The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
Aktualizacja:
Palenie Ksiąg
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Program Nauki Czytania - 20 PZ, 750 $, 880 PD, +3 Kultura. Postacie: Bard lub Monarcha.
- Straszne Opowieści - 20 PZ, 750 $, 1320 PD, +2 Kultura, +1 Wiedza. Postacie: Bard + Czarodziej.
Program Nauki Czytania
![]() | ![]() |
Po otwarciu dochodzenia udajemy się do lasu ("obejrzyj palenie"). Później rozmawiamy z osobami, które z niego wyjdą. [1] Żeby napisać poemat musimy zebrać dwie inspiracje (opcja Bard po kliknięciu na dowolną osobę). Później udajemy się do Tawerny i korzystamy z Archiwum Barda. Tutaj zestawiamy dwie inspiracje i piszemy utwór. [2] Wygłaszamy go wskazanym osobom (opcja "odczytaj" w menu "bard").
![]() | ![]() |
Wieśniacy będą chcieli nauczyć się czytania - idziemy w tej sprawie do Króla. Niezbędny Elementarz kupimy w Kramie Wiejskim. Wracamy do Tawerny i rozpoczynamy lekcję. [1] Możemy kontynuować ją w formie muzycznej lub aktorskiej. W tym pierwszym przypadku klikamy na lutnię z Wyposażeniu i układamy nowy tekst (jeśli pękną struny, wymieniamy je). [2] Później wykonujemy pieśń na scenie.
![]() | ![]() |
Udzielamy kolejnej lekcji czytania wskazanej osobie i udajemy się na polanę leśną. Rozmawiamy z uczniem i idziemy do lasu nauczać grupę. Wracamy do Tawerny i piszemy początek księgi przy Archiwum. [1] Następnie zbieramy rozdziały od uczniów. Czytamy książkę.
Straszne Opowieści
![]() | ![]() |
Ten wariant rozpoczyna się jak poprzedni. Po odkryciu procederu palenia ksiąg prosimy o pomoc Czarodzieja. Bard musi teraz pisać Księgę - trzeba do tego zebrać inspiracje (klikając w dowolne miejsce lub na Simów i wybierając opcje: "proś o inspiracje", "szukaj inspiracji" z zakładki Bard). Później zestawiamy inspiracje korzystając z Archiwum Barda. [1] Czarodziej bada zaklęcia ognia w Archiwum w Wieży. [2]
Gotową księgę przekazujemy Czarodziejowi. Żeby zamienić ją w niepalną księgę potrzebujemy Mistycznego Naparu (składniki: 1 Pański Listek, 3 Trawoziele, 2 Wilcza Jagoda, 1 Woda Studzienna). Obiekty wyrabiamy w Zakątku Wytwórczym na parterze Wieży.
Przekazujemy Niepalną Księgę jednemu z wieśniaków spod Lasu i udajemy się oglądać palenie (klikając na Las). Po powrocie prosimy Barda o kolejną powieść. Wysyłamy muzyka, aby się tym zajął, a Czarodziejem tworzymy Jajo Manipulacji Muzycznej w Zakątku Wytwórczym (składniki: 1 Dzikorzeń, 1 Jajko, 2 Nasiona, 1 Trawoziele). Przekazujemy je Bardowi i gramy piosenkę dla Jaja. Oddajemy je w ręce Czarodzieja, który przetworzy to w swojej Wieży w Zaklęty Żal Palacza. Zanosimy przedmiot Wieśniakom i jeszcze raz idziemy na palenie ksiąg do Lasu.
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze: Porady - postacie i medale
- The Sims: Średniowiecze: Arcydzieło Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Awans Dramatopisarza
- The Sims: Średniowiecze: Bezsenność w Chrapkowicach
- The Sims: Średniowiecze: Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Bibelotów
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Zagłady!
- The Sims: Średniowiecze: Ewolucja Szynszyli
- The Sims: Średniowiecze: Futro
- The Sims: Średniowiecze: Gastrofestiwal albo Katastrofa
- The Sims: Średniowiecze: Gildia Gildii
- The Sims: Średniowiecze: Głodna, godna Jagłódka
- The Sims: Średniowiecze: Głodowa Gorączka
- The Sims: Średniowiecze: Herb Rodzinny
- The Sims: Średniowiecze: Inkwizycja
- The Sims: Średniowiecze: Kamień Filozoficzny
- The Sims: Średniowiecze: Konfrontacja z Konstelacją
- The Sims: Średniowiecze: Krabi Bandyta
- The Sims: Średniowiecze: Król na jeden dzień
- The Sims: Średniowiecze: Królewskie Wakacje
- The Sims: Średniowiecze: Krzyżowcy Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Legenda o Gadającej Żabie
- The Sims: Średniowiecze: Legendarna Fontanna
- The Sims: Średniowiecze: Łowy dla nagrody- Dziki Dzik
- The Sims: Średniowiecze: Małżeństwo Polityczne
- The Sims: Średniowiecze: Misja Mięsna IV; Następca Tronu
- The Sims: Średniowiecze: Nie czuję się zbyt dobrze
- The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły
- The Sims: Średniowiecze: Niezrównane Ostrze
- The Sims: Średniowiecze: Nowe Gangi Korsarzyny
- The Sims: Średniowiecze: Nowy Wspaniały Świat; O, Fortuna
- The Sims: Średniowiecze: O Stworze, Mój Stworze
- The Sims: Średniowiecze: Odwracanie Kota Ogonem
- The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
- The Sims: Średniowiecze: Pielęgniarka z Klątwą
- The Sims: Średniowiecze: Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek
- The Sims: Średniowiecze: Prastare Tajemnice
- The Sims: Średniowiecze: Preludium Zarazy
- The Sims: Średniowiecze: Przegląd Królewski
- The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
- The Sims: Średniowiecze: Silna władza
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
- The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
- The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
- The Sims: Średniowiecze: Święta Kontrola; Trefniś
- The Sims: Średniowiecze: Turniej Honoru
- The Sims: Średniowiecze: Wesele
- The Sims: Średniowiecze: Wesoły Doktor Miłości
- The Sims: Średniowiecze: Wędrowny Prorok
- The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
- The Sims: Średniowiecze: Wschodnie Obietnice
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
- The Sims: Średniowiecze: Wysyp Chamstwa
- The Sims: Średniowiecze: Wyzwanie Rybaka
- The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
- The Sims: Średniowiecze: Zawody Wojenne
- The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
- The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
- The Sims: Średniowiecze: Zwariowane Golemy
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem
Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę
skończ reklamować...żałosne
http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








