The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
Aktualizacja:
Wiedźma Powróciła
Koszt: 4 PM
Podejścia:
- Koniec z Wiedźmą - 20 PZ, 1000 $, 1600 PD, +2 Ochrona, + Wiedza. Postacie: Czarodziej, Rycerz lub Szpieg.
- Cudowne Wesele - 30 PZ, 800 $, 1280 PD, +1 Dobrobyt, +2 Ochrona. Postacie: Monarcha (stanu wolnego).
- Kontr-zaklęcie - 20 PZ, 1000 $, 1600 PD, +3 Dobrobyt, +1 Wiedza. Postacie: Czarodziej, Kapłan Jakubiński lub Medyk.
Koniec z Wiedźmą - Czarodziej
W tej wersji doprowadzimy do śmierci wiedźmy.
![]() | ![]() |
Na początku zadania otrzymamy rozkaz szukania kapelusza - musimy po prostu poczekać. Później korzystamy z kuli w wieży, aby go namierzyć. [1] Żeby porozmawiać z Heroldem musimy poczekać na porę, w której znajduje się on w okolicy (czyli po godzinie 8 rano). Po zaproszeniu wiedźmy do lasu rzucamy na nią zaklęcie Magiczna Strzała. [2]
![]() | ![]() |
Gdy wrócimy z lasu po spektakularnej ucieczce udajemy się do wieży maga. Otrzymamy wybór:
- Zamienię jej magię w niszczycielskie zaklęcie Złodzieja Ducha - musimy pomedytować, a potem nauczyć się zaklęcia Złodziej Duszy (Mrok, Siła, Powietrze). [1] Gdy rzucimy je na wiedźmę to zabijemy ją.
- Przemienię jej magię w Magiczną Strzałę, która trafi prosto w serce - w tym wariancie medytujemy, a później udajemy się na rynek i rzucamy Magiczną Strzałę na wiedźmę. [2]
Koniec z Wiedźmą - Szpieg
W tej wersji doprowadzimy do śmierci wiedźmy.
![]() | ![]() |
Po spotkaniu wiedźmy szpieg będzie musiał poćwiczyć na manekinie i naostrzyć miecz (znajdziemy go w ekwipunku). [1] Szpieg otrzyma dwa wyboru na pozbycie się czarownicy -zamordować ją (wtedy będziemy musieli ponownie poćwiczyć i naostrzyć miecz) lub sporządzić fałszywe dokumenty. W tym drugim przypadku podrabiamy podpis króla przy jego stole skryby [2] i fałszujemy nakaz egzekucji.
Koniec z Wiedźmą - Rycerz
W tej wersji doprowadzimy do śmierci wiedźmy.
![]() | ![]() |
Początek zadania u rycerza wygląda nieco inaczej - zamiast informować herolda musi on pogadać ze strażami. [1] Po przegranej walce z wiedźmą otrzymamy dwa wybory: przekonać monarchę do egzekucji (będziemy musieli poprawić relacje z królem, aby się zgodził) lub skorzystać z pomocy straży (rozmawiamy z dwoma wybranymi żołnierzami spośród wszystkich wskazanych). [2]
Cudowne Wesele - Monarcha
W tej wersji nasz monarcha pobierze się z wiedźmą.
![]() | ![]() |
Na początku otrzymamy wybór - czy wolimy dziewczyny, czy chłopców. Od tego będzie zależeć płeć przyszłego partnera lub partnerki. Żeby wypełnić cel "porozmawiaj z obywatelem o sporze" wystarczy podjąć ten temat w rozmowie z dowolnym mieszkańcem. [1] Na Połaci Osądu odsyłamy dwóch stręczycieli (klikając na nich i wybierając odpowiednią opcję), a później uwalniamy wskazaną osobę z dybów. [2]
![]() | ![]() |
Po zaproszeniu osoby do zamku otrzymamy wybór - w pierwszym przypadku będziemy ćwiczyć strategię wojskową z przyszłą partnerką/partnerem, a w drugim spróbujemy użyć naszego uroku. [1] Kolejny wybór dotyczy zaproszenia na plażę lub do lasu. Na miejscu musimy porozmawiać z Simem, a później pocałować go namiętnie. Żeby tego dokonać wybieramy kolejne opcje z panelu "romantyczne" (pierwszy pocałunek, nieśmiały pocałunek, pocałunek i w końcu namiętny pocałunek). [2]
Ostatni wybór dotyczy losów zazdrosnego czarnoksiężnika - możemy go zgładzić lub oszczędzić i wygnać z królestwa. Żeby wziąć ślub najpierw staramy się o rękę, a później wybieramy opcję "weź ślub".
Kontr-zaklęcie - Czarodziej
Przebieg tego wariantu jest niemal identyczny jak w Koniec z Wiedźmą - Czarodziej.
Kontr-zaklęcie - Kapłan Jakubiński
![]() | ![]() |
Zadanie podobne do poszczególnych wariantów Koniec z Wiedźmą. Po wyproszeniu wiedźmy musimy rozgrzeszyć mieszkańców i wygłosić kazanie. Robimy to z poziomu ambony - wpierw ustalając godzinę kazania i później używając obiektu o wybranej porze. [1] Pod koniec otrzymamy wybór jak poradzić sobie z przeciwniczką - w jednej wersji zwabimy ją do katedry i pokonamy dzięki mocy religii, a w drugiej ześlemy na nią Furię Wszechwidzącego. [2]
Kontr-zaklęcie - Medyk
![]() | ![]() |
Medyk na początku udaje się do lasu zbierać zioła. [1] Po wygnaniu wiedźmy z lecznicy oddajemy dowodzenie asystentowi i wyrabiamy 2 Słabe Olea Lecznicze (na jedno potrzeba: 2 x Dzikie Kwiecie, 1 x Dzikorzeń, 3 x Trawoziele). Większość z nich znajdziemy w ogródku przy wieży maga lub w okolicy (ewentualnie można udać się do Kramu Wiejskiego). [2]
![]() | ![]() |
W lecznicy dostaniemy wybór - studiowanie trucizny, albo atak na wrażliwe miejsce. W obu przypadkach prowadzimy badania siadając przy Archiwum, [1] a później testujemy przedmiot na asystencie (będzie w lecznicy w godzinach pracy - po 8:00 rano). Na koniec aplikujemy specyfik wiedźmie. [2]
0
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze: Porady - postacie i medale
- The Sims: Średniowiecze: Arcydzieło Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Awans Dramatopisarza
- The Sims: Średniowiecze: Bezsenność w Chrapkowicach
- The Sims: Średniowiecze: Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Bibelotów
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Zagłady!
- The Sims: Średniowiecze: Ewolucja Szynszyli
- The Sims: Średniowiecze: Futro
- The Sims: Średniowiecze: Gastrofestiwal albo Katastrofa
- The Sims: Średniowiecze: Gildia Gildii
- The Sims: Średniowiecze: Głodna, godna Jagłódka
- The Sims: Średniowiecze: Głodowa Gorączka
- The Sims: Średniowiecze: Herb Rodzinny
- The Sims: Średniowiecze: Inkwizycja
- The Sims: Średniowiecze: Kamień Filozoficzny
- The Sims: Średniowiecze: Konfrontacja z Konstelacją
- The Sims: Średniowiecze: Krabi Bandyta
- The Sims: Średniowiecze: Król na jeden dzień
- The Sims: Średniowiecze: Królewskie Wakacje
- The Sims: Średniowiecze: Krzyżowcy Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Legenda o Gadającej Żabie
- The Sims: Średniowiecze: Legendarna Fontanna
- The Sims: Średniowiecze: Łowy dla nagrody- Dziki Dzik
- The Sims: Średniowiecze: Małżeństwo Polityczne
- The Sims: Średniowiecze: Misja Mięsna IV; Następca Tronu
- The Sims: Średniowiecze: Nie czuję się zbyt dobrze
- The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły
- The Sims: Średniowiecze: Niezrównane Ostrze
- The Sims: Średniowiecze: Nowe Gangi Korsarzyny
- The Sims: Średniowiecze: Nowy Wspaniały Świat; O, Fortuna
- The Sims: Średniowiecze: O Stworze, Mój Stworze
- The Sims: Średniowiecze: Odwracanie Kota Ogonem
- The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
- The Sims: Średniowiecze: Pielęgniarka z Klątwą
- The Sims: Średniowiecze: Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek
- The Sims: Średniowiecze: Prastare Tajemnice
- The Sims: Średniowiecze: Preludium Zarazy
- The Sims: Średniowiecze: Przegląd Królewski
- The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
- The Sims: Średniowiecze: Silna władza
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
- The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
- The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
- The Sims: Średniowiecze: Święta Kontrola; Trefniś
- The Sims: Średniowiecze: Turniej Honoru
- The Sims: Średniowiecze: Wesele
- The Sims: Średniowiecze: Wesoły Doktor Miłości
- The Sims: Średniowiecze: Wędrowny Prorok
- The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
- The Sims: Średniowiecze: Wschodnie Obietnice
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
- The Sims: Średniowiecze: Wysyp Chamstwa
- The Sims: Średniowiecze: Wyzwanie Rybaka
- The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
- The Sims: Średniowiecze: Zawody Wojenne
- The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
- The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
- The Sims: Średniowiecze: Zwariowane Golemy
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
JaRuTo Konsul
http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)
zanonimizowany773486 Centurion
skończ reklamować...żałosne
zanonimizowany956968 Junior
Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę
bartekb25811 Junior
Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















