The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Niebezpieczne Umysły

Koszt: 3 PM

Podejścia:

  • Zakaż - 30 PZ, 1500 $, 1760 PD, +2 Obrona, -1 Wiedza. Postacie: Monarcha + Szpieg.
  • Zachęcaj - 20 PZ, 1500 $, 1760 PD, +1 Dobrobyt, +1 Wiedza. Postacie: Monarcha + Kupiec.

W jednej wersji zadania zakażemy prowadzenia nauk za plecami Króla. W drugiej doprowadzimy do ich zalegalizowania.

Zakaż

1 - Niebezpieczne Umysły | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Rozmawiamy ze służącym, a później piszemy i wysyłamy sekretne polecenie - Niebezpieczne Umysły | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Rozmawiamy ze służącym, a później piszemy i wysyłamy sekretne polecenie. [1] Przełączamy na Szpiega i szukamy wiadomości w Szkatule Pocztowej. Otrzymamy wybór - albo rozmówić się z Władcą osobiście, albo wydostać zaklinowaną przesyłkę. W tym drugim przypadku po prostu próbujemy ponownie. Udajemy się na rynek i słuchamy lekcji. [2] Zdajemy raport Królowi.

W skórze Króla rozmawiamy z Instruktorem. Król może rozwiązać to na dwa sposoby.

Decydując się na pierwszy z nich przerywamy lekcję i zlecamy dalszą misję Szpiegowi. Udajemy się do naszego agenta i rozkazujemy spalić dom Instruktora. Czekamy i odbieramy raport, a później rozmawiamy z samym nauczycielem. Nie uda się go zastraszyć - rozmawiamy z Królem.

Szpiegiem wypytujemy uczniów o miejsce zamieszkania Instruktora, a Królem spisujemy nowe prawo podatkowe obejmujące lekcje. Król musi rozmówić się z Instruktorem, a Szpieg ukraść jego ubranie - wybieramy się nim do Wioski. Po powrocie wysyłamy List Osobisty, którego adresatem będzie Monarcha. Królem wybieramy się do Lasu, aby złapać dzikie zwierze. Później wspólnie przygotowujemy pułapkę.

W drugim rozwiązaniu rozmawiamy z Instruktorem, a później przekazujemy rozkazy Szpiegowi. Tym drugim okradamy i podsłuchujemy nauczyciela. Po zdobyciu informacji zdajemy raport Władcy. Teraz Szpieg musi wypytać lokalną osobę o wszy (a później ukraść je lub wykupić) i przerobić podręcznik do nauki przy stole skryby. Po zrobieniu tego Król może poinformować Herolda o tym, że dzieci poznają wartości piotreańskie. Szpieg musi zainfekować przerobiony podręcznik (korzystamy z Kącika Wytwórczego) i dać go Instruktorowi. Podsłuchujemy lekcji Królem. Niestety nic nie pomogło - wynajmujemy Ulicznika, aby oszkalował nauczyciela i wracamy na rynek.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2011-05-16
11:34

JaRuTo Konsul

http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)

Komentarz: JaRuTo
2011-05-29
18:18

zanonimizowany773486 Centurion

skończ reklamować...żałosne

Komentarz: zanonimizowany773486
2013-11-21
13:26

zanonimizowany956968 Junior

Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę

Komentarz: zanonimizowany956968
2023-08-09
14:12

bartekb25811 Junior

Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem

Komentarz: bartekb25811

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl