Najlepsze kampanie fabularne, które stworzyli fani gier
Mody do gier kojarzą się przeważnie z poprawkami wizualnymi albo bardziej płynnymi animacjami towarzyszy. I tak najczęściej jest. Fabularna zawartość przygotowana przez fanów to rzadkość – żeby wszystko działało, jak należy, wymaga bowiem ogromnego nakład
Spis treści
- Najlepsze kampanie fabularne, które stworzyli fani gier
- Enderal: Forgotten Stories – Skyrim
- The Sith Lords Restored Content – Knights of the Old Republic 2
- Pożegnanie Białego Wilka – Wiedźmin 2: Zabójcy królów
- Dear Esther – Source
- The Scarlet Ruins – Darkest Dungeon
- Fallout: New California – Fallout: New Vegas
- Claudia’s Little Secret – TES Oblivion
- Słoneczne Wyspy – Darkest Dungeon
- Kroniki Myrtany: Archolos – Gothic 2
- Baldur’s Gate: Reloaded – Neverwinter Nights 2
Słoneczne Wyspy – Darkest Dungeon
- Gra bazowa: Darkest Dungeon
- Czy projekt ewoluował w samodzielny tytuł: nie
Słoneczne Wyspy (czasami tłumaczone również jako Wyspy Słońca) to nie tylko nowi przeciwnicy, umiejętności i wielki region, ale także cała kampania fabularna. Ta inspirowana japońską mitologią modyfikacja wprowadza do gry sporo świeżości. Sam spędziłem tam dobre 20 godzin, nie docierając nawet do połowy, i ani przez chwilę nie poczułem znużenia. A to wkradało się czasem w dłuższe sesje z lochami z podstawowej wersji gry.
Tak naprawdę Słoneczne Wyspy spokojnie mogłyby być płatnym dodatkiem. Ogrom pracy, jaką twórcy włożyli w dopieszczenie każdego detalu, po prostu powala. Wszystko tu jest inne niż w podstawowej wersji gry – pułapki, znajdowane przedmioty i oczywiście wrogowie – rewelacyjnie zbalansowani i potrafiący dać w kość nawet darkestowym wyjadaczom.
Zostało jeszcze 38% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie