Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Wasteland 3 - poradnik do gry

Wasteland 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wasteland 3: Puk, Puk - solucja, opis przejścia Wasteland 3 poradnik, solucja

Na ten stronie poradnika do Wasteland 3 opis przejścia misji Puk, Puk. Solucja ta pomoże Ci bez przeszkód ukończyć to zadanie.

Cele misji

  1. Znajdźcie sposób na wejście do Dziwnowiska;
  2. wejdźcie do Dziwnowiska.

Opis przejścia

Zadanie to odblokujesz, gdy po raz pierwszy pojawisz się w Dziwnowisku. Przy samym wejściu natrafisz na Ananda Rabindranatha. Zdradzi on, że aby wejść do środka będziesz potrzebował specjalnej wejściówki. Zdobyć ją możesz w następujący sposób:

Zapłacenie ze wejściówkę

Najprostsze i jednocześnie najdroższe rozwiązanie to zapłacenie za wejściówkę. Jedyne co musisz zrobić to podejść do "bramy" i zapłacić 500 dolarów.

Zdobycie wejściówki

Jeśli skierujesz się do zachodniej części mapy i miniesz most prowadzący do obozu przemytników, trafisz na zabudowania. Jeśli wejdziesz do środka, staniesz do walki z ludzkimi przeciwnikami. Gdy udasz się w kierunku szklarni zostaniesz zaatakowany przez mutanty. W tym miejscu gra powinna dokonać automatycznego zapisu. Możesz więc sprawdzić z kim walczy Ci się łatwiej.

Obie drogi doprowadzą Cię do pomieszczenia, gdzie przebywa szalony doktor - Wasteland 3: Puk, Puk - solucja, opis przejścia - Wasteland 3 - poradnik do gry

Obie drogi doprowadzą Cię do pomieszczenia, gdzie przebywa szalony doktor. Nie będziesz w stanie z nim negocjować, więc atakuj od razu. Nie wchodź jednak do pomieszczenia, w którym się znajduje. Zamiast tego prowadź ostrzał z sali obok. Oczywiście nie tyczy się to postaci walczących wręcz lub bronią obuchową.

Gdy uda Ci się uporać z przeciwnikami, przeszukaj zwłoki znajdujące się na krześle. W ten sposób zdobędziesz wejściówkę, z którą możesz wrócić do wejścia głównego.

Zadanie zakończy się, gdy wejdziesz do Dziwnowiska - Wasteland 3: Puk, Puk - solucja, opis przejścia - Wasteland 3 - poradnik do gry

Zadanie zakończy się, gdy wejdziesz do Dziwnowiska.