Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ED - Złamana Dolina] Sekrety poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

Sekrety

Czytanie w myślach

Sprzedawca Lamotte M2.1(3) obniży swoje ceny!

Arnold M2.1(4), dowiesz się o pasie, którego zapomniał w barakach. Znajdziesz go tam, pod jednym z łóżek.

Derk M2.1(6) obniży on swoje ceny. Ponadto wspomni o kluczu do swojej piwnicy, który możesz znaleźć w stajni, tuż obok karczmy Tima M2.1(7).

Winthrop M2.1(10), naprowadzi Cię on na swoją broń, którą zgubił nieopodal farmy Jacksona M2.1(14) . Znajdziesz ją na ziemi, przy stogu siana

Linda - córka młynarza M2.1(10), dowiesz się o zagubionej sakiewce w kaplicy M2.2. Leży ona na ziemi, pod amboną, na której stoi i śpiewa kapłan. Musisz wejść do ekwipunku i "użyć" sakiewki, aby wyjąć z niej złoto.

Upton M2.1(10), nakieruje Cię ona na klucz w kotle, dzięki któremu otworzysz piwnicę w młynie wodnym. Natrafisz tam na alchemika Abanayabara M2.3(1). Po rozmowie otrzymasz możliwość przyrządzania mikstur z roślin znalezionych w świecie gry.

Abanayabar M2.3(1), ujawni Ci hasło do magazynu M2(2.13), które brzmi "Illuminatus".

Wóz Locke'a M2.1(12), dowiesz się, że hasłem jest "Złota, więcej złota!".Gdy je wypowiesz, otrzymasz dostęp do kilku przedmiotów.

Tim M2.1(7), nie dość, że sprzedawca obniży ceny, to jeszcze ujawni schowaną między roślinami koło kaplicy 2.2 sakwę ze złotem!

Locke M2.1(7), obniży swoje ceny!

David M2.1(7), dowiesz się, że ma na pieńku u Ryszarda. Jeżeli zachowasz milczenie - w zamian otrzymasz Mistrzowskie rękawice oraz 1 dodatkową opcję (nie możesz od razu obiecać, że nic nie powiesz, wpierw postrasz chłopaka). Natomiast po zgłoszeniu sprawy do Richarda rozmówca ucieknie, a Ty dostaniesz tylko jedną opcję do wyboru, bez rękawic.

Sir Robin M2.1(7), dowiesz się o tym, że "Szczury" to hasło do jego magazynu.

Dana M2.1(14), uchyli ona rąbka tajemnicy o kluczu do piwnicy, który jej mąż chowa wysoko na jednej z belek w chacie. Znajdziesz tam Pamiętnik Jacksona.

Quincy M2.1(13) w zamian otrzymasz dodatkowy punkt statystyk.

Naberius M2.6(1), poznasz hasło do jego magazynu.

Duch Arbena M2.2(1), dowiesz się o zagubionej tarczy w jednej z jaskiń Orobaskich, do której wleciał smok.

Toshan M2(2), otrzymasz dodatkowy punkt statystyk.

Lord Lovis M2(2), otworzy dla Ciebie skrzynię przy jego tronie.

Christopher M2(4), otrzymasz dodatkowy punkt statystyk oraz o jego ulubionych rumie.

Tagos M2.9(2), otrzymasz dodatkowy punkt statystyk.

ZygZaks M2(6), otrzymasz dwa punkty umiejętności!

Bibliotekarz M2.11(2), w zamian nauczysz się nowego alfabetu. Odczytaj księgę na piedestale, którą znajdziesz poziom niżej, zdobędziesz dwa punkty statystyk.

Amduzjasz M2.11(4), zdradzi Ci hasło do skrzyni z jego broją, którą znajdziesz w pomieszczeniu niedaleko duchów M2.11(5).

Dreavan M2(9), zdobędziesz hasło do jego piwnicy.

Filip / Jenae M2(10), zdobędziesz dodatkowy punkt statystyk.

Inne

Aby dostać się do skrzyni M2.7(S1) musisz nacisnąć przycisk, który znajduje się przy jednej ze ścian. Klucz M2.7(K1) do skrzyni znajdziesz na stole.

Spotkaj Bellegara w każdym z zaznaczonych miejsc M2(7), i zabij wszystkie potwory jakie przywoła. Na samym końcu udaj się na miejsce, gdzie miałeś spotkać się z Rhode M2(1), staniesz ponownie przeciwko wszystkim potworom, w nagrodę otrzymasz sporo złota.

Zbierz wszystkie cztery pergaminy M2(P) i zanieś je ZygZaksowi M2(6), gdy ten je odczyta poznasz hasło do specjalnych teleportów.

Podnieś trzy smocze kryształy (dwa po bokach wejścia do Świątyni Maxosa, jeden tuż obok teleportu przy tejże świątyni), a następnie umieść je w posągach przy ZygZaksie M2(6), pojawi się skrzynia.

Kiedy Sosostra M2(8) przepowie Ci Twoją przyszłość, udaj się w dół strumienia, gdzie ukaże Ci się biały królik - podążaj za nim, dotrzesz do skarbu. Ponownie wróć do wróżki, tym razem będziesz musiał wygrać pojedynek z żołnierzem stojącym na moście na południu krainy. Ostatnia przepowiednia spełni się kiedy staniesz się smokiem.