The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
Aktualizacja:
Złowieszczy Czarnoksiężnik
Koszt: 2 PM
Podejścia:
- Oszczędź Czarnoksiężnika - 20 PZ, 1000 $, 1320 PD, + 2 Wiedza, +2 Kultura. Postacie: Kapłan Piotreański lub Kapłan Jakubiński + Czarodziej i Monarcha.
- Zgładź Czarnoksiężnika - 20 PZ, 1000 $, 1320 PD, +2 Ochrona, +2 Wiedza. Postacie: Czarodziej + Monarcha/Szpieg lub Rycerz/Monarcha/Szpieg + Kowal.
Oszczędź Czarnoksiężnika
![]() | ![]() |
Kapłan: Na początek nawracamy trzech Simów na daną wiarę (zakładka "kapłan", opcja "nawróć na wiarę" a później odpędzamy złe duchy ze studni. [1] Czarodziej: Badamy demoniczne przypadłości w Archiwum. [2]
![]() | ![]() |
Czarodziej: Zapamiętujemy zaklęcie Wypędzenie Demonów (Światło, Energia, Siła) i wracamy do Archiwum kontynuować badania. [1] Rzucamy czar na dowolnego Sima i wracamy do wieży - wykonujemy trzy Kamienie Oczyszczonego Ducha w Zakątku Wytwórczym (potrzebujemy Mądralicy - kupimy ją w Kramie Wiejskim lub znajdziemy na urwisko koło Katedry Jakubińskiej). [2] Przekazujemy je Kapłanowi.
![]() | ![]() |
Kapłan: błogosławimy Czarodzieja. [1] Kapłan: Wyczuwamy złe duchy (klikając na postać Kapłana). Czarodziej: Zostaną wskazane cele - rzucamy na nie czar Wypędzenia Demona. [2] Powtarzamy czynność z wyrabianiem obiektów, błogosławieństwem, itd.
![]() | ![]() |
Kapłan: Na koniec wygłaszamy kazanie przeciwko złym duchom (ustalamy dowolną godzinę kazań klikając na Ambonę i wracamy do niej o tej godzinie). [1] Zostanie wskazany ostatni cel - rzucamy na niego zaklęcie Czarodziejem, a potem błogosławimy Kapłanem. [2]
Zgładź Czarnoksiężnika - Czarodziej
W tym podejściu otrzymamy dwa warianty głównego bohatera: Czarodzieja (wtedy pomogą mu Monarcha lub Szpieg) albo Rycerza/Monarchę/Szpiega (z pomocniczą rolą kowala). Najbardziej rozbudowane zadanie ma zdecydowanie Czarodziej, więc to na nim skupiamy się w szczegółowym opisie odnośnie innych roli:
Postać główna: Rycerz/Monarcha/Szpieg - ich zadaniem będzie zrekrutowanie i wyszkolenie armii. Później wyślemy wojowników do boju i zgładzimy złego Maga.
Postać wsparcia: Kowal - kowal skupi się na tworzeniu rynsztunku dla armii.
Postać wsparcia: Monarcha - gdy Czarodziej zajmie się przygotowaniami do bitwy Król zadba o bezpieczeństwo Królestwa, zrekrutuje ochotników i wybierze się do jaskini w poszukiwaniu pewnego amuletu.
![]() | ![]() |
Czarodziej: Przygotowujemy zaklęcie Magiczna Strzała (Energia, Powietrze, Światło). [1] Udajemy się do Wioski, aby obudzić wieśniaka. [2]
![]() | ![]() |
Później rozmawiamy z doradcą i wracamy do wieży, aby wieszczyć. [1] Gdy pojawi się intruz rzucamy na niego zaklęcie Magicznej Strzały, a później wypytujemy. [2] Korzystamy z magicznej kuli ponownie, aby dowiedzieć się, kto kontroluje umysły poddanych.
![]() | ![]() |
Ostrzegamy króla. Następnie rzucamy zaklęcia na wskazane cele. [1] Używamy projekcji astralnej (opcja dostępna po kliknięciu na Czarodzieja). [2]
![]() | ![]() |
Jeszcze raz rozmawiamy z Królem, a później walczymy na umysły ("walka umysłów", po kliknięciu na Czarodzieja). [1] W tym czasie Król walczy z armią duchów, a Czarodziej bada w Archiwum naszyjnik. [2]
![]() | ![]() |
Prosimy Króla o znalezienie amuletu i wybieramy się nim do Jaskini. [1] Przekazujemy go Czarodziejowi i zbieramy pozostałości duchów z Króla (opcja dostępna po kliknięciu na tego Sima). Przekazujemy je Czarodziejowi. [2]
![]() | ![]() |
Czarodziejem tworzymy Wzmocniony Amulet Omnibusa w Zakątku Wytwórczym. [1] Próbujemy nowego przedmiotu na jednym ze wskazanych celów i mówimy Królowi o rezultatach. [2]
![]() | ![]() |
Po bójce między postaciami zapamiętujemy zaklęcie Rozbłysk (Energia, Ogień, Światło). [1] Spotykamy się z Królem na Rynku i rzucamy czar.
![]() | ![]() |
Kiedy pojawi się Magnus dajemy mu amulet Czarodziejem. [1] Teraz wykonujemy egzekucję Królem. [2]
0
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze: Porady - postacie i medale
- The Sims: Średniowiecze: Arcydzieło Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Awans Dramatopisarza
- The Sims: Średniowiecze: Bezsenność w Chrapkowicach
- The Sims: Średniowiecze: Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Bibelotów
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Zagłady!
- The Sims: Średniowiecze: Ewolucja Szynszyli
- The Sims: Średniowiecze: Futro
- The Sims: Średniowiecze: Gastrofestiwal albo Katastrofa
- The Sims: Średniowiecze: Gildia Gildii
- The Sims: Średniowiecze: Głodna, godna Jagłódka
- The Sims: Średniowiecze: Głodowa Gorączka
- The Sims: Średniowiecze: Herb Rodzinny
- The Sims: Średniowiecze: Inkwizycja
- The Sims: Średniowiecze: Kamień Filozoficzny
- The Sims: Średniowiecze: Konfrontacja z Konstelacją
- The Sims: Średniowiecze: Krabi Bandyta
- The Sims: Średniowiecze: Król na jeden dzień
- The Sims: Średniowiecze: Królewskie Wakacje
- The Sims: Średniowiecze: Krzyżowcy Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Legenda o Gadającej Żabie
- The Sims: Średniowiecze: Legendarna Fontanna
- The Sims: Średniowiecze: Łowy dla nagrody- Dziki Dzik
- The Sims: Średniowiecze: Małżeństwo Polityczne
- The Sims: Średniowiecze: Misja Mięsna IV; Następca Tronu
- The Sims: Średniowiecze: Nie czuję się zbyt dobrze
- The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły
- The Sims: Średniowiecze: Niezrównane Ostrze
- The Sims: Średniowiecze: Nowe Gangi Korsarzyny
- The Sims: Średniowiecze: Nowy Wspaniały Świat; O, Fortuna
- The Sims: Średniowiecze: O Stworze, Mój Stworze
- The Sims: Średniowiecze: Odwracanie Kota Ogonem
- The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
- The Sims: Średniowiecze: Pielęgniarka z Klątwą
- The Sims: Średniowiecze: Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek
- The Sims: Średniowiecze: Prastare Tajemnice
- The Sims: Średniowiecze: Preludium Zarazy
- The Sims: Średniowiecze: Przegląd Królewski
- The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
- The Sims: Średniowiecze: Silna władza
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
- The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
- The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
- The Sims: Średniowiecze: Święta Kontrola; Trefniś
- The Sims: Średniowiecze: Turniej Honoru
- The Sims: Średniowiecze: Wesele
- The Sims: Średniowiecze: Wesoły Doktor Miłości
- The Sims: Średniowiecze: Wędrowny Prorok
- The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
- The Sims: Średniowiecze: Wschodnie Obietnice
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
- The Sims: Średniowiecze: Wysyp Chamstwa
- The Sims: Średniowiecze: Wyzwanie Rybaka
- The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
- The Sims: Średniowiecze: Zawody Wojenne
- The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
- The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
- The Sims: Średniowiecze: Zwariowane Golemy
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
JaRuTo Konsul
http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)
zanonimizowany773486 Centurion
skończ reklamować...żałosne
zanonimizowany956968 Junior
Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę
bartekb25811 Junior
Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























