Splinter Cell Blacklist: Doścignięcie lidera komórki Inżynierów Transport
Aktualizacja:
Doścignięcie lidera komórki Inżynierów

Tak jak już zasugerowałem na wstępie końcowa część tej misji stawia na nieco bardziej agresywne działania, wymuszając zneutralizowanie wszystkich terrorystów przebywających w pociągu. Co ciekawe, nie musisz martwić się o to, że zostaniesz zauważony, albowiem pozostawanie w ukryciu nie jest wymagane do zaliczenia tej misji w 100%. W dalszym ciągu powinieneś oczywiście dążyć do zaskakiwania wrogów i stawiać na ich ogłuszanie, a nie zabijanie. Zaczekaj aż terroryści z pierwszej grupy wycofają się i wyrusz w stronę sąsiedniego wagonu. Możesz się tu zachować na dwa zasadnicze sposoby, a mianowicie przejść do nowego wagonu i BŁYSKAWICZNIE schować się za zasłoną lub pomóc sobie granatem dymnym (Smoke Grenade), dzięki czemu otwarcie drzwi do drugiego wagonu nie zaalarmuje automatycznie wrogów.

Niezależnie od tego w jaki sposób się zachowałeś powinieneś docelowo znaleźć się w pobliżu trzech terrorystów wchodzących w skład pierwszej grupy. Zdecydowanie radzę postarać się ogłuszyć ich wszystkich za jednym podejściem, na przykład używając miny z taserem (Proximity Shocker), granatu z gazem usypiającym (Sleeping Gas) czy kuszy z gazem usypiającym (Crossbow). W ostateczności możesz też użyć jakiegoś bardziej agresywnego gadżetu, np. granatu ogłuszającego (Flashbang) czy granatu z gazem łzawiącym (Tear Gas).

Ruszaj dalej. W trzecim w kolejności wagonie czeka Cię identyczna sytuacja do tej opisanej powyżej, tak więc znajdziesz się w pobliżu nowej grupki terrorystów. Także i w tym przypadku proponuję uśpić lub w jakiś inny sposób ogłuszyć wrogów, w miarę możliwości dokonując tego zza bezpiecznej zasłony. Po zabezpieczeniu okolicy wznów przemarsz. Docelowo musisz dotrzeć do zniszczonego wagonu i przejść przez prawe okno, tak by znaleźć się na zewnątrz pędzącego z dużą prędkością składu.

Zgodnie z otrzymanym od Grim ostrzeżeniem musisz śpieszyć się, nie mogąc pozwolić sobie na zbyt długi pobyt na zewnątrz pociągu. Przesuwaj się w prawo, ignorując chwilowo mijanych terrorystów. Główny bohater wkrótce zatrzyma się przy ostatniej okiennicy i to przez nią należy się przebić. Po udanej akcji błyskawicznie schowaj się za najbliższą zasłoną. Musisz teraz oczywiście zająć się ominiętymi niedawno terrorystami rozstawionymi po lewej stronie i radzę użyć jednej z opisanych wyżej metod działania (granaty, miny, kusza itp.).

Przejdź do wagonu z ostatnią grupą terrorystów i jak najszybciej ustaw się za zasłoną. Zauważ, że przeciwnicy wzięli dwóch zakładników i dobrze byłoby zadbać o utrzymanie niewinnych osób przy życiu. Analogicznie do poprzednich tego typu starć najlepszym rozwiązaniem na jednoczesne ogłuszenie wszystkich terrorystów (i zakładników) są ładunki usypiające (powyższy screen), czy to rozpylone przez granat czy przez ładunek wystrzelony z kuszy. Jeśli nie posiadasz żadnych tego typu gadżetów to możesz też spróbować porazić wrogów prądem (np. z pomocą miny), ale wszystkie tego typu działania są już obarczone ryzykiem utraty zakładników. Misja ta dobiegnie końca wraz z pozbyciem się ostatniej grupy przeciwników.
Wykonaj wszystkie standardowe czynności w mobilnym centrum dowodzenia, a więc porozmawiaj z sojusznikami i dokonaj nowych zakupów. Po załatwieniu wszystkich spraw wejdź w interakcję z Interfejsem Misji Strategicznych i wybierz opcjonalne lub główne zadanie (Detention Facility).
Dodatkowe wskazówki dla stylów Pantera/Atak: Jeśli masz zamiar zdecydować się na agresywne działania w kolejnych wagonikach składu, to zadbaj o to żeby nie zranić jakiegoś cywila. Nie radzę w rezultacie używać granatów, polegając w większym stopniu na broni palnej.
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
- Splinter Cell Blacklist: Transport
- Splinter Cell Blacklist: Rozbrojenie pierwszej bomby Transport
- Splinter Cell Blacklist: Rozbrojenie drugiej bomby Transport
- Splinter Cell Blacklist: Rozbrojenie trzeciej bomby Transport
- Splinter Cell Blacklist: Rozbrojenie czwartej bomby Transport
- Splinter Cell Blacklist: Doścignięcie lidera komórki Inżynierów Transport
- Splinter Cell Blacklist: Transport
- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam. Mam problem tego typu; nie mogę pokonać sadiqa, zawsze podrzyna mi gardło, napieprzam w tego X i nic to nie daje. Klikam powoli, klikam szybko, przytrzymuje i nic...Gdzie może być problem, pomocy.
Zależy na jakiej platformie grasz (PC, ps3 czy Xbox 360) Jeśli na konsoli to mając wybraną kusze klikasz strzałkę w lewo na padzie kierunkowym. Jeśli na PC to trzymając kusze klawisz przypisany do wyboru kuszy.
Mam pytanko, jak założyć ulepszenia do kuszy. mam na mysli różne rodzaje bełtów.W "dostosowaniu uzbrojenia" nie znalazłem takiej opcji. Wiem ze jest kilka rodzajów ale mi strzela tylko teserem.
Misje od Briggsa tylko na co-opa.Na dzielony czy online nie ma znaczenia. Ja z olei mam pytanie to to są te raporty do odszyfrowania i szukania na mapie kolejnej lokacji??
Cześć,
Chciałbym zapytać czy Misje BRIGGSA są tylko np. na podzielony ekran czy są też na 1 gracza
Mam wersję z figurką Sama i jestem całkowicie zadowolony. Również miałem problemy z opancerzonymi przeciwnikami i mogę dodać że jest też trzecia opcja. Jeśli istnieje możliwość chwycenia się albo wiszenia na barierce to w momencie gdy nasz oponent się zbliży jest lub istnieje okazja go zrzucenia z wysokości to można spróbować i zaryzykować. Mam jacht miliardera i troszkę czasu mi zajęło wykombinowanie usunięcia tych ciężkich bydlaków. Jednego udało się pokonać tak jak radził Wasz poradnik a drugiego pozbawiłem na dłuższy czas świadomości moją metodą. Radzę także badać mapkę. Czasami te alternatywne przejścia mogą nam pomóc i znaleźć bonusy. Ten kto ma misję Jachtu powinien poszukać w pomieszczeniu z laserem tajnego przejścia.
Potrzebuje osobę do co-opa na dwie ostatnie misje Briggsa. Muszę schwytać cele i wziąć laptopy. Jednak grając online,z ludkami z neta jest to praktycznie nie możliwe. Albo jest jakiś rambo,albo kompletny ........ Także proszę o pomoc. Mój nick psn szarki_pl
Opancerzonych można pyknąć ze snajperki SC-15 oczywiście odpowiednio zmodyfikowanej, zazwyczaj padają po pierwszym strzale ale jak się nie uda to od razu po zestrzeleniu kasku trzeba zestrzelić głowę:)
[12] - po pierwsze spoiler, po drugie:
jeżeli się nie mylę to jest tak przez to że w poprzedniej misji pokonałeś tego złego wiec nie był wstanie zrealizować swojej ostatniej lekcji dla USA która jest tak zatytułowana
Witam mam pytanie które mnie nurtuje już od długiego czasu a mianowicie, Gram już po raz 3 w Sama został mi już tylko najtrudniejszy poziom ten bez sonarów itd...... przeszedłem obecnie wszystkie misje łacznie z jachtem , martwym wybrzeżem itp..... A moje pytanie jest dlaczego ostatnia misja kampani Amerykański Pył ma tylko znaki zapytania czy ja musze coś jeszcze zrobić aby to odblokować??? Oczywiśćie mam oryginalną gre wersja Ultimatum czy to jest jakiś haczyk twórców i ona się wkońcu odblokuje jak nie wiem np zabije milion przeciwników czy to ma służyć czemuś innemu??
No ale to sa jedne z misji Grim teraz już trzecia i mam obezwladnic wlasnie takiego opancerzonego dziada. Nie wiem czy to realne będzie bo kolo niego jeszcze dwóch chodzi. Ciezko się gra w to skradanie ale nie zaluje zakupu.
Menator --> Być może Cię usłyszał w ostatniej chwili, warto jak najwcześniej zakupić najlepsze elementy ubioru Fishera. Dodatkowo te specjalne do skradania się odblokowuje się po ukończeniu wszystkich misji Grim.
No ja wlasnie zaszedłem go od tylu to mnie odepchnal i walnal ze strzelby a ze misja jest typowo skradankowa zaczynam ciagle do nowa. Trzeci dzień tu siedze. Brrrrrrrrr
Mam pytanie: czy jest możliwe w trybie ducha czyli całkowicie po cichu wyelimonowanie zolnierzy opancerzonych w kamizkach i helmie? Probowalem po cichu od tylu to mnie odepchanli walnal ze strzelby i cala misja od nowa. Probowalem tez go razic z kuszy, chyba ze trzy razy pod rząd i nic. Jeśli ktoś wie, prosze o pomoc. Gram na przedostatnim poziomie trudności.
Sethlan --> Na realistycznym to banał, bo gdy grasz jako duch to masz bez różnicy jaki stopień trudności wybierzesz. Ale na perfekcjoniście nie masz żadnych asyst, markowania oponentów czy nawet sonaru. Ale w końcu da się radę ;)
@UP - Grasz sam? Nawet na perfekcjoniscie w co-opie ta misja nie powinna sprawiac problemow. Fakt, ze gralem na realistycznym, ale widze, ze nie jest az tak trudna. Dam prosta wskazowke, jesli grasz "na dwoch" - niech jeden korzysta z latajacego drona, jest wyjatkowo pomocny.
Stranger --> Troszkę szkoda. Wszystkie te misje mam pozaliczane ale potrzeba mi wskazówek aby ograć je na poziomie perfekcjonisty. Nawet nie wiedziałem, że edycje zwykłe mają te misje poblokowane. To zwykła pazerność Ubi. Szczególnie "Jacht Miliardera" jest naprawdę klimatyczną misją przypominającą lekko statek z Double Agenta. BTW, zawsze mogę użyczyć konta Uplay ;)
Rammi --> Dokładnie to napisał kwiść - nasz poradnik został przygotowany dla podstawowej wersji gry. Wspomniane przez Ciebie misje to bonus oferowany dla nabywców Cyfrowej Edycji Specjalnej, Edycji Wyższego Eszelonu (tylko Martwe Wybrzeże) i Edycji Ultimatum. Nie są one więc częścią "bazowej zawartości", a więc nie są one przede wszystkim wymagane do zaliczenia osiągnięć powiązanych z dodatkowymi zadaniami. Podobnie zachowaliśmy się w omówieniu elementów ekwipunku Fishera, pomijając te rzeczy, które dostępne są wyłącznie dzięki posiadaniu DLC, wydawaniu punktów Uplay, aktywności na Facebooku itp.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
