The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
Aktualizacja:
Sprawa Zaginionego Monarchy
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Przeszukaj Cienie - 20 PZ, 1750 $, 1560 PD, +2 Ochrona, +1 Wiedza. Postacie: Szpieg.
- Cudowny Wieczór Tajemnic - 20 PZ, 1350 $, 2080 PD, +1 Kultura, +2 Wiedza. Postacie: Czarodziej + Bard.
Przeszukaj Cienie
Dość krótkie zadanie, w którym Szpieg odszuka Króla.
![]() | ![]() |
Większość celów tego zadania jest prosta. Żeby przesłuchać podwładnego wybieramy opcję z zakładki "szpieg". [1] Otrzymamy wybór odnośnie płci osoby z sekretnego związku - jest on dowolny. [2]
![]() | ![]() |
W pewnym momencie będziemy musieli wytworzyć Oleum Prawdy w siedzibie Szpiega (3 x Mądralica, 4 x Trawoziele, 2 x Wilcza Jagoda). [1] Mając miksturę udajemy się w miejsce przebywania celu - czyli najprawdopodobniej do Tawerny. Tam podajemy doprawiony napój - klikając na beczkę i wybierając odpowiednią opcję (wskazujemy też osobę, której dotyczy misja). [2]
Stary Pokaz Magii
Koszt: 3 PM
Podejścia:
Cudowny Wieczór Tajemnic
![]() | ![]() |
Czarodziej: Sprawdzamy przygotowane zaklęcia klikając na postać. Następnie przeprowadzamy tajemne badania i wybieramy się na Połać Osądu. Później przygotowujemy czary: Rozbłysk (Energia, Ogień, Światło), Zniknij (Powietrze, Światło, Siła), Magiczna Melodia (Siła, Powietrze, Energia). [1] Dobieramy też asystentów - kobiety lub mężczyzn (prosimy mieszkańców odpowiedniej płci). [2]
![]() | ![]() |
Bard: Bard musi przygotować Tawernę - warzymy dowolny napitek w beczułce, piszemy ulotki przy stole skryby (nie ma takiego w Tawernie, znajdziemy go np. w Zamku), zamiatamy. [1] Następnie kupujemy Znakomite Struny w Kramie Wiejskim i zapraszamy na występ wskazane osoby. Następnie ćwiczymy piosenkę na Lutni. [2]
![]() | ![]() |
Czarodziej: Wracamy do wieży i tworzymy zaklęcie Sondy (Energia, Światło, Powietrze). Rzucamy je na trzech potencjalnych asystentach (asystentkach). Następnie wybieramy osobę, która podoba się nam najbardziej i tłumaczymy jej występ. [1] Bard: Gdy asystent(ka) zostanie wybrana udajemy się zdjąć miarę, a później odebrać strój w Wiosce. Przekazujemy odzienie wskazanej osobie i piszemy krótką sztukę (np. komedię) w Tawernie (zdobycie inspiracji zostało omówione w dziale o postaciach).
![]() | ![]() |
Bard: Czytamy głośno ogłoszenie (klikając na postać Sima), a później gramy na lutni na scenie. Czarodziej: wykonujemy sztuczkę na osobie asystującej (zakładka "zabawne"), a później sprawiamy, aby jej ubranie zniknęło. Kiedy Bard zagra na scenie rzucamy zaklęcie "Magiczna Melodia", a następnie "Zniknij" (gdzieś z dala od Rynku). Wracamy Magiem na Rynek [2] Na koniec wykonujemy Bardem sztukę na scenie, a Czarodziejem rzucamy zaklęcie "Rozbłysk".
0
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze: Porady - postacie i medale
- The Sims: Średniowiecze: Arcydzieło Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Awans Dramatopisarza
- The Sims: Średniowiecze: Bezsenność w Chrapkowicach
- The Sims: Średniowiecze: Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Bibelotów
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Zagłady!
- The Sims: Średniowiecze: Ewolucja Szynszyli
- The Sims: Średniowiecze: Futro
- The Sims: Średniowiecze: Gastrofestiwal albo Katastrofa
- The Sims: Średniowiecze: Gildia Gildii
- The Sims: Średniowiecze: Głodna, godna Jagłódka
- The Sims: Średniowiecze: Głodowa Gorączka
- The Sims: Średniowiecze: Herb Rodzinny
- The Sims: Średniowiecze: Inkwizycja
- The Sims: Średniowiecze: Kamień Filozoficzny
- The Sims: Średniowiecze: Konfrontacja z Konstelacją
- The Sims: Średniowiecze: Krabi Bandyta
- The Sims: Średniowiecze: Król na jeden dzień
- The Sims: Średniowiecze: Królewskie Wakacje
- The Sims: Średniowiecze: Krzyżowcy Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Legenda o Gadającej Żabie
- The Sims: Średniowiecze: Legendarna Fontanna
- The Sims: Średniowiecze: Łowy dla nagrody- Dziki Dzik
- The Sims: Średniowiecze: Małżeństwo Polityczne
- The Sims: Średniowiecze: Misja Mięsna IV; Następca Tronu
- The Sims: Średniowiecze: Nie czuję się zbyt dobrze
- The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły
- The Sims: Średniowiecze: Niezrównane Ostrze
- The Sims: Średniowiecze: Nowe Gangi Korsarzyny
- The Sims: Średniowiecze: Nowy Wspaniały Świat; O, Fortuna
- The Sims: Średniowiecze: O Stworze, Mój Stworze
- The Sims: Średniowiecze: Odwracanie Kota Ogonem
- The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
- The Sims: Średniowiecze: Pielęgniarka z Klątwą
- The Sims: Średniowiecze: Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek
- The Sims: Średniowiecze: Prastare Tajemnice
- The Sims: Średniowiecze: Preludium Zarazy
- The Sims: Średniowiecze: Przegląd Królewski
- The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
- The Sims: Średniowiecze: Silna władza
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
- The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
- The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
- The Sims: Średniowiecze: Święta Kontrola; Trefniś
- The Sims: Średniowiecze: Turniej Honoru
- The Sims: Średniowiecze: Wesele
- The Sims: Średniowiecze: Wesoły Doktor Miłości
- The Sims: Średniowiecze: Wędrowny Prorok
- The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
- The Sims: Średniowiecze: Wschodnie Obietnice
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
- The Sims: Średniowiecze: Wysyp Chamstwa
- The Sims: Średniowiecze: Wyzwanie Rybaka
- The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
- The Sims: Średniowiecze: Zawody Wojenne
- The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
- The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
- The Sims: Średniowiecze: Zwariowane Golemy
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
JaRuTo Konsul
http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)
zanonimizowany773486 Centurion
skończ reklamować...żałosne
zanonimizowany956968 Junior
Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę
bartekb25811 Junior
Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












