Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier PC 65

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Pet Racer - recenzja gry

recenzja gry17 stycznia 2002

Pet Racer to niesamowite wyścigi z mieszkańcami leśnej krainy w roli głównej, które dziwnym trafem poczuły się jak prawdziwi drogowi piraci. Na niezbyt odległej polanie rozpoczęła się kłótnia o to, które ze zwierzątek świata jest najszybsze.

Pet Racer - recenzja gry

Ski Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gry

recenzja gry12 lutego 2003

Ski Park Manager to strategia – ekonomiczna, pozwalająca graczom wykazać się na stanowisku szefa zimowego miasteczka turystycznego.

Ski Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gry

The Sims: Wakacje - recenzja gry

recenzja gry24 kwietnia 2002

The Sims: Vacation to czwarty już dodatek (po The Sims: Livin Large, The Sims: House Party i The Sims: Hot Date) do słynnej symulacji ludzkiego życia The Sims. Pozwala graczom wyprawić całą swą wirtualną rodzinkę na wakacje.

The Sims: Wakacje - recenzja gry

Midnight Nowhere - recenzja gry

recenzja gry14 stycznia 2005

Wszystko zaczyna się bardzo dobrze – miasto Black Lake zostało ogarnięte falą niewyjaśnionych mordów, liczba ofiar jest niewyobrażalna, zarządzono ewakuację. Co gorsza, nie wiadomo, kto lub co stoi za tymi brutalnymi zbrodniami.

Midnight Nowhere - recenzja gry

Tony Tough i Noc Pieczonych śCIEM - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2003

Tony Tough and the Night of Roasted Moths to to dwuwymiarowa przygodówka nawiązująca grafiką do klasycznych pozycji tego gatunku. Komiksowe postacie, kolorowa sceneria i bajecznie łatwy interfejs „point & click” przypominają najlepsze produkcje LucasArts

Tony Tough i Noc Pieczonych śCIEM - recenzja gry

Śnieżny Rajd 2002: Wyścigi Skuterów Śnieżnych - recenzja gry

recenzja gry19 marca 2002

Polaris SnoCross to PC-towa adaptacja znanych z wielu konsoli symulacji wyścigów skuterami śnieżnymi. Gra firmowana jest nazwą Polaris Industries, największej na świecie firmy produkującej skutery śnieżne i czteronapędowe ATV.

Śnieżny Rajd 2002: Wyścigi Skuterów Śnieżnych - recenzja gry

Enemy Engaged: RAH-66 Comanche versus KA-52 Hokum - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2000

Gra ta przyciąga nie tylko „maniaków” śmigłowców, ale również tych którzy nigdy wcześniej z helikopterami nie mieli nic wspólnego. I chyba o to właśnie w grze pretendującej do miana „dobrej” chodzi.

Enemy Engaged: RAH-66 Comanche versus KA-52 Hokum - recenzja gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gry

recenzja gry15 maja 2001

Evil Islands to naprawdę znakomita gra, gra z duszą. I widać doskonale, że marzeniem jej twórców nie było tylko jak najszybsze pobiegnięcie do kasy, lecz stworzenie programu, który mógłby zająć ważne miejsce w historii komputerowej rozrywki.

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PL

recenzja gry4 czerwca 2001

Tekst ten jest kontynuacją recenzji gry Evil Islands: Curse of the Lost Soul zamieszczonej 15 maja 2001 na stronach naszego serwisu, a jego tematem jest jakość polskiej lokalizacji tego tytułu.

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PL

Gangsters 2: Vendetta - recenzja gry

recenzja gry17 lipca 2001

Gangsters 2 jest grą, którą można określić jako symulator działalności organizacji przestępczej, a więc jako program strategiczno-menadżerski. Twoim zadaniem, bowiem, jest nie tylko masakrowanie przeciwników, lecz prowadzenie dochodowego biznesu.

Gangsters 2: Vendetta - recenzja gry

Grand Prix 3 - Grand Prix 3 – sukces czy porażka?

recenzja gry30 grudnia 2000

Oto po długim, czteroletnim okresie oczekiwania, pojawiło się najnowsze dziecko Geoffa Crammonda – Grand Prix 3. Czy było warto czekać ? Czy GP3 to tylko nakładka na GP2? Przyjrzyjmy się temu dokładniej...

Grand Prix 3 - Grand Prix 3 – sukces czy porażka?

Ground Control: Dark Conspiracy - recenzja gry

recenzja gry16 lutego 2001

Ostatnio na rynku pojawił się dodatek do GC - Dark Conspiracy. Dodaje on kilka dodatkowych typów jednostek, jednak zasadniczą różnicą pomiędzy grą podstawową a dodatkiem jest fakt iż do walki zostaje wprowadzona kolejna strona konfliktu.

Ground Control: Dark Conspiracy - recenzja gry

Gunman Chronicles - recenzja gry

recenzja gry25 stycznia 2001

Recenzja najnowszej gry FPP opartej o troszkę stary już silnik Half-Life. Ciekawa fabuła plus rozbudowana konfiguracja broni oraz nowinki takie jak prowadzenie czołgu powinny jednak przyciągnąć wielbicieli gatunku.

Gunman Chronicles - recenzja gry

Heavy Metal F.A.K.K. 2 - Rytualne zabójstwo Lary C.

recenzja gry20 grudnia 2000

Recenzja gry, która jawi się jako bardzo mocny konkurent kultowej chyba już serii Tomb Raider z Larą Croft. W roli głównej występuje równie piękna, powabna i zarazem silna bohaterka - Julie, której zadaniem jest ocalenie świata Eden od złego Lorda Tylera.

Heavy Metal F.A.K.K. 2 - Rytualne zabójstwo Lary C.

Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade - recenzja gry

recenzja gry30 stycznia 2001

Jako kontynuacja wspaniałej serii Heroes of Might and Magic, Armageddon’s Blade przedstawia sobą sporą wartość dla gracza, lecz jeżeli popatrzeć na grę pod kątem - co nowego w świecie naszych Bohaterów - to niestety raczej zawodzi.

Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade - recenzja gry

Hitman: Codename 47 - recenzja gry

recenzja gry3 stycznia 2001

HITMAN to rewelacyjna gra, gdzie jako płatny zabójca likwidujemy na zlecenie największych szefów przestępczego świata. Jednak zanim naciśniemy na spust i wykonamy wyrok, czeka nas solidna dawka planowania i wytężania szarych komórek...

Hitman: Codename 47 - recenzja gry

Homeworld: Cataclysm - recenzja gry

recenzja gry26 stycznia 2001

Homeworld: Cataclysm należy, podobnie jak pierwsza część, do gier typu RTS ( Real Time Strategy ) i rozgrywa się w środowisku 3D. Nie wiem czy można go nazwać sequel’em czy zwykłym mission-packiem. Zmiany nie są rewolucyjne, ale jest ich sporo.

Homeworld: Cataclysm - recenzja gry

Hugo: Tropikalna Wyspa - recenzja gry

recenzja gry1 marca 2001

Hugo – Tropikalna Wyspa przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 3 do 7-9 lat. Szata graficzna w jakiej gra jest utrzymana nie tchnie nowością, co jednak nie przeszkadza młodszym graczom przeżywać wraz z sympatycznym bohaterem nowe przygody.

Hugo: Tropikalna Wyspa - recenzja gry

Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry

recenzja gry3 lutego 2004

Korea: Zapomniany Konflikt to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953.

Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

recenzja gry4 września 2007

A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gry

recenzja gry26 września 2003

Shadows of Undrentide to pierwszy dodatek do Neverwinter Nights stworzony jest przez firmę BioWare oraz nowo powstałe studio FloodGate, składające się przede wszystkim z byłych członków zespołu Looking Glass Studios.

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gry

Warrior Kings: Battles - recenzja gry

recenzja gry11 września 2003

Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry.

Warrior Kings: Battles - recenzja gry

Wielka Wyprawa - recenzja gry

recenzja gry5 sierpnia 2003

Wielka Wyprawa to klasyczna gra przygodowa pod wieloma względami przypominająca dawny przebój firmy Sierra, pt. EcoQuest. Wykorzystuje ona zmodyfikowany trójwymiarowy silnik graficzny Groma. Gra dedykowana jest przede wszystkim dzieciom...

Wielka Wyprawa - recenzja gry

Fair Strike - recenzja gry

recenzja gry23 kwietnia 2004

Kolejna po grze Red Shark symulacja lotu śmigłowcem bojowym pochodząca ze studia G5 software oraz firmy Buka Entertainment i podobnie jak Red Shark zrealizowana w zręcznościowym stylu.

Fair Strike - recenzja gry