The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
Aktualizacja:
Zaginione Dziecko
Koszt: 1 PM
Podejścia:
- Znajdź go - 10 PZ, 600 $, 640 PD, +1 Dobrobyt. Postacie: dowolna.
Proste zadanie, które każda postać rozwiąże zgodnie ze swoją profesją:
- Monarcha - spotka się z poddanymi i przeprowadzi śledztwo osobiście lub załatwi to urzędowo.
- Rycerz - Rozpocznie poszukiwania statkiem lub zastraszy strażników.
- Szpieg - Poszuka dziecka na własną rękę lub zastraszy mieszkańców.
- Kupiec - Przekupi lub nagrodzi mieszkańców w poszukiwaniu dziecka.
- Kowal - Wytworzy przedmioty, które pomogą w rozwiązaniu sytuacji - pułapki lub dzwonki.
- Bard - Napisze wiersz lub piosenkę na temat zniknięcia.
- Kapłan Piotreański - Wymodli rozwiązanie sytuacji lub wygłosi na ten temat kazanie.
- Kapłan Jakubiński - Zbada sprawę lub wygłosi kazanie.
- Czarodziej - Skorzysta ze swoich mocy medium lub wpłynie na umysły mieszkańców.
- Medyk - Popyta pacjentów i asystenta.
Zawartość: Dżin
Koszt: 2 PM
Podejścia:
- Uwolnij Dżina! - 30 PZ, 1250 $, 1200 PD, + 2 Wiedza. Postacie: Czarodziej.
- Użyj życzeń! - 30 PZ, 1250 PD, + 2 Wiedza. Postacie: Monarcha
Uwolnij Dżina!
![]() | ![]() |
Najpierw przepełniamy studnię znajdującą się na rynku i nabieramy wody. [1] Później wracamy do wieży i badamy Dżina w archiwum (na górnym piętrze). [2]
![]() | ![]() |
Teraz trzeba wezwać dżina w zwierciadle - jeśli brakuje go w wieży to można je po prostu kupić. [1] Żeby zdobyć trzy fragmenty duszy trzeba przygotować zaklęcie Złodziej Duszy (Mrok, Siła, Powietrze) i użyć go na 3 dowolnych Simach (oczywiście z powodzeniem). [2]
![]() | ![]() |
Stabilizator Dżina wytworzymy w wieży - potrzeba do niego ziół: 2 Dzikorzeń, 2 Mądralica, 2 Pański Listek. Znajdziemy je w Kramie Wiejskim. [1] Po uzyskaniu przedmiotu wywołujemy dżina - klikając na postać Sima i wybierając odpowiednią opcję. Magiczna istota pojawi się i zniknie. Szukamy jej na cmentarzu w okolicy jaskini i zagadujemy. [2] Na koniec przyjmujemy symbol.
Użyj życzeń!
![]() | ![]() |
Udajemy się na rynek i rozmawiamy z Dostawcą Rzadkości. [1] Czekamy 30 minut i bierzemy butelkę, a potem pytamy o dżina. Przyzywamy go w zwierciadle (jeśli go nie mamy, to kupujemy lub korzystamy z luster dostępnych w innych budynkach). [2]
Otrzymamy dwa wybory - prośbę o złoto lub życie wieczne. Nie różnią się one znacznie.
![]() | ![]() |
Po wybraniu opcji rozmawiamy ponownie z dżinem przy zwierciadle. Później idziemy porozmawiać z Dostawcą Rzadkości i wypytujemy trzech mieszkańców o ich życzenia. [1] Wracamy do dżina i wypowiadamy drugie życzenie (obojętnie które) - do Sali Tronowej zawita gość. [2]
![]() | ![]() |
Teraz musimy poradzić się w kwestii ostatniego życzenia. Rozmawiamy z dwoma wskazanymi osobami. [1] Jeszcze raz rozmawiamy z dżinem przed lustrem i ustalamy ostatnie życzenie. W obu przypadkach pozbędziemy się dżina, więc wybór nie ma większego znaczenia. Po jednym z życzeń musimy rozmówić się z Dostawcą Rzadkości i wrzucić lampę do studni. [2]
0
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze: Porady - postacie i medale
- The Sims: Średniowiecze: Arcydzieło Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Awans Dramatopisarza
- The Sims: Średniowiecze: Bezsenność w Chrapkowicach
- The Sims: Średniowiecze: Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Bibelotów
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Zagłady!
- The Sims: Średniowiecze: Ewolucja Szynszyli
- The Sims: Średniowiecze: Futro
- The Sims: Średniowiecze: Gastrofestiwal albo Katastrofa
- The Sims: Średniowiecze: Gildia Gildii
- The Sims: Średniowiecze: Głodna, godna Jagłódka
- The Sims: Średniowiecze: Głodowa Gorączka
- The Sims: Średniowiecze: Herb Rodzinny
- The Sims: Średniowiecze: Inkwizycja
- The Sims: Średniowiecze: Kamień Filozoficzny
- The Sims: Średniowiecze: Konfrontacja z Konstelacją
- The Sims: Średniowiecze: Krabi Bandyta
- The Sims: Średniowiecze: Król na jeden dzień
- The Sims: Średniowiecze: Królewskie Wakacje
- The Sims: Średniowiecze: Krzyżowcy Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Legenda o Gadającej Żabie
- The Sims: Średniowiecze: Legendarna Fontanna
- The Sims: Średniowiecze: Łowy dla nagrody- Dziki Dzik
- The Sims: Średniowiecze: Małżeństwo Polityczne
- The Sims: Średniowiecze: Misja Mięsna IV; Następca Tronu
- The Sims: Średniowiecze: Nie czuję się zbyt dobrze
- The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły
- The Sims: Średniowiecze: Niezrównane Ostrze
- The Sims: Średniowiecze: Nowe Gangi Korsarzyny
- The Sims: Średniowiecze: Nowy Wspaniały Świat; O, Fortuna
- The Sims: Średniowiecze: O Stworze, Mój Stworze
- The Sims: Średniowiecze: Odwracanie Kota Ogonem
- The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
- The Sims: Średniowiecze: Pielęgniarka z Klątwą
- The Sims: Średniowiecze: Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek
- The Sims: Średniowiecze: Prastare Tajemnice
- The Sims: Średniowiecze: Preludium Zarazy
- The Sims: Średniowiecze: Przegląd Królewski
- The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
- The Sims: Średniowiecze: Silna władza
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
- The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
- The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
- The Sims: Średniowiecze: Święta Kontrola; Trefniś
- The Sims: Średniowiecze: Turniej Honoru
- The Sims: Średniowiecze: Wesele
- The Sims: Średniowiecze: Wesoły Doktor Miłości
- The Sims: Średniowiecze: Wędrowny Prorok
- The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
- The Sims: Średniowiecze: Wschodnie Obietnice
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
- The Sims: Średniowiecze: Wysyp Chamstwa
- The Sims: Średniowiecze: Wyzwanie Rybaka
- The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
- The Sims: Średniowiecze: Zawody Wojenne
- The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
- The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
- The Sims: Średniowiecze: Zwariowane Golemy
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
JaRuTo Konsul
http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)
zanonimizowany773486 Centurion
skończ reklamować...żałosne
zanonimizowany956968 Junior
Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę
bartekb25811 Junior
Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












