Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Original War - poradnik do gry

Original War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rosjanie #09 | Original War poradnik Original War

09: Operacja Epsilon

Stosunkowo prosta misja - Rosjanie #09 | Original War - Original War - poradnik do gry

Stosunkowo prosta misja. Surowców jest dużo, nie trzeba się spieszyć, można spokojnie wybudować wszystkie budynki i opracować technologie. Co prawda ilość dostępnych ludzi nie jest zadawalająca, jednak po opracowaniu komputerów nie będą oni już tak bardzo potrzebni. Zatem zaplanuj sobie wszystkie elementy i do boju.

Przed rozpoczęciem działań możesz wybrać sobie ludzi na misję oraz zdecydować o miejscu jej rozpoczęcia. Moi ludzie to: Pietrowa , Titov , Xavier , Sholtze oraz Kozłow . A miejsca, z których można zacząć, to:

  • Zachód, jednak jest tutaj mało miejsca pod rozbudowę.
  • Południe, wydaje się być najlepszym wyjściem.
  • Wschód, lokalizacja tuż pod bazą wroga nie sprzyja przyjemnej rozbudowie.

Cele misji:

1) Zniszcz wszystkie laboratoria w bazie Epsilon.

2) Zabij wszystkich naukowców w bazie Epsilon.

Wybuduj bazę w miejscu startu, a jeśli wybrałeś południe, to dostęp do złóż alaskitu i ropy zapewni Ci spokojną egzystencję. Po wybudowaniu składu czas na kopalnie, elektrownie, laboratoria i fabrykę. Kilka wieżyczek także bardzo się przyda, gdyż z początku ataki amerykańskich żołnierzy, nawiasem mówiąc bardzo dobrze wyszkolonych, będą bardzo słabe. Jeden piechur na jedną akcję - nic, czego Twoi ludzie nie mogliby powstrzymać. Potem zaczną się schody, więc lepiej być przygotowanym na każdą ewentualność. Główne siły będą nadciągać z punktu #1 .

Nie masz zbyt wielu ludzi, więc postaraj się skupić na obronie i badaniach. Czym prędzej opracuj wieżyczki i wzmocnienia broni, szczególnie potężne działa i wyrzutnie rakiet. Kilka automatycznych wieżyczek powinno powstrzymać każdy, nawet silny najazd. Do zbierania masowo teleportowanych w okolicy skrzyń używaj jednej z ciężarówek - będzie szybciej. Nie wypuszczaj się tylko w okolice punktu #2 - arabskiej oraz #3 - amerykańskiej bazy. Inaczej szybko przejdziesz do historii, jako dowódca.

Pamiętaj: przed rozpoczęciem ataku musisz udoskonalić linię obronną! Kiedy wyprodukujesz kilka pojazdów, zaopatrzonych głównie w działa i wyrzutnie rakiet, możesz już gotować ludzi do walki. Jeszcze tylko zmień swoich ludzi w żołnierzy z bazookami i przygotuj naukowców. Potem możesz udać się do punktu #4 . Kiedy podejdziesz do Arabów, ich przywódca oznajmi o zaprzestaniu walki z Tobą. Natomiast Amerykanie ostrzegą Cię, że wkraczasz na teren działań cywilnych. Pojawi się też MacMillan. Jednak nie przejmuj się - rozpocznij ostry atak. Zaraz przyjdą nowe rozkazy.

Nowe Cele misji:

3) Przejmij laboratoria zanim je zniszczysz.

Musisz opanować całą bazę, pozostawiając laboratoria oraz magazyn nietkniętymi (odpowiedni rozkaz przy panelu konkretnego budynku). Kiedy Joan Fergusson zginie, zaczną się ataki ludzi MacMillana na Twoją bazę, a jeśli i ta zostanie zniszczona lub choćby uszkodzona, ruszą w kierunku najeźdźców - czyli ludzi atakujących amerykańskich naukowców. Jeśli obrona bazy wytrzyma, to pół biedy. Ale jeśli nie, musisz być odpowiednio przygotowany.

Następnie przeszkol jednego człowieka na inżyniera i niszcz powoli budynki, zaczynając od magazynu. Kiedy pasek energii zejdzie do stanu czerwonego, wszyscy ludzie wyjdą z niego, a inżynier będzie mógł spokojnie go przejąć. Powtórz podobną czynność z laboratoriami. Kiedy zabijesz naukowców i przejmiesz laboratoria, misja zakończy się automatycznie.