Popularne recenzje gier PC 70
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Lords of EverQuest - recenzja gry
recenzja gry20 maja 2004
„Lords of EverQuest” to gra należąca do gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym z dodatkiem elementów cRPG. Akcja rzeczonego tytułu umiejscowiona została w tym samym świecie co wcześniejsze gry z serii „EverQuest”, tj. w Norrath.
Lords of EverQuest - recenzja gryMedal of Honor: Allied Assault - Breakthrough - recenzja gry
recenzja gry28 listopada 2003
"Breakthrough" to drugi, oficjalny, dodatek do słynnej gry akcji/FPP “Medal of Honor: Allied Assault”. Tym razem stajemy się sierżantem Armii Amerykańskiej Johnem Bakerem, a zawarta w „Breakthrough” kampania poprowadzi nas od walk w Afryce Północnej...
Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough - recenzja gryBreath of Fire IV - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2003
Breath of Fire IV kolejna część znakomitej serii z gatunku role-playing, znanej do tej pory konsolowym graczom. Kontynuuje ona opowieść o „smoczych ludziach”, którzy poświęcili swe życie walce ze złą boginią i przywróceniu pokoju na świecie.
Breath of Fire IV - recenzja gryKostucha: Just One Fix - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2003
„Kostucha: Just One Fix” to gra zręcznościowa/platformowa powstała w Rzeszowskim Laboratorium Komputerowym „Avalon”, znanym zarówno tym graczom, którzy preferują wydane przez tę firmę przygodówki jak i gry zręcznościowe.
Kostucha: Just One Fix - recenzja gryDark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gry
recenzja gry10 maja 2004
Drugie, płatne rozszerzenie do gry z gatunku MMOcRPG „Dark Age of Camelot”. „Trials of Atlantis” rozszerza świat gry o nową krainę przeznaczoną dla postaci wysokolevelowych - zatopioną Atlantydę.
Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gryRailroad Tycoon 3 - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2004
Trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych.
Railroad Tycoon 3 - recenzja gryTom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword - recenzja gry
recenzja gry7 czerwca 2004
Oficjalne rozszerzenie do taktycznej gry akcji Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield. Zadaniem gracza w Athena Sword jest ostateczne rozbicie organizacji terrorystycznej znanej z oryginalnego Raven Shielda.
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword - recenzja gryTribes: Zemsta - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2005
Trwa międzygalaktyczna wojna. Po jednej stronie barykady Imperium, po drugiej plemiona barbarzyńców. Trwa też miłość. Uczucie połączyło księżniczkę Victorię i przywódcę plemienia Fenixa, Daniela. Związek mógłby zakończyć spór i rozpocząć nowa erę pokoju.
Tribes: Zemsta - recenzja gryAge of Wonders: Magia Cienia - recenzja gry
recenzja gry9 lutego 2004
Age of Wonders: Shadow Magic to trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku dzięki zespołowi developerskiemu Triumph Studios.
Age of Wonders: Magia Cienia - recenzja gryPodbój Rzymu - recenzja gry
recenzja gry5 listopada 2004
Fascynuje Cię Rzym? Zawsze chciałeś odegrać rolę rzymskiego władcy i pokierować losami cesarstwa? Masz okazję zrobić coś na przekór swoim marzeniom i wcielić się w wodza plemion barbarzyńskich. Twoim głównym celem będzie podbicie Rzymu.
Podbój Rzymu - recenzja gryStarmageddon 2 - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2004
Sequel „Starmageddona”, rodzimego erteesa, ma z poprzednikiem wspólną jedynie nazwę oraz kosmiczną tematykę. „Starmageddon 2” jest atrakcyjną graficznie i prostą w idei grą zręcznościową, w której gracz zasiada za sterami gwiezdnego myśliwca Epsilon.
Starmageddon 2 - recenzja gryGuild Wars: Prophecies - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2005
Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...
Guild Wars: Prophecies - recenzja gryShadow Vault - recenzja gry
recenzja gry27 lipca 2005
Połowa XX wieku, nikt nie podejrzewa istnienia istot pozaziemskich. Obcy statek atakuje naszą planetę, co w konsekwencji doprowadza do wybuchu zakrojonego na szeroką skalę konfliktu. Wykorzystane zostają arsenały atomowe poszczególnych mocarstw.
Shadow Vault - recenzja gryBattle Realms - recenzja gry
recenzja gry18 lipca 2002
Battle Realms to strategia czasu rzeczywistego osadzona w azjatyckiej scenerii, stworzona przez zespół Liquid Entertainment, składający się z ludzi, którzy pracowali nad serią Command & Conquer.
Battle Realms - recenzja gryPaintball Heroes - recenzja gry
recenzja gry13 stycznia 2003
Pierwsza gra, która podejmuje próbę przeniesienia zalet i emocji związanych z grą wojenną Paintball na ekrany komputera. Czy udaną, przkonajcie sie sami...
Paintball Heroes - recenzja gryNASCAR Racing 4 - recenzja gry
recenzja gry23 kwietnia 2001
NASCAR to mówiąc w skrócie zawody, polegające na ściganiu się niemal identycznie wyglądającymi samochodami po owalnych torach z prędkościami 200-300 km/h. Nieco nudne? Czy więc gra oparta na tej tematyce może być ciekawa? Zapewniam Was że tak.
NASCAR Racing 4 - recenzja gry
Myth III: Era Wilka - recenzja gry
recenzja gry27 marca 2002
Trzecia część znanej strategii czasu rzeczywistego Myth o podtytule The Wolf Age. Jej akcja rozgrywa się tysiąc lat przed wydarzeniami znanymi z Myth: The Fallen Lords i skupia się na życiu Connachta
Myth III: Era Wilka - recenzja gryArthur's Knights: Rycerze Króla Artura - recenzja gry
recenzja gry8 kwietnia 2001
Kiedy zmęczą Was problemy dnia codziennego i nabierzecie ochoty, by przenieść się w czasy, kiedy najważniejszą wartością był honor i twarde reguły kodeksu rycerskiego wystarczy, iż uruchomicie „Rycerzy Króla Artura”.
Arthur's Knights: Rycerze Króla Artura - recenzja gryGrand Prix Legends - recenzja gry
recenzja gry27 marca 2001
Grand Prix Legends legendę ma wpisaną już w nazwie, ale czy twórcy tej gry zdawali sobie sprawę, że stanie się nią naprawdę? Na liczącym sobie zaledwie kilkanaście pozycji, rynku symulacji samochodowych GPL zajmuje miejsce w najściślejszej czołówce.
Grand Prix Legends - recenzja gryNeuro Hunter - recenzja gry
recenzja gry23 maja 2006
Z zapowiedzi Neuro Hunter wyłaniał się produkt, który przypominał wielkiego Deus Exa. Czy można zatem porównywać nową produkcję wydaną przez Deep Silver do wspomnianej wyżej, kultowej już gry?
Neuro Hunter - recenzja gryThe Guild 2 - recenzja gry
recenzja gry9 listopada 2006
Noc. Głucha, czarna noc. Miasto pogrążone w śnie. Gdzieś przemknie nocny padlinożerca. Gdzieś indziej da się słyszeć chłeptanie spragnionego wampira. W okolicach cmentarza pojękuje nieumarły, a po kniejach grasują ci, co krzyczą „dobytek, albo życie!”.
The Guild 2 - recenzja grySWAT 4: Syndykat - recenzja gry
recenzja gry14 kwietnia 2006
W Syndykacie, w przeciwieństwie do podstawowej wersji, producenci postanowili połączyć misje wspólnym wątkiem. Już z pudełka dowiadujemy się, że cały handel bronią w mieście opanował syndykat rodziny Steczkowów...
SWAT 4: Syndykat - recenzja gryRag Doll Kung Fu - recenzja gry
recenzja gry24 listopada 2005
Mark Healey, pracownik Lionhead Studios, wpadł na pomysł stworzenia dość innowacyjnej gry, a prace nad nią realizował po godzinach, zostając dłużej w pracy. Nie ma to, jak po ciężkim dniu pisania gier dla firmy, odprężyć się przy własnym produkcie.
Rag Doll Kung Fu - recenzja gryGłupki z Kosmosu - recenzja gry
recenzja gry19 lipca 2001
Co może czekać piątkę kosmitów, którzy wylądują na naszym globie, zmuszeni do tego awarią międzyplanetarnego statku? Odpowiedź brzmi: nic dobrego. Aby się o tym przekonać wystarczy zagrać w "Głupków z Kosmosu"
Głupki z Kosmosu - recenzja gry