Tropico 2: Pirate Cove: Misja 1 - Piwo dla korsarzy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 1 - Piwo dla korsarzy

(Beer for Buccaneers)

Początek

Styczeń 1650

Ukończyć do:

Styczeń 1651

Surowce:

250 złota 17 desek

Cele

1. Wybudować Browar (Brewery)

2. Wybudować Knajpę przemytników (Smuggler's dive)

Brąz

Ukończyć w ciągu 13 miesięcy

Srebro

Ukończyć w ciągu 6 miesięcy

Złoto

Ukończyć w ciągu 4 miesięcy

Łatwiejszej misji już nie będzie! Naszym celem jest postawienie dwóch budynków. Niestety na razie nie mamy odpowiedniej ilości surowców- brakuje nam jednej deski. Cóż to za problem dla pirata, jedna deska musi się znaleźć! Zacznijcie od włączenia pauzy, bo każda sekunda jest cenna, jeśli chcecie zdobyć złoty medal. Spokojnie rozejrzyjcie się po mapie znajdując kluczowe budynki. Przystępujemy do działania- nad Tartakiem (Sawmill) wybudujcie Obóz drwali (Timber Camp) ustawiając w nim wysoki priorytet, by szybko zebrać potrzebnych pracowników. Nieco niżej pod sklepem z kukurydzą, z lewej strony drogi postawcie dwa Namioty budowniczych (Construction Tent), a z prawej wybudujcie Browar (rysunek nr 1).

rys - Poradnik do gry - Misja 1 - Piwo dla korsarzy | Tropico 2 Zatoka Piratów - Tropico 2: Zatoka Piratów - poradnik do gry

rys. 1

Teraz możecie wyłączyć pauzę, przyspieszyć czas na maksa i poczekać aż budowa zostanie skończona. 10 niewolników przeprowadzi ją w tempie ekspresowym. Gdy brakująca deska zostanie wyprodukowana, jak najszybciej w południowej części wyspy postawcie Knajpę przemytników (rysunek nr 2). Gratuluje pierwszego sukcesu.

rys - Poradnik do gry - Misja 1 - Piwo dla korsarzy | Tropico 2 Zatoka Piratów - Tropico 2: Zatoka Piratów - poradnik do gry

rys. 2

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2004-05-17
09:56

zanonimizowany97656 Legionista

Kupiłem i jest fajna tylko mam problem. Po jakiimś czasie zawsze brak im zarcia. Mam ponad 20 farm i nic. W starym Tropico 1 farma żywiła ok 300 ludzi, a tu ??

Komentarz: zanonimizowany97656
2010-07-19
21:55

zanonimizowany722990 Junior

radiesta - może twoim piraci nie mają kasy żeby opłacić żarcie ? jak tak , to najwyżej daj 100 gotówki tym , którzy mają najmniej ^^ poza tym , im zależy na grogu ... powodzenia ; D

Komentarz: zanonimizowany722990
2011-12-31
15:36

zanonimizowany756363 Konsul

-------------->radiesteta
Wiem że może prawie 8 lat to sporo na odpowiedź ale :
Nie zbudowałes im GARKUCHNI . To tam przychodzą jeńcy/piraci żeby się posilić.

Gra jest bardzo fajna.( patch 1.2 ) ale cały czas brakuje mi w niej tego czegoś. Trochę marnuje się jej potencjał.
Wielkie wady:
- nie wiem czemu ale im lepszy statek tym większe prawdopodobieństwo że zatonie. Fregat i galeonów w ogóle nie buduje bo sa drogie a ponoszą klęskę w 70% za pierwszym wypłynięciem.
-małe stateczki też dobrze zarabiają i przynoszą takie same dochody jak te duże. Bardzo rzadko zostają zatopione. Może dlatego że gdy czytam ich raporty : zawsze wspominają że widzieli Galeon ale starali mu się zwiać.
- nie można stworzyć jednolitej floty. Statki działają na własną rękę.
- nie do końca rozumiem koncepcji eksploracji. W zasadzie ja poluje tylko wokół swojej wyspy. Nie wiem czy się opłaca cokolwiek odkrywać.
- budowniczowie chodzą jak lemingi z jednego końca wyspy na drugi marnując czas. Beznadziejne algorytmy. gdy mam 5 namiotów to każdy idzie do tej samej budowli... Zdarza się że mając obok coś do zbudowania idą na drugi koniec mapy... nie pomaga nawet ustawianie priorytetów.
- nie ma opcji " sprzedaj wszystkich bogatych jeńców" - sprzedanie takich 200 to nielada wyzwanie manualne nawet jak się to robi z pozycji tej książki.
- nie opłaca się rozbudowywać przemysłu ciężkiego . Kiedyś na mapie miałem 10 kopalni , 6 pieców i 6 budynków do wyrabiania szpad. Efekt -- na statkach szpad było pod dostatkiem tuż przy końcu misji. ( lepiej je chyba kupować na czarnym rynku)
- tragiczne algorytmy drwali . Oni też potrafią chodzić na drugi koniec wyspy po drewno
- dekrety mało używam
- dziwne że gracz ręcznie może wycinać drzewa ( bez korzyści w postaci drewna )
- kompletnie nie widzę różnicy w napaści , ostrzale i abordażu. Skutki zawsze są podobne.

Parę pytań:
- jak werbuje pirata z pośród jeńców to mam wybierać według największej odwagi ?
- jeśli zależy mi na nadzorcach to według przywództwa ?
- o ile procent zwiększa się wydajność wraz z nadzorcą w obiekcie ?
- ile pól ( kwadracików ) zajmuje produkcja jednej farmy ?
- Jak wybierać statki do misji ? Galeony są do czego ? Są wolne i tyle tylko wiem .

Komentarz: zanonimizowany756363

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl