twardziel to zostanie ona uratowana.

Po raz kolejny spotkasz ją ponownie w kwaterze głównej strażników po tym jak skończysz zadanie Wielka draka w Małym Vegas - Wasteland 3: Jodie Bell - towarzysz, umiejętności - Wasteland 3 - poradnik do gry

Po raz kolejny spotkasz ją ponownie w kwaterze głównej strażników po tym jak skończysz zadanie Wielka draka w Małym Vegas. W tym momencie będziesz mógł włączyć ją do drużyny.

Początkowo dysponuje ona następującymi umiejętnościami:

  1. karabiny snajperskie (5 punktów);
  2. mechanika (4 punkty);
  3. zaklinacz zwierząt (3 punkty);
  4. pierwsza pomoc (3 punkty).

Jodie Bell jest bardzo pomocną postacią. Dysponuje ona karabinem snajperskim, który zadaje duże obrażenia przeciwnikom. Cechuje się on jednak dużym zużyciem PA, co ogranicza jego strzelność. Dodatkowo postać ta potrafi wykorzystać bardziej zaawansowane środki medyczne do wsparcia drużyny.