Splinter Cell Blacklist: Zlokalizowanie źródła transmisji Forteca partyzantów
Aktualizacja:
Zlokalizowanie źródła transmisji

Podejdź do włazu znajdującego się w pomieszczeniu, w którym spotkałeś się niedawno z Jadidem i zacznij się opuszczać, przedostając się do wąskiego tunelu. Ruszaj w stronę wyjścia z tego tunelu, docierając do klifu. W miejscu tym zmuszony zostaniesz do wzięcia udziału we wspinaczce mającej na celu dotarcie do górnej wioski. Sekwencja ta nie sprawi ci żadnych problemów, albowiem Fisher automatycznie będzie chwytał się lub doskakiwał do kolejnych krawędzi. Docelowo musisz znaleźć się pod mostem prowadzącym do wspomnianej wioski.

Zacznij od przejścia pod mostem. Nie wybieraj ścieżki biegnącej pomiędzy klifem i murami fortecy, tylko przy pierwszej możliwej okazji skręć w lewo. Postaraj się zbliżyć do pokazanych na dołączonym screenie schodów, uważając przy tym na przeciwników zgromadzonych po prawej stronie (warto tu przemykać pomiędzy sąsiednimi zasłonami).

Nie możesz niestety pozostać zbyt długo przy murku na górze schodów, bo prędzej czy później zostałbyś odnotowany przez wrogów, którzy nadeszliby od Twojej lewej strony. Zaczekaj aż przed Tobą pojawi się pojedynczy wartownik, którzy zacznie spoglądać w lewo. Przeskocz nad murkiem i udaj się od razu w prawo, pamiętając o tym żeby nie przemieszczać się zbyt szybko żeby nie zostać przez przypadek usłyszanym.

Kieruj się cały czas w prawo, a po kilku chwilach znajdziesz się przy namiocie. Podejdź do namiotu i wciśnij przycisk/klawisz interakcji żeby go rozciąć i umożliwić sobie tym samym jego dokładniejsze zbadanie. Wejdź do namiotu i zabierz paczkę (Dead Drop) leżącą na ziemi po lewej stronie (powyższy screen), za którą otrzymasz 10 tysięcy dolarów. Możesz już wybrać główne wyjście z namiotu, powracając tym samym w okolice obszaru patrolowanego przez unikanego do tej pory rebelianta.

Ustaw się przy workach z piaskiem i zaczekaj na odpowiedni moment do przystąpienia do działania. Unikany do tej pory wartownik musi mianowicie stać przy murach fortu lub po lewej stronie. Dodatkowo musisz sprawdzić obszar na lewo od półciężarówki i upewnić się, że zaden z pozostałych wrogów nie jest zwrócony w Twoją stronę. Skieruj się nieznacznie w prawo, próbując jak najszybciej dotrzeć do pokazanej na screenie drewnianej konstrukcji, na którą musisz się oczywiście wspiąć.

Ruszaj prosto, przeskakując po drodze nad niewielką przeszkodą. Zatrzymaj się po dotarciu do końcowej części drewnianej konstrukcji i popatrz w dół. Musisz teraz odczekać aż rebeliant z czerwonym nakryciem głowy uda się w lewo. Przeskocz nad balustradą i upewnij się, że drugi z wrogów także spogląda w inną stronę. Dopiero wtedy opuść się i szybko dotrzyj do oznaczonego przez grę wejścia do tunelu.

W trakcie przemierzania tuneli musisz uważać jedynie na pojedynczego rebelianta, ale z racji tego, że nie powinien się on ruszyć z miejsca ominięcie go będzie bardzo łatwe. Przeskocz nad balustradą żeby dotrzeć do niższego poziomu tuneli i skorzystaj z drabiny. W końcowej części tego przemarszu będziesz się też musiał ponownie wspiąć po linie. Wkrótce dotrzesz do kolejnego dużego obszaru i warto się od tego miejsca pilnować, bo oprócz rebeliantów po raz kolejny spotkasz tu też psa obronnego. Będziesz musiał w rezultacie starać się monitorować poczynania psa podróżującego po całej tej okolicy, starając się nie zbliżać do zwierzęcia żeby nie zostać zdemaskowanym i zaatakowanym.


Udaj się od razu w prawo, przeskakując nad niewielkim murkiem i przechodząc przez jedną z chatek. Zauważ, że w okolicy przebywa nowy cel o dużym znaczeniu i podobnie jak w poprzedniej misji dobrze byłoby zneutralizować po cichu oznaczonego przez grę przeciwnika, utrzymując go jednocześnie przy życiu. Możesz się tu zachować na dwa różne sposoby. Pierwszy wariant zakłada odczekanie aż cel pojawi się na wprost od Fishera i wyruszenie za nim w lewo (screen 1), tak by dopaść go w górnej chatce lub na balkonikach. Drugi wariant zakłada zaczajenie się na przeciwnika w pomieszczeniu na piętrze (screen 2). W obu przypadkach musisz tak samo postąpić, czyli najpierw złapać namierzaną osobę, a następnie ją ogłuszyć i związać.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
- Splinter Cell Blacklist: Forteca partyzantów
- Splinter Cell Blacklist: Przedostanie się do miejsca przejęcia kontroli nad dronem Forteca partyzantów
- Splinter Cell Blacklist: Zidentyfikowanie kupca Forteca partyzantów
- Splinter Cell Blacklist: Dotarcie do miejsca pobytu kupca Forteca partyzantów
- Splinter Cell Blacklist: Zlokalizowanie źródła transmisji Forteca partyzantów
- Splinter Cell Blacklist: Ucieczka z miejsca ostrzeliwanego przez drony Forteca partyzantów
- Splinter Cell Blacklist: Forteca partyzantów
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany717615 Chorąży
jeżeli się nie mylę to jest tak przez to że w poprzedniej misji pokonałeś tego złego wiec nie był wstanie zrealizować swojej ostatniej lekcji dla USA która jest tak zatytułowana
zanonimizowany805622 Legend
[12] - po pierwsze spoiler, po drugie:
Venom8705 Junior
Opancerzonych można pyknąć ze snajperki SC-15 oczywiście odpowiednio zmodyfikowanej, zazwyczaj padają po pierwszym strzale ale jak się nie uda to od razu po zestrzeleniu kasku trzeba zestrzelić głowę:)
speedy72 Chorąży
Potrzebuje osobę do co-opa na dwie ostatnie misje Briggsa. Muszę schwytać cele i wziąć laptopy. Jednak grając online,z ludkami z neta jest to praktycznie nie możliwe. Albo jest jakiś rambo,albo kompletny ........ Także proszę o pomoc. Mój nick psn szarki_pl
MarkusCesium Junior
Mam wersję z figurką Sama i jestem całkowicie zadowolony. Również miałem problemy z opancerzonymi przeciwnikami i mogę dodać że jest też trzecia opcja. Jeśli istnieje możliwość chwycenia się albo wiszenia na barierce to w momencie gdy nasz oponent się zbliży jest lub istnieje okazja go zrzucenia z wysokości to można spróbować i zaryzykować. Mam jacht miliardera i troszkę czasu mi zajęło wykombinowanie usunięcia tych ciężkich bydlaków. Jednego udało się pokonać tak jak radził Wasz poradnik a drugiego pozbawiłem na dłuższy czas świadomości moją metodą. Radzę także badać mapkę. Czasami te alternatywne przejścia mogą nam pomóc i znaleźć bonusy. Ten kto ma misję Jachtu powinien poszukać w pomieszczeniu z laserem tajnego przejścia.
zanonimizowany980130 Junior
Cześć,
Chciałbym zapytać czy Misje BRIGGSA są tylko np. na podzielony ekran czy są też na 1 gracza
zanonimizowany982528 Junior
Misje od Briggsa tylko na co-opa.Na dzielony czy online nie ma znaczenia. Ja z olei mam pytanie to to są te raporty do odszyfrowania i szukania na mapie kolejnej lokacji??
zanonimizowany1024474 Junior
Mam pytanko, jak założyć ulepszenia do kuszy. mam na mysli różne rodzaje bełtów.W "dostosowaniu uzbrojenia" nie znalazłem takiej opcji. Wiem ze jest kilka rodzajów ale mi strzela tylko teserem.
zanonimizowany918837 Junior
Zależy na jakiej platformie grasz (PC, ps3 czy Xbox 360) Jeśli na konsoli to mając wybraną kusze klikasz strzałkę w lewo na padzie kierunkowym. Jeśli na PC to trzymając kusze klawisz przypisany do wyboru kuszy.
BartekLab Junior
Witam. Mam problem tego typu; nie mogę pokonać sadiqa, zawsze podrzyna mi gardło, napieprzam w tego X i nic to nie daje. Klikam powoli, klikam szybko, przytrzymuje i nic...Gdzie może być problem, pomocy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
