The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
Aktualizacja:
Wyprawa Jakubina 2: Katastrofalna Pielgrzymka
Koszt: 4 PM
Podejścia:
- Poświęcenie - 20 PZ, 600 $, 1280 PD, +4 Kultura. Postacie: dowolny Jakubin.
- Golem Jan - 30 PZ, 600 $, 1280 PD, +2 Kultura, +1 Wiedza, Postacie: Kowal + Czarodziej.
- Łapówka - 40 PZ, 800 &, 960 PD, +1 Ochrona, +1 Kultura. Postacie: Kupiec lub Szpieg.
Poświęcenie
![]() | ![]() |
Dość proste zadanie, które różni się nieznacznie dla poszczególnych postaci. [1] W zależności od profesji zobaczymy różnice w kwestii pytania innych osób o temat strachu przed śmiercią - w przypadku Medyka trzeba chociażby przedyskutować ten temat z przyjacielem (musimy więc zawrzeć z kimś dobrą znajomość). [2]
![]() | ![]() |
W pewnym momencie będziemy też musieli dać upust strachowi nad morzem - robimy to w dokach na molo. [1] Pod koniec zadania otrzymamy wybór, czy wziąć pełną odpowiedzialność za nie na siebie - wybieramy opcję według własnego uznania. [2]
Golem Jan
![]() | ![]() |
Na początku zadania trzeba wynegocjować wewnętrzne śledztwo - uprzednio musimy poprawić relacje ze wskazaną osobą. [1] Czarodziej wytworzy Dowód Jakubińskiego Złodzieja z 3 nasion (kupimy je w Kramie Wiejskim). Później trzeba wyprodukować Proszek Namierzający (3 x Chropan, 2 x Trawoziele). Składniki kupujemy lub zbieramy (Chropan znajdziemy wydobywając inne rudy). [2]
![]() | ![]() |
W pewnym momencie otrzymamy wybór - zatrzymania lub oddania Mrocznego Kamienia. W obu przypadkach zabierzemy się za wykuwanie Golema: [1]
- Korpus Golema - 2 x Adamant (dostępny za boiskiem), 1 x Żelaziwo
- Nogi Golema - 1 x Azuryt (dostępny na rynku, koło kamieni), 2 x Chropan, 1 x Żelaziwo
- Ramiona Golema - 2 x Elektrum (dostępne koło jaskini, pomiędzy grobami), 1 x Mitryl (dostępny pod murami, pomiędzy kościołami), 1 x Żelaziwo
Mag musi natomiast wykonać Eliksir Golema - 2 x Krwawy Mech, 1 x Nocny Cień. [2]
Łapówka - Kupiec
![]() | ![]() |
Żeby dowiedzieć się o zaginionych malowidłach przepytujemy trzech mieszkańców. [1] Kolekcjoner Sztuki, którego szukamy jest koło Padołu. [2]
![]() | ![]() |
Otrzymamy wybór - znaleźć prawdziwy Gładokorzeń lub sfałszować go. W pierwszym przypadku zasadzimy go w lesie, a w drugim sfałszujemy. Fałszując obiekt musimy postarać się o zupę rybną - robimy ją z 1 pstrąga i 1 śledzia, a potem chowamy do ekwipunku. [1] W pewnym momencie trzeba nakłonić 4 osoby do zakupów - żeby było to możliwe musimy w ogóle otworzyć Kram, czyli umieścić w nim jakiś obiekt na sprzedaż. Później korzystamy z umiejętności Kupca - Namów/Pochlebiaj, a w końcu Namawiaj do Kupa Towaru. [2]
Łapówka - Szpieg
Szpieg otrzyma wybór już na początku zadania - albo poszukać dzieła sztuki albo uciec się to szantażu. W pierwszym przypadku stworzymy królewskie papiery lub ukradniemy obraz z Wioski. W drugim podłożymy kolekcjonerowi skradzione towary Króla.
0
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze: Porady - postacie i medale
- The Sims: Średniowiecze: Arcydzieło Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Awans Dramatopisarza
- The Sims: Średniowiecze: Bezsenność w Chrapkowicach
- The Sims: Średniowiecze: Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Bibelotów
- The Sims: Średniowiecze: Dzień Zagłady!
- The Sims: Średniowiecze: Ewolucja Szynszyli
- The Sims: Średniowiecze: Futro
- The Sims: Średniowiecze: Gastrofestiwal albo Katastrofa
- The Sims: Średniowiecze: Gildia Gildii
- The Sims: Średniowiecze: Głodna, godna Jagłódka
- The Sims: Średniowiecze: Głodowa Gorączka
- The Sims: Średniowiecze: Herb Rodzinny
- The Sims: Średniowiecze: Inkwizycja
- The Sims: Średniowiecze: Kamień Filozoficzny
- The Sims: Średniowiecze: Konfrontacja z Konstelacją
- The Sims: Średniowiecze: Krabi Bandyta
- The Sims: Średniowiecze: Król na jeden dzień
- The Sims: Średniowiecze: Królewskie Wakacje
- The Sims: Średniowiecze: Krzyżowcy Kultury
- The Sims: Średniowiecze: Legenda o Gadającej Żabie
- The Sims: Średniowiecze: Legendarna Fontanna
- The Sims: Średniowiecze: Łowy dla nagrody- Dziki Dzik
- The Sims: Średniowiecze: Małżeństwo Polityczne
- The Sims: Średniowiecze: Misja Mięsna IV; Następca Tronu
- The Sims: Średniowiecze: Nie czuję się zbyt dobrze
- The Sims: Średniowiecze: Niebezpieczne Umysły
- The Sims: Średniowiecze: Niezrównane Ostrze
- The Sims: Średniowiecze: Nowe Gangi Korsarzyny
- The Sims: Średniowiecze: Nowy Wspaniały Świat; O, Fortuna
- The Sims: Średniowiecze: O Stworze, Mój Stworze
- The Sims: Średniowiecze: Odwracanie Kota Ogonem
- The Sims: Średniowiecze: Palenie Ksiąg
- The Sims: Średniowiecze: Pielęgniarka z Klątwą
- The Sims: Średniowiecze: Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek
- The Sims: Średniowiecze: Prastare Tajemnice
- The Sims: Średniowiecze: Preludium Zarazy
- The Sims: Średniowiecze: Przegląd Królewski
- The Sims: Średniowiecze: Rewolta Wieśniaków
- The Sims: Średniowiecze: Silna władza
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (1)
- The Sims: Średniowiecze: Smok z Miasta... (2)
- The Sims: Średniowiecze: Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii
- The Sims: Średniowiecze: Śmierć Awatara
- The Sims: Średniowiecze: Święta Kontrola; Trefniś
- The Sims: Średniowiecze: Turniej Honoru
- The Sims: Średniowiecze: Wesele
- The Sims: Średniowiecze: Wesoły Doktor Miłości
- The Sims: Średniowiecze: Wędrowny Prorok
- The Sims: Średniowiecze: Wiedźma Powróciła
- The Sims: Średniowiecze: Wschodnie Obietnice
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina
- The Sims: Średniowiecze: Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka
- The Sims: Średniowiecze: Wysyp Chamstwa
- The Sims: Średniowiecze: Wyzwanie Rybaka
- The Sims: Średniowiecze: Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin
- The Sims: Średniowiecze: Zawody Wojenne
- The Sims: Średniowiecze: Złowieszczy Czarnoksiężnik
- The Sims: Średniowiecze: Zniewolnik
- The Sims: Średniowiecze: Zwariowane Golemy
- The Sims: Średniowiecze: Misje
- The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Komentarze czytelników
JaRuTo Konsul
http://www.arkhaminfo.com/17-powodow-dla-ktorych-warto-zagrac-w-batman-arkham-city (filmik z napisami PL gdzie Dax Ginn z Rocksteady przedstawia kilkanaście powodów dla których warto sięgnąć po tę grę)
zanonimizowany773486 Centurion
skończ reklamować...żałosne
zanonimizowany956968 Junior
Czemu po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0.113.00001 przestała mi działać? tzn po wciśnięciu w menu start "graj" nic sie nie pojawia, nawet żaden komunikat. W menadżerze zadań pokazuje że simsy są jednak uruchomione, mogę liczyć na pomoc?
PS. mam oryginalne simsy i płytę
bartekb25811 Junior
Jak znaleźć osobę niewierzącą w misij będąc jakubinem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












