The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
Aktualizacja:
Zabij - Monarcha/Rycerz + Szpieg
![]() | ![]() |
W tej wersji Monarcha/Rycerz poprosi o pomoc Szpiega. Po podróżach agent będzie musiał przeczytać księgę z Kramu Wiejskego ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!"). [1] Kupujemy tam też Elegancki Półtorak. Później Szpieg wyprodukuje dwa elementy w swoim Kąciku Wytwórczym:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Żaba
- Tynkturę Mrozu - 1 x Mądralica, 1 Pański Listek, 1 x Trawoziele
Składniki znajdziemy w Kramie Wiejskim. Mając oba produkty nasycamy miecz mrozem (klikamy na niego w ekwipunku). Król/Rycerz musi wypić miksturę i poćwiczyć z nową bronią (trzeba wyposażyć miecz). Odporność na ogień przetestujemy przy dowolnym kociołku - okaże się, że coś nie wyszło. Szpieg będzie musiał zrobić prawdziwy eliksir:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Pijawka.
Zabij - Monarcha/Rycerz + Czarodziej
![]() | ![]() |
W tej wersji Monarcha/Rycerz poprosi o pomoc Czarodzieja. Mag będzie musiał badać smoki w Archiwum. [1] Następnie Czarodziej musi zdobyć Elegancki Półtorak (z Kramu Wiejskiego) i wytworzyć:
- Tynkturę Mrozu - 1 x Mądralica, 1 Pański Listek, 1 x Trawoziele [2]
Następnie trzeba nasycić miecz mrozem.
![]() | ![]() |
Czarodziej będzie musiał przeczytać księgę z Kramu Wiejskego ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!") [1] i później zapamiętać zaklęcie Odporność na Ogień (Ogień, Światło, Energia). [2]
Kiedy rzucimy na Monarchę/Rycerza wskazane czary coś pójdzie nie tak. Po medytacji zapamiętujemy zaklęcie Ochrona Przed Ogniem (Powietrze, Ogień, Energia). Dopiero teraz postać będzie gotowa na ostateczną konfrontację.
Zabij - Monarcha/Rycerz + Medyk
![]() | ![]() |
W tej wersji Monarcha/Rycerz skorzysta z pomocy Medyka. Lekarz będzie musiał badać smoki w swoim Archiwum. [1] Następnie bohater wspomagający będzie musiał przeczytać księgę z Kramu Wiejskego ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!"). Kupujemy z nim też Elegancki Półtorak i składniki na Tynkturę Mrozu. [2]
- Tynkturę Mrozu - 1 x Mądralica, 1 Pański Listek, 1 x Trawoziele
Nasycony mrozem miecz oddajemy Rycerzowi/Królowi, razem z kolejną miksturą:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Żaba
Odporność na ogień przetestujemy przy dowolnym kociołku - okaże się, że coś nie wyszło. Medyk będzie musiał zrobić prawdziwy eliksir:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Pijawka.
Zabij - Czarodziej + Kupiec
![]() | ![]() |
W tej wersji Czarodziej poprosi o pomoc Kupca. Magik zajmie się badaniem smoków, a handlarz kupi książkę w Kramie Wiejskim (Foliał Niewrażliwości na Ogień). [1] Żeby wypełnić zadanie "powściekaj się na morze" musimy kliknąć na molo koło statku i wybrać odpowiednią opcję. [2]
![]() | ![]() |
Czarodziej będzie musiał zapamiętać dwa czary: Błyskawica (Siła, Powietrze, Energia) i Burza (Powietrze, Siła, Porządek). [1] Na koniec testujemy zdobyte przedmioty i szykujemy się do bitwy ze smokiem. [2]
Zabij - Czarodziej + Szpieg
![]() | ![]() |
W tej wersji Czarodziej skorzysta z pomocy Szpiega. Na początku Mag bada smoki, a Szpieg kupuje księgę w Kramie Wiejskim (Foliał Niewrażliwości na Ogień). [1] Żeby wypełnić zadanie "powściekaj się na morze" musimy kliknąć na molo koło statku i wybrać odpowiednią opcję. [2]
![]() | ![]() |
Czarodziej będzie musiał zapamiętać dwa czary: Błyskawica (Siła, Powietrze, Energia) i Burza (Powietrze, Siła, Porządek). [1] Szpieg wyprodukuje dwa elementy w swoim Kąciku Wytwórczym:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Żaba
Gdy okaże się, że ten eliksir nie działa tworzymy (wypróbujemy jego skuteczność na Szpiegu):
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Pijawka.
Zabij - Czarodziej + Medyk
![]() | ![]() |
W tej wersji Czarodziej skorzysta z pomocy Medyka. Na początku Mag bada smoki, a Medyk kupuje księgę w Kramie Wiejskim (Foliał Niewrażliwości na Ogień). [1] Później Medyk będzie musiał wykonać miksturę:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Żaba
![]() | ![]() |
Żeby wypełnić zadanie "powściekaj się na morze" musimy kliknąć na molo koło statku i wybrać odpowiednią opcję. [1] Czarodziej będzie musiał zapamiętać dwa czary: Błyskawica (Siła, Powietrze, Energia) i Burza (Powietrze, Siła, Porządek). [2]
Gdy okaże się, że ten eliksir nie działa tworzymy (wypróbujemy jego skuteczność na Medyku):
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Pijawka.
0
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze: Porady - postacie i medale
- The Sims: Średniowiecze: Arcydzieło Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Awans Dramatopisarza
- The Sims: Średniowiecze: Bezsenność w Chrapkowicach
- The Sims: Średniowiecze: Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Bibelotów
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Zagłady!
- The Sims: Średniowiecze: Ewolucja Szynszyli
- The Sims: Średniowiecze: Futro
- The Sims: Średniowiecze: Gastrofestiwal albo Katastrofa
- The Sims: Średniowiecze: Gildia Gildii
- The Sims: Średniowiecze: Głodna, godna Jagłódka
- The Sims: Średniowiecze: Głodowa Gorączka
- The Sims: Średniowiecze: Herb Rodzinny
- The Sims: Średniowiecze: Inkwizycja
- The Sims: Średniowiecze: Kamień Filozoficzny
- The Sims: Średniowiecze: Konfrontacja z Konstelacją
- The Sims: Średniowiecze: Krabi Bandyta
- The Sims: Średniowiecze: Król na jeden dzień
- The Sims: Średniowiecze: Królewskie Wakacje
- The Sims: Średniowiecze: Krzyżowcy Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Legenda o Gadającej Żabie
- The Sims: Średniowiecze: Legendarna Fontanna
- The Sims: Średniowiecze: Łowy dla nagrody- Dziki Dzik
- The Sims: Średniowiecze: Małżeństwo Polityczne
- The Sims: Średniowiecze: Misja Mięsna IV; Następca Tronu
- The Sims: Średniowiecze: Nie czuję się zbyt dobrze
- The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły
- The Sims: Średniowiecze: Niezrównane Ostrze
- The Sims: Średniowiecze: Nowe Gangi Korsarzyny
- The Sims: Średniowiecze: Nowy Wspaniały Świat; O, Fortuna
- The Sims: Średniowiecze: O Stworze, Mój Stworze
- The Sims: Średniowiecze: Odwracanie Kota Ogonem
- The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
- The Sims: Średniowiecze: Pielęgniarka z Klątwą
- The Sims: Średniowiecze: Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek
- The Sims: Średniowiecze: Prastare Tajemnice
- The Sims: Średniowiecze: Preludium Zarazy
- The Sims: Średniowiecze: Przegląd Królewski
- The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
- The Sims: Średniowiecze: Silna władza
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
- The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
- The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
- The Sims: Średniowiecze: Święta Kontrola; Trefniś
- The Sims: Średniowiecze: Turniej Honoru
- The Sims: Średniowiecze: Wesele
- The Sims: Średniowiecze: Wesoły Doktor Miłości
- The Sims: Średniowiecze: Wędrowny Prorok
- The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
- The Sims: Średniowiecze: Wschodnie Obietnice
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
- The Sims: Średniowiecze: Wysyp Chamstwa
- The Sims: Średniowiecze: Wyzwanie Rybaka
- The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
- The Sims: Średniowiecze: Zawody Wojenne
- The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
- The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
- The Sims: Średniowiecze: Zwariowane Golemy
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
JaRuTo Konsul
http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)
zanonimizowany773486 Centurion
skończ reklamować...żałosne
zanonimizowany956968 Junior
Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę
bartekb25811 Junior
Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















