Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wróć do szpitala | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 Poradnik Syberia 3

Musisz dotrzeć do stacji kolejki, by tą drogą dostać się do szpitala. Maszeruj więc od promu tak jak do warsztatu Steinera, a spod jego drzwi wędruj w lewo.

Idź w stronę wiodących w górę schodów, ale zanim się po nich wdrapiesz, skieruj się w lewo, w boczną uliczkę, przy której za otwartą bramką stoi drewniany wóz - Wróć do szpitala | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Idź w stronę wiodących w górę schodów, ale zanim się po nich wdrapiesz, skieruj się w lewo, w boczną uliczkę, przy której za otwartą bramką stoi drewniany wóz. W zbliżeniu zakoś podpierające jego koła dwa kliny (wystarczy zabrać jeden, drugi automatycznie trafi do ekwipunku Kate). Kiedy wózek zjedzie niżej, z miejsca, gdzie stał, podnieś jeszcze jeden klin - mały.

Zawróć i wejdź po schodach (jeśli pomaszerujesz na drugą stronę placyku przy stacji kolejki i zejdziesz po schodach nieopodal ratusza, będziesz mieć okazję do kolejnej rozmowy z burmistrzem, o ile poprzednio rozstaliście się w przyjacielskiej atmosferze - osiągnięcie Odwagi, kiedy czas ku temu!).

Z placyku przy stacji skieruj się w stronę budynku po lewej - Wróć do szpitala | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Z placyku przy stacji skieruj się w stronę budynku po lewej. Przejdź za ogrodzenie, by znaleźć się przy samym budynku, i spróbuj otworzyć jego drzwi. Niestety, są zamknięte.

Wyważanie drzwi w budynku stacji kolejki

W zbliżeniu przyjrzyj się szparze pod drzwiami i po lewej wetknij w nią najpierw mały klin, a tuż obok (pojawi się kolejny aktywny punkt) - klin w normalnym rozmiarze - Wróć do szpitala | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

W zbliżeniu przyjrzyj się szparze pod drzwiami i po lewej wetknij w nią najpierw mały klin, a tuż obok (pojawi się kolejny aktywny punkt) - klin w normalnym rozmiarze. Teraz wyjmij mały klin spod drzwi i wsadź go pod nie z prawej strony, a obok niego (po prawej - pojawi się kolejny aktywny punkt) wsadź drugi "normalny" klin. Ponownie wyjmij mały klin i ulokuj go (pojawi się kolejny aktywny punkt) na klinie po prawej. To wystarczy, by wyważyć drzwi.

Wejdź do środka budynku. Zanim zajmiesz się pulpitem na prawo od drzwi, zainteresuj się wiszącą na ścianie (na lewo od drzwi) skrzynką z zasilaniem. W zbliżeniu spróbuj ją otworzyć - nie uda się.

W tej sytuacji wetknij w szczelinę z jej prawej strony (górny aktywny punkt) nóż i podważ nim drzwiczki skrzynki (ruch myszką w dół) - Wróć do szpitala | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

W tej sytuacji wetknij w szczelinę z jej prawej strony (górny aktywny punkt) nóż i podważ nim drzwiczki skrzynki (ruch myszką w dół). Przesuń w dół (odpowiedni ruch myszką) czerwony suwak znajdujący się wewnątrz skrzynki.

Kiedy usytuowany przy oknie pulpit sterujący zostanie oświetlony, w zbliżeniu przesuń w dół uchwyt po prawej. Kolejka zjedzie po torze i zatrzyma się tuż przed oknem. Wyjdź z budynku, skieruj się w prawo i wejdź do wagonika przez otwarte drzwi z jego prawej strony.

W środku przejdź w lewo do stanowiska dla motorniczego (na lewo od wielkiego metalowego pokrętła; kliknij aktywny punkt) - Wróć do szpitala | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

W środku przejdź w lewo do stanowiska dla motorniczego (na lewo od wielkiego metalowego pokrętła; kliknij aktywny punkt).