Najlepsze kampanie fabularne, które stworzyli fani gier
Mody do gier kojarzą się przeważnie z poprawkami wizualnymi albo bardziej płynnymi animacjami towarzyszy. I tak najczęściej jest. Fabularna zawartość przygotowana przez fanów to rzadkość – żeby wszystko działało, jak należy, wymaga bowiem ogromnego nakład
Spis treści
- Najlepsze kampanie fabularne, które stworzyli fani gier
- Enderal: Forgotten Stories – Skyrim
- The Sith Lords Restored Content – Knights of the Old Republic 2
- Pożegnanie Białego Wilka – Wiedźmin 2: Zabójcy królów
- Dear Esther – Source
- The Scarlet Ruins – Darkest Dungeon
- Fallout: New California – Fallout: New Vegas
- Claudia’s Little Secret – TES Oblivion
- Słoneczne Wyspy – Darkest Dungeon
- Kroniki Myrtany: Archolos – Gothic 2
- Baldur’s Gate: Reloaded – Neverwinter Nights 2
Dear Esther – Source
- Baza: Source (silnik)
- Czy projekt ewoluował w samodzielny tytuł: tak
Dear Esther na początku miało być kawałkiem kodu stworzonym przez pracowników The Chinese Room, chcących poeksperymentować z konwencją gry w ramach projektu badawczego na Uniwersytecie w Portsmouth. Projekt ten udało się rozwinąć wykładowcy Danowi Pinchbeckowi dzięki stypendium naukowemu.
Zainteresowanie tą eksperymentalną produkcją okazało się jednak na tyle duże, że komercyjną edycją Dear Esther zajął się Robert Briscoe, były pracownik studia DICE. Koszty produkcji zwróciły się już po sześciu godzinach (!) od premiery, a gra szybko stała się najgłośniejszą niezależną pozycją początku 2012 roku. Zgarnęła przy tym całe mnóstwo nagród, udowadniając, że sukces artystyczny może iść w parze z komercyjnym. Nawet jeśli stoją za tym nie wielkie korporacje, tylko pasjonaci. A może właśnie dlatego.
Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie