Fallout 3 - poradnik do gry

Pełne poznanie gry Fallout 3 z dodatkami to nie lada wyzwanie. Dlatego stworzono niniejszy poradnik. Zawiera on opis wszystkich zadań głównych i pobocznych, a ponadto zestawienia figurek, potworów i talentów oraz wiele innych, przydatnych informacji.

21 listopada 2008Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Fallout 3 to bardzo rozległa gra – wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana - Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy

Fallout 3 to bardzo rozległa gra – wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza. Właśnie dlatego stworzono niniejszy poradnik. Zawiera on szczegółowy opis wszystkich zadań głównych i pobocznych – i to zarówno do podstawowej wersji gry, jak i jej rozszerzeń. Kompendium dopełniły opisy potworów, porady dotyczące kreacji postaci i jej rozwoju, walki oraz broni. Dla graczy, którzy pragną wycisnąć z rozgrywki ostatnie soki, przygotowano również zestawienie wszystkich osiągnięć (achievements), własnoręcznie wykonywanych broni oraz figurek trwale polepszających statystyki postaci. Całość zaopatrzono w serię przejrzystych map obrazujących każdy zakątek pustkowi oraz najważniejsze wnętrza.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • opis wszystkich zadań głównych i pobocznych występujących w grze Fallout 3 oraz dodatkach do niego, wraz z alternatywnymi sposobami ich rozwiązania;
  • instrukcje dotyczące aktywacji dodatków oraz bonusów otrzymywanych po ich ukończeniu;
  • zestawienia potworów, talentów, schematów i figurek;
  • ponad sto map, pozwalających na pełne i wygodne poznanie świata gry;
  • wiele użytecznych porad pomagających podczas zmagań z przeciwnikami, kreowaniu postaci i eksploracji terenu.

Fallout 3 - poradnik do gry

Poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy

Poradnik do gry „Fallout 3” stanowi przewodnik przetrwania na niegościnnych Stołecznych Pustkowiach. Zwiera m.in. informacje na temat zadań głównych i pobocznych, świata gry w postaci map i opisów lokacji, oraz wskazówek dotyczących rozgrywki.

Fallout 3 - oficjalne dodatki - poradnik do gry

Poradnik do oficjalnych dodatków do gry Fallout 3. Zawiera bardzo dokładne objaśnienie do zadań, włącznie z metodami aktywacji questów, możliwymi wyborami i wyszczególnieniem nagród za wypełnianie poleceń.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Fallout 3 - oficjalne dodatki - poradnik do gry

Komentarze do Fallout 3 - poradnik do gry:

komentarze czytelników (50)

claudespeed18  2008-11-21 - 17:58

w poradniku jest błąd w składzie schematu miny kapslowej, zamiast bomba cukrowa powinna być bomba wiśniowa ;)

regob  2008-11-21 - 21:50

hmm a gdzie te zapowiadane 200 zakonczen? tak z ciekawosci pytam (ze zamianie jaskin/labiryntow z Obli, na podziemia metra nie wspomne)

yestri  2008-11-22 - 15:10

nie rozumiem idei tworzenia poradników..... tak samo jak gry z ich pomocą.....

Stranger.  2008-11-22 - 20:19

regob --> No cóż, można pod to podciągnąć wariacje końcowego filmiku. ;) Dobór użytych na jego potrzeby scenek i wypowiedzi lektora uzależniony jest między innymi od podjętych decyzji (nie tylko w samej końcówce), a nawet od tego czy gra się kobietą czy mężczyzną. yestri --> A dla mnie niezrozumiała jest idea bezsensownego spamowania.

regob  2008-11-22 - 22:01

Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal, ...

Stranger.  2008-11-28 - 20:49

Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny. ...

strelnikov  2008-11-28 - 22:40

Mimir --> ...

^sv3n  2008-12-06 - 14:18

Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.

Ext  2009-02-25 - 18:43

gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi

Xelas  2009-04-06 - 16:44

Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś

meddlingmage  2009-05-26 - 10:21

Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?

karolm9  2009-08-20 - 16:47

kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi

karolm9  2009-10-10 - 08:51

mam 48 lewel

kulcia flex xbox360  2009-10-23 - 17:20

Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali

KUNGO314  2012-05-05 - 19:30

Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)

Ishimura12  2012-05-05 - 19:35

Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.

kong123  2012-05-05 - 19:59

Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której. Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)

KUNGO314  2012-05-06 - 14:48

Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)

KUNGO314  2012-05-06 - 16:31

A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]

Ciachovsky(R)  2012-06-16 - 23:25

haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)