Wstęp | Mechanika | Magrunner Dark Pulse
Aktualizacja:
Wstęp

Mechanika gry jest w teorii bardzo prosta. Wszystko oparte jest na dwóch rodzajach ładunków magnetycznych: czerwonym i zielonym (lub czerwonym i niebieskim, w zależności od ustawień). W przeciwieństwie jednak do znanych nam ładunków dodatnich i ujemnych, gdzie dwa odmienne przyciągają się nawzajem, a te same - odpychają, tutaj działa to na odwrót. Ładunki o tych samych kolorach przyciągają się, gdy kolory różne odpychają się nawzajem.
Każdy z modułów naładowany konkretnym ładunkiem, wytwarza również mniejsze lub większe pole magnetyczne. Dwa naładowane przedmioty mogą oddziaływać na siebie tylko wtedy, gdy znajdują się w zasięgu swoich pól magnetycznych. Pole magnetyczne wszystkich przedmiotów znajdujących się na danym poziomie, można zobaczyć wciskając domyślnie przycisk F. Jest to bardzo istotne, szczególnie w dalszych etapach gry.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
