Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ED - Dalekoblask] Zadania główne; sekrety poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

Zadania główne

ZG1. Łącznik z Dalekoblasku

 

Po rozmowie z Rhode M1(1) zostaniesz wysłany do miasta w celu nabycia tajników zostania Pogromcą Smoków - [ED - Dalekoblask] Zadania główne; sekrety - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Po rozmowie z Rhode M1(1) zostaniesz wysłany do miasta w celu nabycia tajników zostania Pogromcą Smoków. Na swej drodze napotkasz na Edmunda M1(2), który wyśle Cię do Morgany M1(10). Odprawi ona pierwszą cześć rytuału, dzięki czemu poznasz tajniki smoków - ich mowę, słabości, moce itd. Kolor Twoich oczu ulegnie zmianie - zostaniesz oznakowany jako pogromca oraz uzyskasz możliwość widzenia umarłych. Utracisz także wszystkie posiadane punkty umiejętności. Kolejnym celem podróży jest Isobel M1(7), która nauczy Cię umiejętności czytania w myślach - jednej z przydatniejszych w grze. Dzięki niej będziesz w stanie dowiedzieć się ciekawych rzeczy od innych ludzi, jak na przykład ukryte miejsca, przejścia, skrzynie itp.

Nadszedł czas wybrać jedna z trzech profesji - [ED - Dalekoblask] Zadania główne; sekrety - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Nadszedł czas wybrać jedna z trzech profesji. Udaj się do jednego z nauczycieli - Aravir M1(3) nauczy Cię władać bronią dystansową, dzięki Albericowi M1(4) poznasz tajniki magii, natomiast Gawain M1(5) nauczy Cię posługiwać się bronią białą. Wybór należy do Ciebie. Możesz zmieniać swoje zdanie ile razy chcesz, jednak tylko podczas swego pobytu w Farglow. Po opuszczeniu lokacji nie będziesz już mógł nanieść poprawek. Co prawda wybór konkretnej specjalizacji daje Ci tylko jedną z początkowych umiejętności (dostaniesz także broń), w późniejszym czasie możesz dowolnie dobierać spośród całego drzewka, lecz dobrze jest już na samym początku obrać jedną ścieżkę rozwoju postaci. Po wykonaniu zadania powróć do Rhode M1(1).

Nagroda: 50 punktów doświadczenia, 200 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Sekrety

Czytanie w myślach

Edmund M1(2), dowiesz się o skrzyni, którą znajdziesz tuż obok jednej z chat. Klucz M1(K1) otwierający skrzynię M1(S1) znajdziesz na placu treningowym, tuż obok obozu goblinów. Aby odblokować przejście i rozpocząć trening udaj się do Sonji M1(7). W skrzyni znajdziesz fiolkę zwiększającą inteligencję oraz zwój podnoszący poziom obrony.

Ze szczytu góry zabierz książkę umiejętności. Przy jej pomocy podnieś swój poziom otwierania zamków, po czym otwórz skrzynię przy nauczycielu magii, Albericu M1(5). W środku znajdziesz broń.

Po przeczytaniu umysłu Geralda M1(9), możesz go przekonać do obniżenia cen.