The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
Aktualizacja:
Rewolta Wieśniaków

Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Udobruchaj - 20 PZ, 1400 $, 2080 PD, +2 Ochrona, +1 Kultura. Postacie: Bard lub Kupiec.
- Stłum - 20 PZ, 1400 $, 2080 PD, +3 Ochrona, +1 Kultura, -1 Dobrobyt. Postacie: Rycerz lub Szpieg.
Udobruchaj - Bard
![]() | ![]() |
Po odebraniu rozkazów udajemy się na Rynek i rozmawiamy z dysydentami - szukamy opcji "rozmawiaj o stanie królestwa" z menu interakcji "przyjazne". [1] Bard otrzyma wybór - śledzić jednego z wieśniaków lub zaprzyjaźnić się. Obie drogi prowadzą do jednego celu: przywódcy (musimy go "poznać", opcja jest w menu "przyjazne"). [2]
![]() | ![]() |
W późniejszej części będziemy mogli dać wieśniakom więcej pieniędzy (i zakończyć zadanie) lub utrzeć im nosa (dać nauczkę). [1] W tym drugim przypadku otrzymamy kilka opcji odnośnie tego, jaką sztukę dla nich napisać. [2]
- w zależności od wyboru będziemy musieli napisać sztukę z innymi motywami
- inspiracji do nich szukamy w różnych zakątkach Królestwa (np. motyw pieniędzy znajdziemy na Targu, a Wszechwidzącego w kościołach)
- sztukę piszemy w Archiwum Barda
- wystawiamy ją na scenie - będziemy musieli zrekrutować aktora (dowolny Sim, szukamy opcji w zakładce interakcji "bard")
Udobruchaj - Kupiec
![]() | ![]() |
Po odebraniu rozkazów udajemy się na Rynek i rozmawiamy z dysydentami - szukamy opcji "rozmawiaj o stanie królestwa" z menu interakcji "przyjazne". [1] Kupiec będzie mógł przekupić lub zaprzyjaźnić się z dowolną osobą, aby dostać się do przywódcy buntu (i "poznać" go, odpowiednią opcję znajdziemy w dziale "przyjazne"). [2]
![]() | ![]() |
Żeby przekonać wieśniaków Kupiec musi kupić 5 mydeł w Kramie Wiejskim i ugotować 3 kasze (a następnie schować je do ekwipunku). [1] Na koniec pojawi się jeszcze jeden wybór - dostarczyć lepsze mydło (będziemy musieli popłynąć na handel) lub przekupić przywódcę buntu. [2]
Stłum - Szpieg
![]() | ![]() |
Po dostaniu się na Rynek rozmawiamy z dysydentami - szukamy opcji "rozmawiaj o stanie królestwa" z menu interakcji "przyjazne". [1] Szpieg będzie mógł wymusić informację o przywódcy lub odszukać go. [2] W pierwszym przypadku używamy stosowanej opcji interakcji, a w drugim udajemy się do Tawerny.
![]() | ![]() |
Gdy zgłosimy sprawę Królowi będziemy mogli wybrać, co damy wieśniakom - mydło lub strawę. Pierwsza z opcji wygra tak czy inaczej (mydło kupimy w Kramie Wiejskim). [1] Kolejny wybór również niewiele zmienia - będzie trzeba zgładzić przywódcę (opcja "wykonaj egzekucję mieczem"). [2]
Na koniec ostrzymy miecz (klikając na niego w ekwipunku) i ponownie straszymy wieśniaków.
Stłum - Rycerz
![]() | ![]() |
Po dostaniu się na Rynek rozmawiamy z dysydentami - szukamy opcji "rozmawiaj o stanie królestwa" z menu interakcji "przyjazne". [1] Rycerz będzie mógł wymusić informację o przywódcy lub zaprzyjaźnić się z dowolnym wieśniakiem. [2]
![]() | ![]() |
Gdy zgłosimy sprawę Królowi będziemy mogli wybrać, co damy wieśniakom - mydło lub strawę. Pierwsza z opcji wygra tak czy inaczej (mydło kupimy w Kramie Wiejskim). [1] Później wyzywamy przywódcę wieśniaków na pojedynek - oczywiście w Królanta. Żeby zagrać z przywódcą buntu sprawdzamy jego imię, a następnie wybieramy opcję "zagraj w królanta z Simem" i wskazujemy odpowiednią osobę (lub klikamy na Sima i wybieramy "zaproś do gry w królanta"). [2]
Na koniec ponownie straszymy wieśniaków.
0
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze: Porady - postacie i medale
- The Sims: Średniowiecze: Arcydzieło Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Awans Dramatopisarza
- The Sims: Średniowiecze: Bezsenność w Chrapkowicach
- The Sims: Średniowiecze: Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Bibelotów
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Zagłady!
- The Sims: Średniowiecze: Ewolucja Szynszyli
- The Sims: Średniowiecze: Futro
- The Sims: Średniowiecze: Gastrofestiwal albo Katastrofa
- The Sims: Średniowiecze: Gildia Gildii
- The Sims: Średniowiecze: Głodna, godna Jagłódka
- The Sims: Średniowiecze: Głodowa Gorączka
- The Sims: Średniowiecze: Herb Rodzinny
- The Sims: Średniowiecze: Inkwizycja
- The Sims: Średniowiecze: Kamień Filozoficzny
- The Sims: Średniowiecze: Konfrontacja z Konstelacją
- The Sims: Średniowiecze: Krabi Bandyta
- The Sims: Średniowiecze: Król na jeden dzień
- The Sims: Średniowiecze: Królewskie Wakacje
- The Sims: Średniowiecze: Krzyżowcy Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Legenda o Gadającej Żabie
- The Sims: Średniowiecze: Legendarna Fontanna
- The Sims: Średniowiecze: Łowy dla nagrody- Dziki Dzik
- The Sims: Średniowiecze: Małżeństwo Polityczne
- The Sims: Średniowiecze: Misja Mięsna IV; Następca Tronu
- The Sims: Średniowiecze: Nie czuję się zbyt dobrze
- The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły
- The Sims: Średniowiecze: Niezrównane Ostrze
- The Sims: Średniowiecze: Nowe Gangi Korsarzyny
- The Sims: Średniowiecze: Nowy Wspaniały Świat; O, Fortuna
- The Sims: Średniowiecze: O Stworze, Mój Stworze
- The Sims: Średniowiecze: Odwracanie Kota Ogonem
- The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
- The Sims: Średniowiecze: Pielęgniarka z Klątwą
- The Sims: Średniowiecze: Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek
- The Sims: Średniowiecze: Prastare Tajemnice
- The Sims: Średniowiecze: Preludium Zarazy
- The Sims: Średniowiecze: Przegląd Królewski
- The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
- The Sims: Średniowiecze: Silna władza
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
- The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
- The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
- The Sims: Średniowiecze: Święta Kontrola; Trefniś
- The Sims: Średniowiecze: Turniej Honoru
- The Sims: Średniowiecze: Wesele
- The Sims: Średniowiecze: Wesoły Doktor Miłości
- The Sims: Średniowiecze: Wędrowny Prorok
- The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
- The Sims: Średniowiecze: Wschodnie Obietnice
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
- The Sims: Średniowiecze: Wysyp Chamstwa
- The Sims: Średniowiecze: Wyzwanie Rybaka
- The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
- The Sims: Średniowiecze: Zawody Wojenne
- The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
- The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
- The Sims: Średniowiecze: Zwariowane Golemy
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
JaRuTo Konsul
http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)
zanonimizowany773486 Centurion
skończ reklamować...żałosne
zanonimizowany956968 Junior
Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę
bartekb25811 Junior
Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















