Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do Divinity II The Dragon Knight Saga - [ED - Garść porad] poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

  • Wybór klasy na początku ma znikome znaczenie - otrzymujesz tylko jedną umiejętność oraz +4 punkty do obrony przed atakami powiązanymi z kierunkiem, który obrałeś;
  • Łuk to przydatna broń tylko w początkowej części gry, dobrze przemyśl inwestowanie w umiejętności łucznicze;
  • Upadki z dużych wysokości w żaden sposób nie wpływają na stan Twojego zdrowia;
  • Przy pomocy klawisza "Q" zmieniasz swoją postać z człowieka na smoka i odwrotnie (dopiero po uzyskaniu takiej możliwości, czyli zdobyciu Bitewnej Wieży);
  • Po naciśnięciu klawisza "U", po prawej stronie wysunie się zakładka, dzięki której możesz w dowolnej chwili przenieść się do swojej Bitewnej Wieży (dopiero po uzyskaniu takiej możliwości, czyli zdobyciu Bitewnej Wieży);
  • Klawisz "F" służy jako aktywna pauza, możesz ją aktywować w dowolnym momencie gry, zmieniając tym samym na przykład ustawienie skrótów do umiejętności na pasku szybkiego wyboru;
  • Niektóre teleporty nie umożliwiają wyboru miejsca docelowego;
  • Nie wszystkie zadania musisz rozwiązać drogą siłową;
  • W grze napotkasz iluzjonistów, dzięki którym możesz całkowicie zmienić wygląd swojej postaci.
  • Rozmawiaj z każdym - zawsze dowiesz się wielu ciekawych informacji, czytaj także myśli, poznasz hasła do skrytek, lokalizację przedmiotów itd. Im wyższa jest "cena" odczytania myśli, tym ciekawsze informacje jesteś w stanie uzyskać. Jeżeli zaś jest bardzo niska, nie dowiesz się prawdopodobnie niczego konkretnego.
  • W grze niestety nie jesteś w stanie kompletować drużyny ani ludzi do pomocy;
  • Możesz za to stworzyć własną kreaturkę, która będzie Twoim kompanem i skutecznie będzie odwracała uwagę przeciwników - taką możliwość zaoferuje Ci nekromanta (po wypełnieniu jednej z początkowych misji bądź później, po zdobyciu Bitewnej Wieży). Ponadto możesz przyzywać nieumarłych/duchy/demony;
  • Wystarczy, że będziesz tylko posiadał w ekwipunku zwój z formułą, alchemik będzie w stanie przygotować miksturkę;
  • Zaplanuj od samego początku, w które umiejętności będziesz inwestował - masz podgląd do wszystkich od samego startu gry;
  • Staraj się zbierać wszystkie napotkane rośliny - posłużą Ci później przy kreacji miksturek oraz zaklinaniu przedmiotów.
  • Pod postacią smoka jesteś w stanie unikać ataków balist, lecz jesteś bezsilny przeciwko pociskom samonaprowadzającym;
  • Nie jesteś w stanie atakować jednostek naziemnych, kiedy jesteś smokiem.