Świetne gry, którym zaszkodziły bugi
Błędy i bugi to zmora wielu gier. Na szczęście są tytuły, które mimo problemów poradziły sobie. Dziś nie będziemy im poświęcać czasu. Wybraliśmy gry dobre, które z powodu błędów nie mogły rozwinąć w pełni skrzydeł.
Spis treści
- Świetne gry, którym zaszkodziły bugi
- Cyberpunk 2077
- Vampire: The Masquerade – Bloodlines
- Fallout 4
- Total War: Rome II
- Batman: Arkham Knight na PC
- Battlefield 4
- Driveclub
- X Rebirth
- Halo: The Master Chief Collection
- Grand Theft Auto 4 na PC
- Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords
Batman: Arkham Knight na PC
Data premiery: 23 czerwca 2015
Platformy: PC, PS4, XOne
Producent: Rocksteady Studios
Wydawca: Warner Bros. Interactive Entertainment
Zanim zaistniał Cyberpunk 2077, na pecetach zadebiutował port Batmana: Arkham Knight. Konsolowa wersja zgarniała nagrody na lewo i prawo, grający na PS4 i Xboksie One fani Batmana cmokali z zachwytu. Co robiły osoby, które postawiły na wersję PC? Rzucały mięsem, złorzecząc na dewelopera, który dostarczył jeden z najgorszych portów na blaszaki.
Batman: Arkham Knight na PC okazał się tak złym portem, że mimo początkowych prób bagatelizowania tematu i „urabiania” graczy studio Rocksteady i firma Warner Bros. Interactive ostatecznie skapitulowały i przyznały się do wypuszczenia bubla. Efektem było usunięcie pecetowej wersji gry ze sprzedaży oraz obietnica ponownego wydania tej produkcji, gdy będzie ona spełniać normy jakościowe. Gdy popatrzymy na te problemy ze świeżej perspektywy Cyberpunka 2077, wydają się błahostką. Ot, gra miała kompletnie skopaną optymalizację, na Windowsie 7 non stop wyrzucała do pulpitu, a rzekomym remedium na część niedogodności miało być dokupienie pamięci RAM, gdyż Warner zalecał przynajmniej 12 GB. Grę ostatecznie poprawiono, choć do idealnego stanu nadal jej daleko. No i plakietka wtopy 2015 roku pozostanie z nią już na zawsze.