Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier PC 61

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Recenzja gry Stygian: Reign of the Old Ones – LoveCraft nie chce umrzeć

Recenzja gry Stygian: Reign of the Old Ones – LoveCraft nie chce umrzeć

recenzja gry6 listopada 2019

Stygian: Reign of the Old Ones to jedna z tych gier, które pokochasz i znienawidzisz jednocześnie – musisz tylko lubić gęsty klimat mitologii Lovecrafta i, podobnie jak ja, natrafić na poważne błędy, przez które zwątpisz w możliwość ukończenia historii.

Recenzja gry Stygian: Reign of the Old Ones – LoveCraft nie chce umrzeć
Recenzja gry Aven Colony – przyjemny kosmiczny city builder

Recenzja gry Aven Colony – przyjemny kosmiczny city builder

recenzja gry25 lipca 2017

Jeśli brakuje Ci planów na wakacje, Aven Colony autorstwa Mothership Entertainment może okazać się propozycją idealną. Odwiedzisz egzotyczne krainy i zadbasz, by cywilizacja człowieka zagościła tam na stałe. Uprzedzamy, lekko nie będzie.

Recenzja gry Aven Colony – przyjemny kosmiczny city builder
Recenzja gry Disgaea 2 PC – taktyczne RPG z nutką szaleństwa

Recenzja gry Disgaea 2 PC – taktyczne RPG z nutką szaleństwa

recenzja gry26 stycznia 2017

Demony są jak politycy – przekupne i skore do bójki. Czego jeszcze uczy nas pecetowe wydanie wciągającej i zabawnej gry taktycznej Disgaea 2?

Recenzja gry Disgaea 2 PC – taktyczne RPG z nutką szaleństwa
Recenzja gry Warhammer 40,000: Sanctus Reach – turowa strategia dla hardkorowców

Recenzja gry Warhammer 40,000: Sanctus Reach – turowa strategia dla hardkorowców

recenzja gry20 stycznia 2017

Pamiętacie żywe szachy z Harry’ego Pottera? Jeśli zawsze chcieliście zagrać w ich odpowiednik ze świata Warhammera 40,000, to znaleźliście właściwą pozycję – w postaci Sanctus Reach ze stajni Slitherine.

Recenzja gry Warhammer 40,000: Sanctus Reach – turowa strategia dla hardkorowców
Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit

Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit

recenzja gry28 lutego 2018

Czy Metal Gear może się udać bez Hideo Kojimy? Metal Gear Survive sugeruje, że nie, choć zarazem trudno jednoznacznie wskazać w grze złe wybory ekipy deweloperskiej.

Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit
Recenzja The Elder Scrolls Online: Morrowind – dobre, ale nieco za drogie DLC

Recenzja The Elder Scrolls Online: Morrowind – dobre, ale nieco za drogie DLC

recenzja gry7 czerwca 2017

Deweloperzy z ZeniMax Online tym razem oferują nam nostalgiczny powrót na wyspę Vvardenfell. Ale czy pełen worek wspomnień oraz raptem kilka nowości są wystarczające, aby wydać ponad 150 złotych?

Recenzja The Elder Scrolls Online: Morrowind – dobre, ale nieco za drogie DLC
Recenzja gry Steel Division: Normandy 44 – II wojna światowa z polskim akcentem

Recenzja gry Steel Division: Normandy 44 – II wojna światowa z polskim akcentem

recenzja gry24 maja 2017

W Steel Division: Normandy 44 czuć pasję do tematyki i rozgrywek sieciowych – niestety, zabrakło pary, żeby w pełni usatysfakcjonować osoby grające solo.

Recenzja gry Steel Division: Normandy 44 – II wojna światowa z polskim akcentem
Recenzja gry Final Fantasy XIV: Stormblood – fabuła godna „siódemki”

Recenzja gry Final Fantasy XIV: Stormblood – fabuła godna „siódemki”

recenzja gry5 lipca 2017

Niedawno zadebiutowało najnowsze rozszerzenie do sieciowego Final Fantasy XIV od Square Enix, zatytułowane Stormblood. Przekonajmy się, czy dwie nowe klasy oraz kontynuacja fabuły są warte 35 euro.

Recenzja gry Final Fantasy XIV: Stormblood – fabuła godna „siódemki”
Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty

gramy dalej12 kwietnia 2017

Nowy dodatek do Hearthstone’a przynosi 135 świeżutkich kart, kolejne słowo kluczowe oraz specjalny rodzaj kart-zadań. Raptem po kilku dniach od premiery słychać echo (nie)zadowolenia wśród graczy. Na pewno jesteście gotowi na Podróż do wnętrza Un’Goro?

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty
Recenzja Przebudzenia nekromantów – nekromanta wskrzesza Diablo III

Recenzja Przebudzenia nekromantów – nekromanta wskrzesza Diablo III

recenzja gry6 lipca 2017

Wreszcie, trzy lata po Reaper of Souls, wyszło drugie rozszerzenie do Diablo III – o ile na takie miano zasługuje paczka z pojedynczą klasą postaci. Czy z pakietem Przebudzenie nekromantów i łatką 2.6.0 hack’n’slash Blizzarda przeżyje drugą młodość?

Recenzja Przebudzenia nekromantów – nekromanta wskrzesza Diablo III
Recenzja pierwszego epizodu Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series – otwarcie bez polotu

Recenzja pierwszego epizodu Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series – otwarcie bez polotu

recenzja gry18 kwietnia 2017

Jeśli ktoś liczył, że adaptacja Strażników Galaktyki autorstwa Telltale Games będzie równie szaloną przejażdżką co Tales from the Borderlands, srogo się zawiedzie. Pierwszy epizod jest solidny i bez polotu.

Recenzja pierwszego epizodu Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series – otwarcie bez polotu
Recenzja gry FIFA 18 – kolejny udany sezon

Recenzja gry FIFA 18 – kolejny udany sezon

recenzja gry2 października 2017

FIFA 18 proponuje spokojną ewolucję dotychczasowych rozwiązań. Mamy zmiany w trybie fabularnym, karierze, poruszaniu się zawodników i tempie akcji, ale rewolucji tu nie uświadczycie. Tylko czy to źle? W końcu zwycięskiego składu się nie zmienia…

Recenzja gry FIFA 18 – kolejny udany sezon
Recenzja gry Dark Souls III: The Ringed City – ukoronowanie serii Dark Souls

Recenzja gry Dark Souls III: The Ringed City – ukoronowanie serii Dark Souls

recenzja gry30 marca 2017

Przed dodatkiem The Ringed City do Dark Souls III stoi niebywale trudne zadanie – godnie zwieńczyć całą serię gier RPG akcji, które już za życia obrosły kultem. I wiecie co? From Software dało radę. Znowu.

Recenzja gry Dark Souls III: The Ringed City – ukoronowanie serii Dark Souls
Recenzja gry Into the Breach – mała strategia, dużo frajdy

Recenzja gry Into the Breach – mała strategia, dużo frajdy

recenzja gry27 lutego 2018

Gdyby Pacific Rim przerobiono na strategię w stylu XCOM-a w skali mikro, to powstałoby właśnie Into the Breach, nowa gra twórców hitowego FTL. Warto zainteresować się tą pozycją? Warto!

Recenzja gry Into the Breach – mała strategia, dużo frajdy
Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż

Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż

recenzja gry30 marca 2017

Nieco w cieniu Yooka-Laylee zadebiutował Snake Pass – platformówka z elementami gry logicznej, która nie tylko prezentuje się solidnie, ale też może pochwalić się oryginalnym pomysłem na sterowanie.

Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż
Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem

Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem

recenzja gry28 marca 2017

Narcosis to horror mocno osadzony w rzeczywistości, który w swoich najlepszych momentach potrafi wywołać paranoiczny lęk przed tym, co czai się w głębinach. Niestety, częściej straszy tu kiepskie przystosowanie do technologii VR.

Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem
Recenzja gry Redeemer – Rosjanie mają swoje Hatred

Recenzja gry Redeemer – Rosjanie mają swoje Hatred

recenzja gry31 lipca 2017

Mało jest gier, które łączą walkę wręcz ze strzelaniem z taką gracją jak Redeemer rosyjskiego Sobaka Studio – a już zupełnie rzadkie są tytuły robiące to w rzucie izometrycznym. Czujecie się zachęceni? Powinniście. Ale uwaga: to tytuł tylko dla orłów.

Recenzja gry Redeemer – Rosjanie mają swoje Hatred
Recenzja gry Blair Witch – najstraszniejszy las w grach

Recenzja gry Blair Witch – najstraszniejszy las w grach

recenzja gry30 sierpnia 2019

Bloober Team to firma, która dla wielu stała się synonimem horroru. Blair Witch to pierwsza gra bazująca na licencji, ale twórcy to potencjalne ograniczenie przekuli w siłę, oferując kolejną udaną grę. Ale czy można mówić o najlepszym tytule w karierze?

Recenzja gry Blair Witch – najstraszniejszy las w grach
Immortals: Fenyx Rising to nie jest Assassin's Creed dla dzieci!

Immortals: Fenyx Rising to nie jest Assassin's Creed dla dzieci!

gramy dalej2 grudnia 2020

Lubisz Assassin's Creeda? Ja też - bo kolejne Asasyny są naprawdę dobre - ale... chętnie pograłbym w coś świeżego od Ubisoftu. Dzięki niech więc będą bogom za powstanie Immortals!

Immortals: Fenyx Rising to nie jest Assassin's Creed dla dzieci!
Recenzja gry The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics – lepiej niż przewidywaliśmy!

Recenzja gry The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics – lepiej niż przewidywaliśmy!

recenzja gry10 lutego 2020

Gry na licencjach filmowo-serialowych zazwyczaj są złe i słabo wykonane. The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics odżegnuje się jednak od tego stereotypu, a robi to ze skutecznością nie mniejszą, niż podbój planety Thra przez złych Skeksów.

Recenzja gry The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics – lepiej niż przewidywaliśmy!
Recenzja gry Trials of Mana – naiwna podróż w epokę 16-bitów

Recenzja gry Trials of Mana – naiwna podróż w epokę 16-bitów

recenzja gry24 kwietnia 2020

Stworzenie remake'u dwudziestopięcioletniej gry to nie jest sprawa prosta. Square Enix postanowił jednak przywrócić współczesnym graczom serię Mana, tym razem serwując im tytuł, który wcześniej dostępny był jedynie w Japonii.

Recenzja gry Trials of Mana – naiwna podróż w epokę 16-bitów
World of Tanks - recenzja gry

World of Tanks - recenzja gry

recenzja gry19 maja 2011

Zapach benzyny o poranku, skraplający się na suficie pot artylerzysty i dźwięk gąsienic stukających o bruk - czyli darmowy bilet na front drugiej wojny światowej. Czy warto wyruszyć w tę podróż z World of Tanks?

World of Tanks - recenzja gry
Czołgi „made in China” w grze World of Tanks - co zmienia aktualizacja 8.3?

Czołgi „made in China” w grze World of Tanks - co zmienia aktualizacja 8.3?

gramy dalej16 stycznia 2013

Już niebawem World of Tanks otrzyma pierwsze z wielu zaplanowanych na 2013 rok rozszerzeń. Oznaczona numerem 8.3 aktualizacja wzbogaci grę o długo oczekiwanych „chińczyków” oraz zmniejszy wpływ artylerii na przebieg walk.

Czołgi „made in China” w grze World of Tanks - co zmienia aktualizacja 8.3?
Trzy lata z grą World of Tanks - co się zmieniło, co przyniesie przyszłość?

Trzy lata z grą World of Tanks - co się zmieniło, co przyniesie przyszłość?

gramy dalej3 lutego 2014

World of Tanks jest już na rynku od prawie trzech lat. Jak każda gra online przeszedł wiele aktualizacji, które wpłynęły zarówno na wygląd gry jak i na rozgrywkę. Jak prezentuje się dzisiaj produkt Wargaming.net i czy warto w niego zagrać?

Trzy lata z grą World of Tanks - co się zmieniło, co przyniesie przyszłość?