Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przekonaj burmistrza do otwarcia wrót | Rozdział trzeci | Solucja Syberia 3 Poradnik Syberia 3

Opuść prom i maszeruj jak do warsztatu Steinera, a spod jego drzwi skieruj się w lewo i wejdź po schodach na wprost. Trafisz na plac przy stacji kolejki (ta po lewej) - przejdź na jego drugą stronę (w głąb ekranu) i zejdź po schodach na plac przed ratuszem, gdzie wlaśnie odbywa się demonstracja: mieszkańcy Valsemboru protestują przeciwko obecności Jukoli.

Zagadnij jedną z demonstrantek - słuszną kobietę w beżowym płaszczu trzymajacą tablicę (stoi najbardziej po lewej) - Przekonaj burmistrza do otwarcia wrót | Rozdział trzeci | Solucja Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Zagadnij jedną z demonstrantek - słuszną kobietę w beżowym płaszczu trzymajacą tablicę (stoi najbardziej po lewej). Dowiesz się paru rzeczy na temat burmistrza.

Wejdź po schodkach, by znaleźć się na podeście, na którym stoi burmistrz. Porozmawiaj z nim. Jeśli chcesz, by misja Kate zakończyła się pomyślnie (a przy okazji wpadło osiągnięcie Lobbing), wybieraj opcje dialogowe, które nie zirytują Buliakina (3, 3, 3, 1, 3). Wprawdzie w obu przypadkach bohaterkę w dalszej kolejności czeka to samo zadanie, ale otrzymawszy zgodę burmistrza, zyska ona pewne materiały pomocnicze - notkę komisarza nadzorującego.

(Jeśli dodatkowo w trakcie przekonywania burmistrza wykorzystasz informacje zdobyte od demonstrantki - opcja nr 2 - otrzymasz osiągnięcie Martyngał - o ile nie wpadło podczas rozmowy z kapitanem).

Następnie tą samą drogą wracaj na pokład promu, gdzie udaj się na mostek. Omów sytuację z kapitanem. Skieruje on Kate do komórki na końcu nabrzeża, by mogła tam przygotować się do zejścia pod wodę.