Splinter Cell Blacklist: Uzyskanie dostępu do systemów obronnych bunkra Obiekt F
Aktualizacja:
Uzyskanie dostępu do systemów obronnych bunkra

Dotrzyj do wyjścia z szybu wentylacyjnego, zeskakując do pomieszczenia zlokalizowanego bezpośrednio pod nim. Nie próbuj zbliżać się do rozstawionych w okolicy terrorystów tylko od razu wskocz do znacznie większej dziury, tak by przystąpić do przemierzania podziemnych tuneli. Bardzo liniowe korytarze zaprowadzą Cię do niewielkiego pomieszczenia z drzwiami. Zgaś światło, otwórz te drzwi i zaczekaj aż rozstawiony na wprost przeciwnik zacznie oddalać się.

Wyrusz za wspomnianym wyżej przeciwnikiem, wykorzystując w razie potrzeby opcję przebiegania pomiędzy zasłonami do ominięcia oświetlonej części korytarza. Śledzona osoba powinna wejść do pobliskiego pomieszczenia kontrolnego. Nie idź tam, a zamiast tego złap się rury zamontowanej przy suficie. Przemieść się po tej rurze maksymalnie w prawo i zaczekaj aż dwaj pozostali przeciwnicy rozejdą się. Szybko zeskocz na dół i udaj się do pokazanego na screenie sąsiedniego lewego pomieszczenia.

Zacznij chować się tu za zasłonami, przemieszczając się w linii prostej i uważając żeby nie znaleźć się w polu widzenia wartownika patrolującego teren po lewej stronie. Po dotarciu do ściany obróć się w lewo, zaczekaj aż wspomniany terrorysta oddali się i otwórz kratkę prowadzącą do nowego szybu wentylacyjnego. Przejdź przez tunel, ale nie śpiesz się z wyjściem z niego, bo w okolicy mogą przebywać inni przeciwnicy.

Na kolejny krok musisz zdecydować się w momencie gdy jeden z terrorystów uda się w prawo, przy czym jednocześnie upewnij się, że nikt inny nie patrzy w Twoją stronę. Wyjdź z szybu i również udaj się w prawo. Ustaw się mniej więcej równolegle do wartownika i odczekaj aż postać ta odwróci się. Szybko podejdź teraz do pokazanych na screenie obiektów znajdujących się w prawym narożniku i schowaj się tu. NIE próbuj od razu wybierać się w stronę wyjścia, bo windą przyjedzie tu wkrótce dodatkowy przeciwnik i ustawi się on właśnie w sąsiednim korytarzu.

Pozostań za zasłoną do momentu, w którym ostatni z wymienionych wcześniej wartowników powróci do windy ORAZ z niej skorzysta (nie możesz zbyt wcześnie wyjść zza zasłony, bo w oczekiwaniu na start windy terrorysta będzie ponownie zwrócony w stronę korytarza, który wcześniej sprawdzał). Udaj się na lewo lub na prawo od niedostępnej dla Fishera windy i dzięki wykorzystaniu krawędzi przedostań się na wyżej położoną półkę. Jak zapewne zauważyłeś znajdują się tu nowe balkoniki i należy dzięki nim zbliżyć się do aktualnego celu misji.

Po dotarciu do końcowej części balkoników złap się czerwonej rury przymocowanej do sufitu, a następnie poziomych krawędzi, docierając dzięki nim na balkonik zlokalizowany nad kolejnym szybem z pułapkami laserowymi. Tradycyjnie już musisz na początek opuścić się, dokonując tego we właściwym momencie. Złap się niżej położonej krawędzi i przesuń się w prawo, wykonując kolejny postój w miejscu, w którym można przedostać się na drugą stronę poziomej belki.

Wznów proces przemieszczania się po poziomych krawędziach, docierając do narożnika, przy którym możliwe stanie się doskoczenie do niżej położonych interaktywnych elementów. Nie zapominaj oczywiście w międzyczasie o unikaniu laserów. Skieruj się teraz w stronę oznaczonego przez grę obszaru wewnątrz pionowego szybu, który pokazany został na dołączonym screenie. Musisz tu wcisnąć przycisk/klawisz interakcji, dzięki czemu Fisher zhakuje port sieciowy.
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
- Splinter Cell Blacklist: Obiekt F
- Splinter Cell Blacklist: Wyłączenie wentylatora Obiekt F
- Splinter Cell Blacklist: Zinfiltrowanie bunkra Obiekt F
- Splinter Cell Blacklist: Uzyskanie dostępu do systemów obronnych bunkra Obiekt F
- Splinter Cell Blacklist: Dokonanie sabotażu systemów obronnych bunkra Obiekt F
- Splinter Cell Blacklist: Załączenie procedury blokady bunkra Obiekt F
- Splinter Cell Blacklist: Powstrzymanie Sadiqa Obiekt F
- Splinter Cell Blacklist: Obiekt F
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam. Mam problem tego typu; nie mogę pokonać sadiqa, zawsze podrzyna mi gardło, napieprzam w tego X i nic to nie daje. Klikam powoli, klikam szybko, przytrzymuje i nic...Gdzie może być problem, pomocy.
Zależy na jakiej platformie grasz (PC, ps3 czy Xbox 360) Jeśli na konsoli to mając wybraną kusze klikasz strzałkę w lewo na padzie kierunkowym. Jeśli na PC to trzymając kusze klawisz przypisany do wyboru kuszy.
Mam pytanko, jak założyć ulepszenia do kuszy. mam na mysli różne rodzaje bełtów.W "dostosowaniu uzbrojenia" nie znalazłem takiej opcji. Wiem ze jest kilka rodzajów ale mi strzela tylko teserem.
Misje od Briggsa tylko na co-opa.Na dzielony czy online nie ma znaczenia. Ja z olei mam pytanie to to są te raporty do odszyfrowania i szukania na mapie kolejnej lokacji??
Cześć,
Chciałbym zapytać czy Misje BRIGGSA są tylko np. na podzielony ekran czy są też na 1 gracza
Mam wersję z figurką Sama i jestem całkowicie zadowolony. Również miałem problemy z opancerzonymi przeciwnikami i mogę dodać że jest też trzecia opcja. Jeśli istnieje możliwość chwycenia się albo wiszenia na barierce to w momencie gdy nasz oponent się zbliży jest lub istnieje okazja go zrzucenia z wysokości to można spróbować i zaryzykować. Mam jacht miliardera i troszkę czasu mi zajęło wykombinowanie usunięcia tych ciężkich bydlaków. Jednego udało się pokonać tak jak radził Wasz poradnik a drugiego pozbawiłem na dłuższy czas świadomości moją metodą. Radzę także badać mapkę. Czasami te alternatywne przejścia mogą nam pomóc i znaleźć bonusy. Ten kto ma misję Jachtu powinien poszukać w pomieszczeniu z laserem tajnego przejścia.
Potrzebuje osobę do co-opa na dwie ostatnie misje Briggsa. Muszę schwytać cele i wziąć laptopy. Jednak grając online,z ludkami z neta jest to praktycznie nie możliwe. Albo jest jakiś rambo,albo kompletny ........ Także proszę o pomoc. Mój nick psn szarki_pl
Opancerzonych można pyknąć ze snajperki SC-15 oczywiście odpowiednio zmodyfikowanej, zazwyczaj padają po pierwszym strzale ale jak się nie uda to od razu po zestrzeleniu kasku trzeba zestrzelić głowę:)
[12] - po pierwsze spoiler, po drugie:
jeżeli się nie mylę to jest tak przez to że w poprzedniej misji pokonałeś tego złego wiec nie był wstanie zrealizować swojej ostatniej lekcji dla USA która jest tak zatytułowana
Witam mam pytanie które mnie nurtuje już od długiego czasu a mianowicie, Gram już po raz 3 w Sama został mi już tylko najtrudniejszy poziom ten bez sonarów itd...... przeszedłem obecnie wszystkie misje łacznie z jachtem , martwym wybrzeżem itp..... A moje pytanie jest dlaczego ostatnia misja kampani Amerykański Pył ma tylko znaki zapytania czy ja musze coś jeszcze zrobić aby to odblokować??? Oczywiśćie mam oryginalną gre wersja Ultimatum czy to jest jakiś haczyk twórców i ona się wkońcu odblokuje jak nie wiem np zabije milion przeciwników czy to ma służyć czemuś innemu??
No ale to sa jedne z misji Grim teraz już trzecia i mam obezwladnic wlasnie takiego opancerzonego dziada. Nie wiem czy to realne będzie bo kolo niego jeszcze dwóch chodzi. Ciezko się gra w to skradanie ale nie zaluje zakupu.
Menator --> Być może Cię usłyszał w ostatniej chwili, warto jak najwcześniej zakupić najlepsze elementy ubioru Fishera. Dodatkowo te specjalne do skradania się odblokowuje się po ukończeniu wszystkich misji Grim.
No ja wlasnie zaszedłem go od tylu to mnie odepchnal i walnal ze strzelby a ze misja jest typowo skradankowa zaczynam ciagle do nowa. Trzeci dzień tu siedze. Brrrrrrrrr
Mam pytanie: czy jest możliwe w trybie ducha czyli całkowicie po cichu wyelimonowanie zolnierzy opancerzonych w kamizkach i helmie? Probowalem po cichu od tylu to mnie odepchanli walnal ze strzelby i cala misja od nowa. Probowalem tez go razic z kuszy, chyba ze trzy razy pod rząd i nic. Jeśli ktoś wie, prosze o pomoc. Gram na przedostatnim poziomie trudności.
Sethlan --> Na realistycznym to banał, bo gdy grasz jako duch to masz bez różnicy jaki stopień trudności wybierzesz. Ale na perfekcjoniście nie masz żadnych asyst, markowania oponentów czy nawet sonaru. Ale w końcu da się radę ;)
@UP - Grasz sam? Nawet na perfekcjoniscie w co-opie ta misja nie powinna sprawiac problemow. Fakt, ze gralem na realistycznym, ale widze, ze nie jest az tak trudna. Dam prosta wskazowke, jesli grasz "na dwoch" - niech jeden korzysta z latajacego drona, jest wyjatkowo pomocny.
Stranger --> Troszkę szkoda. Wszystkie te misje mam pozaliczane ale potrzeba mi wskazówek aby ograć je na poziomie perfekcjonisty. Nawet nie wiedziałem, że edycje zwykłe mają te misje poblokowane. To zwykła pazerność Ubi. Szczególnie "Jacht Miliardera" jest naprawdę klimatyczną misją przypominającą lekko statek z Double Agenta. BTW, zawsze mogę użyczyć konta Uplay ;)
Rammi --> Dokładnie to napisał kwiść - nasz poradnik został przygotowany dla podstawowej wersji gry. Wspomniane przez Ciebie misje to bonus oferowany dla nabywców Cyfrowej Edycji Specjalnej, Edycji Wyższego Eszelonu (tylko Martwe Wybrzeże) i Edycji Ultimatum. Nie są one więc częścią "bazowej zawartości", a więc nie są one przede wszystkim wymagane do zaliczenia osiągnięć powiązanych z dodatkowymi zadaniami. Podobnie zachowaliśmy się w omówieniu elementów ekwipunku Fishera, pomijając te rzeczy, które dostępne są wyłącznie dzięki posiadaniu DLC, wydawaniu punktów Uplay, aktywności na Facebooku itp.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
