Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wir - butelki | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja

Wir - butelki

1 - Wir - butelki | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 1 - Na poziomie ukryto pięć srebrnych beczek - Wir - butelki | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 1 - Na poziomie ukryto pięć srebrnych beczek. Niszczymy je postaciami z długą bronią lub bombami (Marty). Pierwsza jest po prawej stronie statku z pierwszej sceny. Drugą znajdziemy z prawej podczas sztormu. Trzecia i czwarta są na Latającym Holendrze. Piąta znajduje się całkiem z prawej tego statku. [1] Butelka 2 - Na poziomie ukryto pięć małż. Pierwsza jest w pierwszej fazie poziomu, całkiem po prawej. Drugą znajdziemy znowu po prawej podczas sztormu. Trzecia i czwarta znajdują się z lewej strony Latającego Holendra (za glonami). Ostatnia jest za jednym z masztów. [2]

2 - Wir - butelki | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 3 - W pierwszej części poziomu patrzymy przez lunetę drugi razy i szukamy piratki - Wir - butelki | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 3 - W pierwszej części poziomu patrzymy przez lunetę drugi razy i szukamy piratki. [1] Butelka 4 - Na prawej stronie statku używamy syreny, żeby zniszczyć szklane klocki. [2]

3 - Wir - butelki | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 5 - Na prawej stronie statku używamy zdolności Czarnobrodego do podpalenia lamp - Wir - butelki | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 5 - Na prawej stronie statku używamy zdolności Czarnobrodego do podpalenia lamp. [1] Butelka 6 - Podczas sztormu przechodzimy na prawą stronę statku i używamy zdolności Czarnobrodego. [2]

4 - Wir - butelki | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 7 - Musimy przenieść jabłko z masztu po prawej do pirata na lewej stronie statku - Wir - butelki | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 7 - Musimy przenieść jabłko z masztu po prawej do pirata na lewej stronie statku. Dostaniemy się do niego przez glony (przejdzie przez nie dowolny pirat-upiór, np. Billy). [1] Butelka 8 - Po zabawie z działem przy sterze używamy koła ponownie. Wyciągniemy skrzynię. Otwieramy ją silnym bohaterem (Wytatuowany Pirat). [2]

5 - Wir - butelki | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 9 - Strzelamy z armaty po prawej do klatki wiszącej na drugim statku - Wir - butelki | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 9 - Strzelamy z armaty po prawej do klatki wiszącej na drugim statku. Wypadną kaczki - niszczymy je z różnych dział. [1] Butelka 10 - Na lewej stronie Latającego Holendra używamy Czarnobrodego do rozwalenia czerwonych elementów. Później wysadzamy klapę postacią z bronią (Marty). Na końcu używamy zdolności syreny i naprawiamy szkody. [2]