Popularne recenzje gier PC 65
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Pet Racer - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2002
Pet Racer to niesamowite wyścigi z mieszkańcami leśnej krainy w roli głównej, które dziwnym trafem poczuły się jak prawdziwi drogowi piraci. Na niezbyt odległej polanie rozpoczęła się kłótnia o to, które ze zwierzątek świata jest najszybsze.
Pet Racer - recenzja grySki Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gry
recenzja gry12 lutego 2003
Ski Park Manager to strategia – ekonomiczna, pozwalająca graczom wykazać się na stanowisku szefa zimowego miasteczka turystycznego.
Ski Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gryThe Sims: Wakacje - recenzja gry
recenzja gry24 kwietnia 2002
The Sims: Vacation to czwarty już dodatek (po The Sims: Livin Large, The Sims: House Party i The Sims: Hot Date) do słynnej symulacji ludzkiego życia The Sims. Pozwala graczom wyprawić całą swą wirtualną rodzinkę na wakacje.
The Sims: Wakacje - recenzja gryMidnight Nowhere - recenzja gry
recenzja gry14 stycznia 2005
Wszystko zaczyna się bardzo dobrze – miasto Black Lake zostało ogarnięte falą niewyjaśnionych mordów, liczba ofiar jest niewyobrażalna, zarządzono ewakuację. Co gorsza, nie wiadomo, kto lub co stoi za tymi brutalnymi zbrodniami.
Midnight Nowhere - recenzja gryTony Tough i Noc Pieczonych śCIEM - recenzja gry
recenzja gry27 marca 2003
Tony Tough and the Night of Roasted Moths to to dwuwymiarowa przygodówka nawiązująca grafiką do klasycznych pozycji tego gatunku. Komiksowe postacie, kolorowa sceneria i bajecznie łatwy interfejs „point & click” przypominają najlepsze produkcje LucasArts
Tony Tough i Noc Pieczonych śCIEM - recenzja gryŚnieżny Rajd 2002: Wyścigi Skuterów Śnieżnych - recenzja gry
recenzja gry19 marca 2002
Polaris SnoCross to PC-towa adaptacja znanych z wielu konsoli symulacji wyścigów skuterami śnieżnymi. Gra firmowana jest nazwą Polaris Industries, największej na świecie firmy produkującej skutery śnieżne i czteronapędowe ATV.
Śnieżny Rajd 2002: Wyścigi Skuterów Śnieżnych - recenzja gryEnemy Engaged: RAH-66 Comanche versus KA-52 Hokum - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2000
Gra ta przyciąga nie tylko „maniaków” śmigłowców, ale również tych którzy nigdy wcześniej z helikopterami nie mieli nic wspólnego. I chyba o to właśnie w grze pretendującej do miana „dobrej” chodzi.
Enemy Engaged: RAH-66 Comanche versus KA-52 Hokum - recenzja gryEvil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gry
recenzja gry15 maja 2001
Evil Islands to naprawdę znakomita gra, gra z duszą. I widać doskonale, że marzeniem jej twórców nie było tylko jak najszybsze pobiegnięcie do kasy, lecz stworzenie programu, który mógłby zająć ważne miejsce w historii komputerowej rozrywki.
Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gryEvil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PL
recenzja gry4 czerwca 2001
Tekst ten jest kontynuacją recenzji gry Evil Islands: Curse of the Lost Soul zamieszczonej 15 maja 2001 na stronach naszego serwisu, a jego tematem jest jakość polskiej lokalizacji tego tytułu.
Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PLGangsters 2: Vendetta - recenzja gry
recenzja gry17 lipca 2001
Gangsters 2 jest grą, którą można określić jako symulator działalności organizacji przestępczej, a więc jako program strategiczno-menadżerski. Twoim zadaniem, bowiem, jest nie tylko masakrowanie przeciwników, lecz prowadzenie dochodowego biznesu.
Gangsters 2: Vendetta - recenzja gryGrand Prix 3 - Grand Prix 3 – sukces czy porażka?
recenzja gry30 grudnia 2000
Oto po długim, czteroletnim okresie oczekiwania, pojawiło się najnowsze dziecko Geoffa Crammonda – Grand Prix 3. Czy było warto czekać ? Czy GP3 to tylko nakładka na GP2? Przyjrzyjmy się temu dokładniej...
Grand Prix 3 - Grand Prix 3 – sukces czy porażka?Ground Control: Dark Conspiracy - recenzja gry
recenzja gry16 lutego 2001
Ostatnio na rynku pojawił się dodatek do GC - Dark Conspiracy. Dodaje on kilka dodatkowych typów jednostek, jednak zasadniczą różnicą pomiędzy grą podstawową a dodatkiem jest fakt iż do walki zostaje wprowadzona kolejna strona konfliktu.
Ground Control: Dark Conspiracy - recenzja gryGunman Chronicles - recenzja gry
recenzja gry25 stycznia 2001
Recenzja najnowszej gry FPP opartej o troszkę stary już silnik Half-Life. Ciekawa fabuła plus rozbudowana konfiguracja broni oraz nowinki takie jak prowadzenie czołgu powinny jednak przyciągnąć wielbicieli gatunku.
Gunman Chronicles - recenzja gryHeavy Metal F.A.K.K. 2 - Rytualne zabójstwo Lary C.
recenzja gry20 grudnia 2000
Recenzja gry, która jawi się jako bardzo mocny konkurent kultowej chyba już serii Tomb Raider z Larą Croft. W roli głównej występuje równie piękna, powabna i zarazem silna bohaterka - Julie, której zadaniem jest ocalenie świata Eden od złego Lorda Tylera.
Heavy Metal F.A.K.K. 2 - Rytualne zabójstwo Lary C.Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade - recenzja gry
recenzja gry30 stycznia 2001
Jako kontynuacja wspaniałej serii Heroes of Might and Magic, Armageddon’s Blade przedstawia sobą sporą wartość dla gracza, lecz jeżeli popatrzeć na grę pod kątem - co nowego w świecie naszych Bohaterów - to niestety raczej zawodzi.
Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade - recenzja gryHitman: Codename 47 - recenzja gry
recenzja gry3 stycznia 2001
HITMAN to rewelacyjna gra, gdzie jako płatny zabójca likwidujemy na zlecenie największych szefów przestępczego świata. Jednak zanim naciśniemy na spust i wykonamy wyrok, czeka nas solidna dawka planowania i wytężania szarych komórek...
Hitman: Codename 47 - recenzja gryHomeworld: Cataclysm - recenzja gry
recenzja gry26 stycznia 2001
Homeworld: Cataclysm należy, podobnie jak pierwsza część, do gier typu RTS ( Real Time Strategy ) i rozgrywa się w środowisku 3D. Nie wiem czy można go nazwać sequel’em czy zwykłym mission-packiem. Zmiany nie są rewolucyjne, ale jest ich sporo.
Homeworld: Cataclysm - recenzja gryHugo: Tropikalna Wyspa - recenzja gry
recenzja gry1 marca 2001
Hugo – Tropikalna Wyspa przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 3 do 7-9 lat. Szata graficzna w jakiej gra jest utrzymana nie tchnie nowością, co jednak nie przeszkadza młodszym graczom przeżywać wraz z sympatycznym bohaterem nowe przygody.
Hugo: Tropikalna Wyspa - recenzja gryKorea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry
recenzja gry3 lutego 2004
Korea: Zapomniany Konflikt to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953.
Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gryTheatre of War: Pola zagłady - recenzja gry
recenzja gry4 września 2007
A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.
Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gryNeverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gry
recenzja gry26 września 2003
Shadows of Undrentide to pierwszy dodatek do Neverwinter Nights stworzony jest przez firmę BioWare oraz nowo powstałe studio FloodGate, składające się przede wszystkim z byłych członków zespołu Looking Glass Studios.
Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gryWarrior Kings: Battles - recenzja gry
recenzja gry11 września 2003
Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry.
Warrior Kings: Battles - recenzja gryWielka Wyprawa - recenzja gry
recenzja gry5 sierpnia 2003
Wielka Wyprawa to klasyczna gra przygodowa pod wieloma względami przypominająca dawny przebój firmy Sierra, pt. EcoQuest. Wykorzystuje ona zmodyfikowany trójwymiarowy silnik graficzny Groma. Gra dedykowana jest przede wszystkim dzieciom...
Wielka Wyprawa - recenzja gryFair Strike - recenzja gry
recenzja gry23 kwietnia 2004
Kolejna po grze Red Shark symulacja lotu śmigłowcem bojowym pochodząca ze studia G5 software oraz firmy Buka Entertainment i podobnie jak Red Shark zrealizowana w zręcznościowym stylu.
Fair Strike - recenzja gry