Medieval 2 Total War Królestwa: Cesarstwo Niemieckie - Ekspansja
Aktualizacja:
Najprostsze kierunki ekspansji Cesarstwa Niemieckiego.

AKT I
1. Zdobądź ZGORZELEC, POCZDAM, STRZAŁÓW, wszystkie znajdują się w rękach rebeliantów.
2. Zdobądź UELZEN, o ile po twoich pierwszych poczynaniach nie zajęła go Dania, przygotuj się by zaatakować i zająć całą strefę "D1", ze strefy "A1"
AKT II
1. Zaatakuj Danię, HAMBURG jest priorytetem, zapewni ci rekrutacje regularnej armii do kampanii wojennej w strefie "D2" Istotne jest byś zdobył w tym akcie wszelkie prowincje Dani w strefie "D1" oraz "D2".
2. Wzmocnij wschodnie granice swych prowincji w razie gdyby Polsce zachciało się najazdu na twoje ziemie.
AKT III
1. Zajmij strefę D2 ( głównie kontrolowaną przez rebeliantów) czyniąc z niej ekonomiczny fundament twojego królestwa.
2. Zniszcz Królestwo Norwegii, zdobywając wszelkie prowincje na półwyspie.
3. Zajmij wyspę VISBY
AKT IV
1. Desant w strefie "A2" gdzie zostały pozostałe prowincje Królestwa Dani. Zdobądź je i stwórz tam zamkową fabrykę dla nowych regularnych armii.
2. Zajmij półwysep ABO na północy od strefy "A2"

AKT V
1. Zaatakuj Nowogród z priorytetem na stolice NOWOGRÓD.
2. Po zajęciu stolicy kontynuuj ekspansje na pozostałe tereny Nowogrodu, Zakon Krzyżacki nie powinien wchodzić ci w drogę, jest bardziej zajęty problemy z Księstwem Litewskim oraz Polską. Ofensywę zatrzymaj dopiero po dotarciu do granic Mongolii, która stanie się twoim następnym celem.
AKT VI
1. Zaatakuj Mongolie, kieruj się wzdłuż wschodnich krańców mapy, gdy dojdziesz do południowych skieruj się na wschód aż dotrzesz do granic Polski. Pamiętaj by eliminować wszelkie napotkane armie wroga. Zalecane jest użycie zabójców do eliminacji wrogich generałów.
2. Po zajęciu Mongolii - zalecany jest atak na Polskę w strefie "D5", obustronnie, znacznie ułatwi ci tę kampanie. Najgorszy problem jednak sprawi ci naturalnie Zakon Krzyżacki. Po zajęciu Królestwa Polskiego wystarczy zacisnąć kleszcze wokół otoczonych prowincji Wielkiego Księstwa Litewskiego oraz Zakonu.

0
- Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry
- Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry
- Medieval 2 Total War Królestwa: TEUTONIC
- Medieval 2 Total War Królestwa: Zakon Krzyżacki - Armia (1)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Zakon Krzyżacki - Armia (2)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Zakon Krzyżacki - Armia (3)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Zakon Krzyżacki - Armia (4)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Zakon Krzyżacki - Armia (5)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Zakon Krzyżacki - Armia (6)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Zakon Krzyżacki - Armia (7)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Zakon Krzyżacki - Budownictwo i Ekonomia
- Medieval 2 Total War Królestwa: Zakon Krzyżacki - Ekspansja (1)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Zakon Krzyżacki - Ekspansja (2)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Wlk. Księstwo Litewskie - Armia (1)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Wlk. Księstwo Litewskie - Armia (2)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Wlk. Księstwo Litewskie - Armia (3)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Wlk. Księstwo Litewskie - Armia (4)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Wlk. Księstwo Litewskie - Armia (5)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Wlk. Księstwo Litewskie - Budownictwo i Ekonomia
- Medieval 2 Total War Królestwa: Wlk. Księstwo Litewskie - Ekspansja
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Dani - Armia (1)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Dani - Armia (2)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Dani - Armia (3)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Dani - Armia (4)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Dani - Armia (5)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Dani - Budownictwo i Ekonomia
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Dani - Ekspansja
- Medieval 2 Total War Królestwa: Nowogród - Armia (1)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Nowogród - Armia (2)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Nowogród - Armia (3)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Nowogród - Armia (4)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Nowogród - Budownictwo i Ekonomia
- Medieval 2 Total War Królestwa: Nowogród - Ekspansja
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Polskie - Armia (1)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Polskie - Armia (2)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Polskie - Armia (3)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Polskie - Armia (4)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Polskie - Armia (5)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Polskie - Budownictwo i Ekonomia
- Medieval 2 Total War Królestwa: Królestwo Polskie - Ekspansja
- Medieval 2 Total War Królestwa: Cesarstwo Niemieckie - Armia (1)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Cesarstwo Niemieckie - Armia (2)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Cesarstwo Niemieckie - Armia (3)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Cesarstwo Niemieckie - Armia (4)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Cesarstwo Niemieckie - Armia (5)
- Medieval 2 Total War Królestwa: Cesarstwo Niemieckie - Budownictwo i Ekonomia
- Medieval 2 Total War Królestwa: Cesarstwo Niemieckie - Ekspansja
- Medieval 2 Total War Królestwa: TEUTONIC
- Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Miniu Senator
Mi sie podoba .Ciekawie napisany i dosc szczegolowy .
Musze w koncu znalesc czas by pograc w ten dodatek.
Thorvik Generał
Parę uwag odnośnie amerykańskiej kampanii: Grając Hiszpanami na początku opieraj się głównie na siłach najemnych. Praktycznie od pierwszej rundy masz możliwość werbowania olbrzymich armii tubylców, europejczyków trzymaj więc w rezerwie. Nie przesadź z wielkością wojsk - na początku łatwo przesadzić, co zaowocuje potężnym deficytem, jeśli jednak będziesz sprawnie zarządzał kasą (i będziesz systematycznie rozwiązywać dostawane w "nagrodę" zbędne oddziały konnych konkwistadorów) wkrótce nie będziesz miał co robić z pieniędzmi.
W pierwszej turze wzmocnij posiadaną armię o łuczników i (najtańszą dostępną) piechotę, zaatakuj najbliższe rebelianckie miasto na wschodzie. Rozpocznij oblężenie i jeszcze w tej samej turze szturmuj. Działem wystrzelaj wojowników na centralnym placu (jeżeli nie masz nic przeciwko wykorzystywaniu idiotycznego AI, skłaniającego indian do masowego samobójstwa pod ogniem ciężkiej artylerii) lub po prostu zrób parę wyłomów i szturmuj pod osłoną łuczników. W tej samej turze załaduj drugiego generała wraz z armią na statek i skieruj się na wschodnie wybrzeże imperium Majów. Wzięci w dwa ognie padną błyskawicznie. Trzymaj w obwodzie pewne siły w miejscach zagrożonych desantem z Europy, reszcie wyznacz zadanie rozmontowania imperium Azteków.
Rozumiem nieprzewidywalność AI, ale parę tego typu zdań można było napisać. Tym bardziej że podana wyżej taktyka w zasadzie nie ma szans się nie udać... no chyba, że w ramach utrudnień w pierwszej turze wypowiesz wojnę wszystkim zainteresowanym stronom :) Pamiętajcie, że Hiszpanie wygrali rozgrywając frakcje indian przeciw sobie, wy też możecie tak zrobić!
Mr.Kalgan Legend
Niech to ktoś podda korekcie. Ilość błedów gramatycznych, interpunkcyjnych, sprawia, że nie da się czytać. Są też ortograficzne
"Lekka kawaleria....radzi sobie z łatwością przeciw wrogiej lekkiej piechocie oraz formacją łuczniczym... Skuteczna podczas wojnie przecw Mongołom"
I tak dalej i tak dalej. Dyslektycy niech tworzą jak muszą, ale trzeba to redakcyjnie obrobić bo wstyd dla wydawcy.
Mr.Kalgan Legend
Są sformułowania pełne filozoficznego uroku i nawet można domyślić się o co chodzi
" W powyższej regule występuje zalezność od tego jaką armią grasz..""
"Komputer ma AI taki, że otwiera ogień do tego co najblizej" - nie tylko głęboka myśl ale i swoisty rodzajnik sztucznej inteligencji, do tego i konstrukcja zdania nietuzinkowa.
||Peter|| Konsul
Mnie intryguje dlaczego "poza tym" jest konsekwentnie pozamieniane na "pyzatym" :)
JOY Generał
iii tam czyli ciachamy wojsko na maksa i lecimy z podbijaniem. Ot filozofia .
zanonimizowany323093 Pretorianin
Zdecydowanie brak korekty zabija ten poradnik.... mnie zatrzymał "mór włóczni" .....
dzipsi Pretorianin
Ja się dziwie jak wy się dopatrujecie tych błędów?? czytacie każdą literke po koleji ?? nie czytacie całych wyrazów??? a może poprostu czytacie zdania po 4-5 razy żeby je w ogóle zrozumieć???? czytacie poradnik żeby znaleść błędy ortografizne?? a poza tym to wspaniała młodzierzowa reakcja łancuchowa jedyen zafajdaniec napisze coś o ortografi albo o czym innym co mu sie akurat nie podoba a drugi o podobnym stopniu intelektu odrazu go popiera i przyznaje mu razcje. to prawda że swój swego rozpozna, zapewne juś powstało z tego wiele wspaniałych par które czymają się do dziś, szkoda że to pary homosexualne :/
zanonimizowany541851 Junior
"Parę uwag odnośnie amerykańskiej kampanii: Grając Hiszpanami na początku opieraj się głównie na siłach najemnych." Niezabardzo, wszelkie dostępne siły najemne Indian, są nadzwyczaj słabe, co prawda liczebne, ale łatwo popadają w panikę. Gdy wystawiasz formacje mięsa armatniego ( Indian ) z regularną armią Hiszpanów, gdy mięso zaczyna uciekać, morale reszty ( niezależnie czy Indian czy Hiszpanów ) spadną drastycznie. + Utrzymanie Mięsa armatniego przy regularnych armiach jak zauważyłeś – kosztuje.
"Rozumiem nieprzewidywalność AI, ale parę tego typu zdań można było napisać. " - Miałem na myśli AL Kompa na mapie świata, nie opisywałem taktyk bitewnych.
"Niech to ktoś podda korekcie. Ilość błedów gramatycznych, interpunkcyjnych, sprawia, że nie da się czytać. Są też ortograficzne " No cóż, tak to jest gdy ktoś przechodzi z Niemieckiego na Polski, Przepraszam ? ^^
"Są sformułowania pełne filozoficznego uroku i nawet można domyślić się o co chodzi " - Przepraszam ponownie że zmusiłem niektórymi zwrotami do czytania między wierszami ^^
Mnie intryguje dlaczego "poza tym" jest konsekwentnie pozamieniane na "pyzatym" :) - O rety :O
Zdecydowanie brak korekty zabija ten poradnik.... mnie zatrzymał "mór włóczni" ..... "mur włóczni " to dosłowne nazewnictwo ze Polskiej wersji gry, niestety coś przegiołem z "ó"
Ojej „dzipsi” staje w mojej obronie. Pierwszy który broni treści ponad formę. Jak miło ^^, starałem się, to nie miało być dzieło literackie : S
ojej starałem się :L
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
