The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
Aktualizacja:
Zniewolnik
Koszt: 4 PM
Podejścia:
- Zajmij się tym - 30 PZ, 1000 $, 1320 PD, +3 Ochrona. Postacie: Rycerz + Szpieg.
- Wykorzystaj strach! - 30 PZ, 1250 $, 1760 PD, +2 Ochrona, +1 Kultura. Postacie: Kapłan Jakubiński + Kowal.
Zajmij się tym
![]() | ![]() |
Rycerz: Przedstawiamy się Królowi, a następnie przeszukujemy statek w Dokach. Później przepytujemy wskazane osoby (także siostrzeńca na statku). [1] Szpieg: Odbiera przesyłkę ze skrytki i po odczytaniu niszczy ją w studni. [2]
![]() | ![]() |
Szpieg: Udajemy się na rozmowę ze wskazaną osobą. Otrzymamy wybór: możemy być lojalni koronie lub wydostać informacje od sierżanta. W pierwszym przypadku informujemy wskazaną osobę, a w drugim zastraszamy Sima i wracamy do kurierki. [1] Rycerz: prosimy Króla o pozwolenie. Piszemy list przy Stole Skryby i nadajemy go w Szkatule Pocztowej. [2]
![]() | ![]() |
Rycerz: Gdy nadejdzie odpowiedź idziemy do Koszarów, a potem podróżujemy statkiem. Po powrocie prosimy Szpiega o Pomoc. [1] Szpieg: Żeby przygotować przebranie potrzebujemy 1 beli sukna, 3 nasion, 1 Wilczej Jagody - kupujemy je w Wiejskim Kramie i tworzymy ubiór w dowolnym kociołku. [2]
![]() | ![]() |
Szpieg: Okradamy wieśniaka, [1] a następnie zakładamy łachmany i podsłuchujemy siostrzeńca na statku. [2] Przekazujemy dziennik Rycerzowi i piszemy list (później ukrywamy go w Szkatule Pocztowej).
![]() | ![]() |
Rycerz: rozważamy sytuację za pomocą Mapy Taktycznej. [1] Rycerz: Kupujemy księgę "Demony, Czarty..." w Kramie Wiejskim. Czytamy ją. Później wypytujemy wieśniaka i zdobywamy miecz. [2]
![]() | ![]() |
Rycerz: Podziwiamy miecz klikając na niego w ekwipunku. [1] Wyposażamy go i ćwiczymy na manekinie. [2]
![]() | ![]() |
Rycerz: Wykonujemy kolejne polecenia Zniewolnika (szermierka, polowanie). Szpieg: odbieramy przesyłkę, a następnie ostrzegamy Rycerza. [1] Zbieramy potrzebne składniki: Mądralica jest koło Katedry na skarpie, Wilcza Jagoda w ogródku przy Wieży Maga, a Spasione Pijawki i Słodka Gruszka w Kramie Wiejskim. [2] Moczymy je w studni. Po chwili wyciągamy Krwawą Gruszę. Wracamy do siedziby szpiega i dopełniamy dzieła w Zakątku Wytwórczym.
Szpieg: Nawiązujemy dobre stosunki z Rycerzem i dajemy mu miksturę. Rycerz: Teraz możemy oddać miecz Szpiegowi lub zdać raport Królowi. Na koniec niszczymy miecz (płynąc statkiem do wiru).
Wykorzystaj Strach
![]() | ![]() |
Kapłan: Rozmawiamy z Łowcą Nagród i prosimy Wszechwidzącego o natchnienie (klikamy na postać Kapłana). [1] Rozmawiamy z kolejną osobą (rozmowa osobista) - Rybakiem. Przekonujemy go do wiary. [2]
![]() | ![]() |
Kapłan: Piszemy list przy dowolnym Stole Skryby i wysyłamy go. Później błogosławimy Rybaka (opcja w menu Kapłan Jakubiński, aby móc błogosławić musimy mieć stan "spojrzenie wszechwidzącego", który otrzymamy, gdy będziemy rozmyślać o wszechwidzącym). Po tych czynnościach podróżujemy statkiem. [1] Po powrocie dajemy medalion rybakowi i prosimy Wszechwidzącego o przewodnictwo. Udajemy się do Kowala po łopatę. [2]
![]() | ![]() |
Kapłan: Udajemy się na cmentarz, a później znowu do rybka. [1] Kowal: Wykonujemy zadania - wysyłamy statut w Szkatule Pocztowej, pytamy sługę o zamówienie, tworzymy łopatę (2 Elektrum, 2 Żelaziwo) i dostarczamy ją . [2]
![]() | ![]() |
Kowal: Czytamy książkę o łamaczu mieczy. Tworzymy Rekojeść Łamacza Mieczy i (1 Azuryl, 3 Mitryl, 2 Żelaziwo) i Głowicę (3 Chropan, 2 Żelaziwo). Mitryl znajdziemy na skarpie przez Salą Przyjęć lub na plaży. Azuryl w okolicach skał na Rynku. Chropan powinniśmy zdobyć przy wydobyciu Mitrylu oraz Azurylu. Po stworzeniu obu części kujemy Legendarny Łamacz Mieczy i dostarczamy go. Informujemy o sprawie kapłana. [1] Kapłan: rozmawiamy z łowcą nagród - wybieramy dowolną z opcji. Prosimy wieśniaka o Zniewolnika (nie odda go). Udajemy się na rynek i święcimy studnię. Później nabieramy z niej święconej wody. [2]
![]() | ![]() |
Kapłan: Rozgrzeszamy rybaka i bierzemy od niego miecz. Pytamy po poradę Wszechwidzącego. Kowal: Rozmawiamy z łowcą nagród, a później dołącza do Kapłana. [1] W tym momencie możemy zniszczyć miecz, co zakończy rolę Kapłana lub ocalić go. W tym drugim przypadku prosimy Kowala o zrobienie kopii miecza i wysyłamy list. [2]
Po wykuciu fałszywego Zniewolnika (4 Chropan, 1 Mitryl) powiadamiamy Kapłana - możemy zniszczyć kopię miecza lub prawdziwy egzemplarz (w kuźni). Na koniec Kapłan udaje się do Wioski na spotkanie z kurierem.
0
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze: Porady - postacie i medale
- The Sims: Średniowiecze: Arcydzieło Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Awans Dramatopisarza
- The Sims: Średniowiecze: Bezsenność w Chrapkowicach
- The Sims: Średniowiecze: Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Bibelotów
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Zagłady!
- The Sims: Średniowiecze: Ewolucja Szynszyli
- The Sims: Średniowiecze: Futro
- The Sims: Średniowiecze: Gastrofestiwal albo Katastrofa
- The Sims: Średniowiecze: Gildia Gildii
- The Sims: Średniowiecze: Głodna, godna Jagłódka
- The Sims: Średniowiecze: Głodowa Gorączka
- The Sims: Średniowiecze: Herb Rodzinny
- The Sims: Średniowiecze: Inkwizycja
- The Sims: Średniowiecze: Kamień Filozoficzny
- The Sims: Średniowiecze: Konfrontacja z Konstelacją
- The Sims: Średniowiecze: Krabi Bandyta
- The Sims: Średniowiecze: Król na jeden dzień
- The Sims: Średniowiecze: Królewskie Wakacje
- The Sims: Średniowiecze: Krzyżowcy Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Legenda o Gadającej Żabie
- The Sims: Średniowiecze: Legendarna Fontanna
- The Sims: Średniowiecze: Łowy dla nagrody- Dziki Dzik
- The Sims: Średniowiecze: Małżeństwo Polityczne
- The Sims: Średniowiecze: Misja Mięsna IV; Następca Tronu
- The Sims: Średniowiecze: Nie czuję się zbyt dobrze
- The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły
- The Sims: Średniowiecze: Niezrównane Ostrze
- The Sims: Średniowiecze: Nowe Gangi Korsarzyny
- The Sims: Średniowiecze: Nowy Wspaniały Świat; O, Fortuna
- The Sims: Średniowiecze: O Stworze, Mój Stworze
- The Sims: Średniowiecze: Odwracanie Kota Ogonem
- The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
- The Sims: Średniowiecze: Pielęgniarka z Klątwą
- The Sims: Średniowiecze: Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek
- The Sims: Średniowiecze: Prastare Tajemnice
- The Sims: Średniowiecze: Preludium Zarazy
- The Sims: Średniowiecze: Przegląd Królewski
- The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
- The Sims: Średniowiecze: Silna władza
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
- The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
- The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
- The Sims: Średniowiecze: Święta Kontrola; Trefniś
- The Sims: Średniowiecze: Turniej Honoru
- The Sims: Średniowiecze: Wesele
- The Sims: Średniowiecze: Wesoły Doktor Miłości
- The Sims: Średniowiecze: Wędrowny Prorok
- The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
- The Sims: Średniowiecze: Wschodnie Obietnice
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
- The Sims: Średniowiecze: Wysyp Chamstwa
- The Sims: Średniowiecze: Wyzwanie Rybaka
- The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
- The Sims: Średniowiecze: Zawody Wojenne
- The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
- The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
- The Sims: Średniowiecze: Zwariowane Golemy
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
JaRuTo Konsul
http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)
zanonimizowany773486 Centurion
skończ reklamować...żałosne
zanonimizowany956968 Junior
Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę
bartekb25811 Junior
Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







![Szpieg: Okradamy wieśniaka, [1] a następnie zakładamy łachmany i podsłuchujemy siostrzeńca na statku - Zniewolnik | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1106/1830904750.jpg)
















