Wstęp | Mechanika | Magrunner Dark Pulse

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wstęp

Czerwone ładunki - Wstęp | Mechanika | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Czerwone ładunki

Mechanika gry jest w teorii bardzo prosta. Wszystko oparte jest na dwóch rodzajach ładunków magnetycznych: czerwonym i zielonym (lub czerwonym i niebieskim, w zależności od ustawień). W przeciwieństwie jednak do znanych nam ładunków dodatnich i ujemnych, gdzie dwa odmienne przyciągają się nawzajem, a te same - odpychają, tutaj działa to na odwrót. Ładunki o tych samych kolorach przyciągają się, gdy kolory różne odpychają się nawzajem.

Każdy z modułów naładowany konkretnym ładunkiem, wytwarza również mniejsze lub większe pole magnetyczne. Dwa naładowane przedmioty mogą oddziaływać na siebie tylko wtedy, gdy znajdują się w zasięgu swoich pól magnetycznych. Pole magnetyczne wszystkich przedmiotów znajdujących się na danym poziomie, można zobaczyć wciskając domyślnie przycisk F. Jest to bardzo istotne, szczególnie w dalszych etapach gry.

Podobało się?

0

Magrunner: Dark Pulse

20 czerwca 2013

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Logiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl