The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
Aktualizacja:
Smok z Miasta...
Koszt: 4 PM
Podejścia:
- Zaprzyjaźnij się - 30 PZ, 1500 $, 1200 PD, +1 Ochrona, +1 Kultura, +2 Wiedza. Postacie: Bard + Kupiec/Szpieg/Medyk/Czarodziej, Czarodziej + Kupiec/Kowal, Kupiec + Kapłan Jakubiński/Piotreański.
- Zabij - 40 PZ, 1500 $, 1200 PD, +1 Ochrona, +3 Wiedza, -1 Kultura. Postacie: Rycerz/Monarcha/Szpieg + Kupiec/Szpieg/Medyk/Czarodziej/Kowal, Czarodziej + Kupiec/Szpieg/Medyk.
Zaprzyjaźnij się - Kupiec + Kapłan
![]() | ![]() |
Po kilku rozmowach Kupiec poprosi o pomoc jednego z Kapłanów. Kapłan będzie musiał odwiedzić smoka w jaskini i nawrócić 3 osoby na swoją wiarę (robimy to z menu "kapłan...", musimy mieć odpowiednio wysokie skupienie). [1] W tym czasie Kupiec kupuje w Kramie Wiejskim mięso drobiowe (pieczemy je na rożnie - to coś innego od typowego kociołka!), księgi religijne (Wieża Wszechwidzącego w przypadku kapłana piotreańskiego) oraz powieść o smokach ("Smoki, Smoczaki, Wiwerny, Och!"). [2]
![]() | ![]() |
Kupiec rozdaje księgi wskazanym wybrańcom (gdy nie będą chcieli ich przyjąć, przekupujemy ich) i wybrać się do kilku miejsc statkiem. [1] Kapłani w tym momencie badają wszechwidzącego lub zastanawiają się nad nim (zależnie od odłamu). Kiedy zdobędziemy wszystkie przedmioty odwiedzamy smoka. Okaże się, że smok chce chleba z... trawy. Wykonamy je w piecu (jeden znajdziemy w bocznej salce Sali Przyjęć) - z 3 kępek Trawoziela. [2]
Na koniec przekabacamy smoka na odpowiednią religię.
W wersji Kupiec + Kapłan Jabukiński pojawia się kilka innych wyzwań. Kupiec musi przede wszystkim zdobyć pieczony drób (kupujemy zwykły drób w Kramie Wiejskim i pieczemy go w piecu, jeden jest w bocznym pomieszczeniu Sali Przyjęć), zostać znienawidzonym przez wyznawców (po prostu kłócimy się z nimi), a także upiec chleb z trawy (w piecu, potrzeba Trawoziela).
Zaprzyjaźnij się - Czarodziej + Kupiec / Kowal
![]() | ![]() |
W tych wersjach Czarodziej skorzysta z pomocy Kupca lub Kowala - obie są dość podobne. W pierwszej fazie Mag rozpoczyna badania w swoim Archiwum, [1] a postać poboczna kupuje i czyta księgę o smokach ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!"). [2]
![]() | ![]() |
Aby wyznaczyć cel Czarodziejem musimy pokłócić się z dowolną osobą (obniżyć relacje) i wybrać opcję "wyznacz cel". [1] Później rzucamy na nią czar Przyjaźń (Siła, Energia, Światło). [2]
Po kolejnych badaniach musimy zapamiętać kolejny czar - Niewola (Mrok, Energia, Siła) i tworzymy:
- Eliksir Odporności na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Żaba
Eliksir przekazujemy Handlarzowi i testujemy go na nim. Okaże się, że to zła mikstura. Tworzymy:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Pijawka
Na koniec oddajemy zdobytą koronę Magowi i udajemy się do smoka.
Zaprzyjaźnij się - Bard + Medyk/Czarodziej/Spieg
![]() | ![]() |
Bard może skorzystać z pomocy kilku postaci, dla których role są dość podobne i nie powinny sprawić problemów. Na początku bohater musi popracować nad smoczym poematem przy swoim biurku. [1] W tym czasie postać poboczna zapoznaje się z księgą o smokach ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!", dostępna w Kramie Wiejskim). [2]
Postać poboczna zdobędzie mięso drobiowe w Kramie Wiejskim.
![]() | ![]() |
Po wizycie u smoka bard napisze poemat o bestii - na temat miłosny lub finansowy (w zależności od wyboru będziemy musieli użyć innej inspiracji). [1] W międzyczasie postać poboczna wytwarza: [2]
- Eliksir Odporności na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Żaba
Po przetestowaniu eliksiru będziemy musieli stworzyć kolejny:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Pijawka.
Zaprzyjaźnij się - Bard + Kupiec
![]() | ![]() |
Ta wersja rozpoczyna się podobnie jak poprzednia. W pewnym momencie pojawi się zmiana - Kupiec będzie musiał porozmawiać z guślarzem o odporności na ogień, a potem zdobyć pstrągi (złowić lub kupić w Kramie Wiejskim). [1] Guślarza odwiedzimy ponownie, aby otrzymać właściwą miksturę - trzeba będzie go przekupić. [2]
Zabij - Monarcha/Rycerz + Kowal
![]() | ![]() |
W tej wersji Monarcha lub Rycerz skorzysta z pomocy Kowala do zabicia smoka. Kowal będzie musiał przeczytać księgę z Kramu Wiejskego ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!") [1] i wykuć Miecz Żmijobójcy oraz Tarczę Odporności na Płomień. [2]
- Żmijobójca - 3 x Azuryt, 2 x Mitryl, 7 x Żelaziwo.
- Tarcza Odporności na Płomień - 1 x Chropan, 1 x Żelaziwo.
Po wykuciu obu przedmiotów przekazujemy je Rycerzowi/Monarsze i wykonujemy polecenia. Będzie potrzebny jeszcze jeden przedmiot:
- Tarcza Niewrażliwości na Ogień - 1 x Mitryl, 1 x Żelaziwo.
Mitryl znajdziemy na plaży przy wodospadzie. Azuryt znajduje się koło Szkatuły Pocztowej na Rynku.
Zabij - Monarcha/Rycerz + Kupiec
![]() | ![]() |
W tej wersji Monarcha/Rycerz poprosi o pomoc Kupca. Jego pierwszym zadaniem będzie zdobycie dwóch par rękawiczek od wskazanych postaci. Żeby Simowie oddali przedmiot trzeba się z nimi zaprzyjaźnić. [1] Później handlarz będzie musiał przeczytać księgę z Kramu Wiejskego ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!"). [2]
W dalszej części czekają nas podróże do dwóch krajów - płyniemy do nich statkiem. Po powrocie przekazujemy broń i tarczę Monarsze/Rycerzowi. Tarcza będzie za słaba - Kupiec jeszcze raz ruszy w podróż po lepszy przedmiot.
0
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze: Porady - postacie i medale
- The Sims: Średniowiecze: Arcydzieło Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Awans Dramatopisarza
- The Sims: Średniowiecze: Bezsenność w Chrapkowicach
- The Sims: Średniowiecze: Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Bibelotów
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Zagłady!
- The Sims: Średniowiecze: Ewolucja Szynszyli
- The Sims: Średniowiecze: Futro
- The Sims: Średniowiecze: Gastrofestiwal albo Katastrofa
- The Sims: Średniowiecze: Gildia Gildii
- The Sims: Średniowiecze: Głodna, godna Jagłódka
- The Sims: Średniowiecze: Głodowa Gorączka
- The Sims: Średniowiecze: Herb Rodzinny
- The Sims: Średniowiecze: Inkwizycja
- The Sims: Średniowiecze: Kamień Filozoficzny
- The Sims: Średniowiecze: Konfrontacja z Konstelacją
- The Sims: Średniowiecze: Krabi Bandyta
- The Sims: Średniowiecze: Król na jeden dzień
- The Sims: Średniowiecze: Królewskie Wakacje
- The Sims: Średniowiecze: Krzyżowcy Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Legenda o Gadającej Żabie
- The Sims: Średniowiecze: Legendarna Fontanna
- The Sims: Średniowiecze: Łowy dla nagrody- Dziki Dzik
- The Sims: Średniowiecze: Małżeństwo Polityczne
- The Sims: Średniowiecze: Misja Mięsna IV; Następca Tronu
- The Sims: Średniowiecze: Nie czuję się zbyt dobrze
- The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły
- The Sims: Średniowiecze: Niezrównane Ostrze
- The Sims: Średniowiecze: Nowe Gangi Korsarzyny
- The Sims: Średniowiecze: Nowy Wspaniały Świat; O, Fortuna
- The Sims: Średniowiecze: O Stworze, Mój Stworze
- The Sims: Średniowiecze: Odwracanie Kota Ogonem
- The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
- The Sims: Średniowiecze: Pielęgniarka z Klątwą
- The Sims: Średniowiecze: Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek
- The Sims: Średniowiecze: Prastare Tajemnice
- The Sims: Średniowiecze: Preludium Zarazy
- The Sims: Średniowiecze: Przegląd Królewski
- The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
- The Sims: Średniowiecze: Silna władza
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
- The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
- The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
- The Sims: Średniowiecze: Święta Kontrola; Trefniś
- The Sims: Średniowiecze: Turniej Honoru
- The Sims: Średniowiecze: Wesele
- The Sims: Średniowiecze: Wesoły Doktor Miłości
- The Sims: Średniowiecze: Wędrowny Prorok
- The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
- The Sims: Średniowiecze: Wschodnie Obietnice
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
- The Sims: Średniowiecze: Wysyp Chamstwa
- The Sims: Średniowiecze: Wyzwanie Rybaka
- The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
- The Sims: Średniowiecze: Zawody Wojenne
- The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
- The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
- The Sims: Średniowiecze: Zwariowane Golemy
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
JaRuTo Konsul
http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)
zanonimizowany773486 Centurion
skończ reklamować...żałosne
zanonimizowany956968 Junior
Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę
bartekb25811 Junior
Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















