The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
Aktualizacja:
Śmierć Awatara

Koszt: 3 PM
Specjalne: Wykonując to zadanie przyłączymy państwo Jakocjum.
Podejścia:
- Czas na wybór awatara - 20 PZ, 1400 $, 1560 PD, +2 Kultura. Postacie: Kapłan Jakubiński + Kupiec/Szpieg, Monarcha + Kapłan Jakubiński.
- Wykorzystaj zamieszanie! - 20 PZ, 1400 $, 1560 PD, +1 Ochrona, +1 Kultura. Postacie: Szpieg + Kapłan Jakubiński, Rycerz + Kapłan Jakubiński, Kupiec + Kapłan Jakubiński.
Czas na wybór awatara - Kapłan Jakubiński + Kupiec/Szpieg
W tej wersji kapłan będzie musiał wygłosić kazanie (klikamy na ambonę i ustalamy jego godzinę), a później poszuka kandydata na awatara. Po drodze do celu będziemy musieli nieco gotować i skorzystać z pomocy Szpiega lub Kupca, którzy zajmą się prostymi czynnościami.
Czas na wybór awatara - Monarcha + Kapłan Jakubiński
Król skonsultuje się z kapłanem (który standardowo wygłosi kazanie) i poszuka kandydata na nowego awatara. Zadanie jest dość proste - jedyną komplikacją jest konieczność odnalezienia odpowiedniego sukna w jakobańskiej krypcie.
Wykorzystaj zamieszanie! - Szpieg + Kapłan Jakubiński
Szpieg wysłucha kazania Kapłana, które oczywiście sami zorganizujemy wcielając się w duchownego (wystarczy ustalić porę kazania z poziomu ambony). Agent skorzysta ze swoich umiejętności aby okraść kobietę - zanim się tego podejmiemy upewniamy się, że mamy wysokie skupienie.
Wykorzystaj zamieszanie! - Rycerz + Kapłan Jakubiński
Rycerz spędzi sporo czasu na placu ćwiczebnym, gdzie zajmie się szkoleniem żołnierzy (przez 4 godziny czasu gry!). Na miejscu będziemy mogli wywyższać się nad podwładnymi lub zaprzyjaźnić się z nimi (wszystko skończy się wspólną popijawą, w której będziemy podawać napoje z beczułki). Kapłan zajmie się rozdawaniem wody święconej.
Wykorzystaj zamieszanie! - Kupiec + Kapłan Jakubiński
Kupiec będzie musiał poszukać pewnego materiału - popyta o niego Simów zamieszkujących królestwo, a także skorzysta ze swojej zdolności przekupstwa. Wraz z Kapłanem zdobędziemy sporo sukna.
0
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze: Porady - postacie i medale
- The Sims: Średniowiecze: Arcydzieło Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Awans Dramatopisarza
- The Sims: Średniowiecze: Bezsenność w Chrapkowicach
- The Sims: Średniowiecze: Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Bibelotów
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Zagłady!
- The Sims: Średniowiecze: Ewolucja Szynszyli
- The Sims: Średniowiecze: Futro
- The Sims: Średniowiecze: Gastrofestiwal albo Katastrofa
- The Sims: Średniowiecze: Gildia Gildii
- The Sims: Średniowiecze: Głodna, godna Jagłódka
- The Sims: Średniowiecze: Głodowa Gorączka
- The Sims: Średniowiecze: Herb Rodzinny
- The Sims: Średniowiecze: Inkwizycja
- The Sims: Średniowiecze: Kamień Filozoficzny
- The Sims: Średniowiecze: Konfrontacja z Konstelacją
- The Sims: Średniowiecze: Krabi Bandyta
- The Sims: Średniowiecze: Król na jeden dzień
- The Sims: Średniowiecze: Królewskie Wakacje
- The Sims: Średniowiecze: Krzyżowcy Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Legenda o Gadającej Żabie
- The Sims: Średniowiecze: Legendarna Fontanna
- The Sims: Średniowiecze: Łowy dla nagrody- Dziki Dzik
- The Sims: Średniowiecze: Małżeństwo Polityczne
- The Sims: Średniowiecze: Misja Mięsna IV; Następca Tronu
- The Sims: Średniowiecze: Nie czuję się zbyt dobrze
- The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły
- The Sims: Średniowiecze: Niezrównane Ostrze
- The Sims: Średniowiecze: Nowe Gangi Korsarzyny
- The Sims: Średniowiecze: Nowy Wspaniały Świat; O, Fortuna
- The Sims: Średniowiecze: O Stworze, Mój Stworze
- The Sims: Średniowiecze: Odwracanie Kota Ogonem
- The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
- The Sims: Średniowiecze: Pielęgniarka z Klątwą
- The Sims: Średniowiecze: Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek
- The Sims: Średniowiecze: Prastare Tajemnice
- The Sims: Średniowiecze: Preludium Zarazy
- The Sims: Średniowiecze: Przegląd Królewski
- The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
- The Sims: Średniowiecze: Silna władza
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
- The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
- The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
- The Sims: Średniowiecze: Święta Kontrola; Trefniś
- The Sims: Średniowiecze: Turniej Honoru
- The Sims: Średniowiecze: Wesele
- The Sims: Średniowiecze: Wesoły Doktor Miłości
- The Sims: Średniowiecze: Wędrowny Prorok
- The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
- The Sims: Średniowiecze: Wschodnie Obietnice
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
- The Sims: Średniowiecze: Wysyp Chamstwa
- The Sims: Średniowiecze: Wyzwanie Rybaka
- The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
- The Sims: Średniowiecze: Zawody Wojenne
- The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
- The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
- The Sims: Średniowiecze: Zwariowane Golemy
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
JaRuTo Konsul
http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)
zanonimizowany773486 Centurion
skończ reklamować...żałosne
zanonimizowany956968 Junior
Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę
bartekb25811 Junior
Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
