Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse
Aktualizacja:
Intermediate Integration

Po krótkim i dosyć nieapetycznym przerywniku, odzyskasz kontrolę na postacią. Twoim zadaniem w tym miejscu jest, ponownie, zebranie 4 małych kostek.

Najpierw skręć w lewo od wejścia, a następnie podnieś małą kostkę leżącą na krawędzi.

Obróć się i podejdź do niewielkiego przycisku. Postaw kostkę dokładnie na jego środku, tak jak widać na powyższym obrazku. To spowoduje opuszczenie szklanej zasłony.

Obróć się. Powinieneś zobaczyć sporych rozmiarów windę. Przeskocz nad przepaścią, lub obejdź ją dookoła, stań na windzie i aktywuj ją.

Po chwili winda zatrzyma się na górze, a Ty będziesz mógł zgarnąć drugą kostkę. Postaw ją na windzie, a następnie zjedź na dół.

Wróć się na drugą stronę i postaw kostkę na środku okręgu, po lewej lub prawej stronie modułu w osłonie.

Teraz przejdź przez kładkę znajdującą się po prawej stronie od modułu. Za szklanymi zbiornikami z roślinnością, znajdziesz trzecią kostkę. Zabierz ją i wróć do modułu.

Ustaw dwie kostki na środku okrągłych oznaczeń, a sam moduł, znajdujący się w centrum, naładuj czerwonym ładunkiem (obrazek powyżej).

Upewnij się, że kostki znajdują się dokładnie w środku okręgów, po czym zmień ładunki jednej i drugiej na zielone. To spowoduje ich przesunięcie i tym samym aktywowanie dwóch pionowych przycisków, tak jak na obrazku powyżej.

Przyciski uruchomią ostatnią kładkę. Zbierz wszystkie cztery kostki, a następnie umieść je w module scalającym.

Postaw nowo otrzymaną kostkę na wyrzutni i zmień jej kolor na czerwony, a samej kostki na zielony. Kostka powinna trafić prosto w moduł napędzający, znajdujący się po drugiej stronie pomieszczenia.

Obróć się i wejdź po pochylni na samą górę. Strzel w silnik magnetyczny czerwonym ładunkiem, a w platformę - zielonym. Poczekaj, aż platforma do Ciebie dotrze, wskocz na nią, a następnie zmień jej ładunek na czerwony. Gdy dojedzie do końca trasy, przeskocz na wystającą platformę i przejdź przez drzwi, kończąc tym samym pierwszy akt.
0
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
- Akt I
		
- Introductory Cube | Akt I | Magrunner Dark Pulse
 - Introductory Jumper | Akt I | Magrunner Dark Pulse
 - Introductory Platform | Akt I | Magrunner Dark Pulse
 - Intermediate Cube | Akt I | Magrunner Dark Pulse
 - Introductory Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse
 - Intermediate Platform | Akt I | Magrunner Dark Pulse
 - Advanced Platform | Akt I | Magrunner Dark Pulse
 - Platform Test | Akt I | Magrunner Dark Pulse
 - Introductory Fusion | Akt I | Magrunner Dark Pulse
 - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse
 
 
 - Akt I
		
 
 - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
