Burning Rust | Akt II | Magrunner Dark Pulse
Aktualizacja:
Burning Rust

Następna lokacja jest bardzo krótka, chodź posiada również jeden stosunkowo irytujący moment.

Zacznij od podniesienia wybuchowej kostki, znajdującej się na lewo od wejścia.

Postaw kostkę na module widocznym na powyższym obrazku. Zmień ładunek modułu magnetycznego na czerwony, a kostki na zielony. Na wszelki wypadek, odsuń się na bezpieczną odległość.

Po małej eksplozji, podnieś świeżo spadłe kostki.

Postaw kostki, jedna na drugiej, pod platformą znajdującą się po prawej stronie (obrazek powyżej). Zmień ładunek dolnej kostki na czerwony, a platformy - na zielony. Gdy upewnisz się, że kostki są w zasięgu pola magnetycznego platformy, strzel w górną kostkę zielonym ładunkiem. Kostka powinna zostać przyciągnięta przez znajdującą się nad nią platformę.

Zabierz pozostałą kostkę, po czym umieść ją na wyrzutni, znajdującej się po drugiej stronie pomieszczenia. Zmień ładunek wyrzutni na czerwony i wskocz na kostkę.

Wyceluj w silnik magnetyczny, umiejscowiony na ścianie po drugiej stronie, a następnie zmień jego ładunek na czerwony. Wystrzel się, zmieniając ładunek kostki na której stoisz na zielony.

Po wylądowaniu, zabierz przyczepioną do spodu platformy kostkę i wskocz z nią na górę platformy (obrazek powyżej).

Postaw kostkę na platformie, po czym wyceluj w silnik prostopadły do Twojego. Zmień jego ładunek na zielony, a platformy przed nim - na czerwony, tak jak na powyższym obrazku.

Zmień ładunek platformy na której się znajdujesz na czerwony i poczekaj, aż jedna i druga platforma zetkną się i zaczną przyciągać. Gdy to się stanie, przeskocz z kostką na drugą platformę, a następnie zmień jej ładunek na zielony.

Poczekaj, aż platforma dojedzie do samego końca. Postaw kostkę na jej środku, wskocz na nią, po czym zmień jej ładunek na czerwony. Dzięki temu wylądujesz przed drzwiami do następnej lokacji.
0
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
- Akt II
		
- Intermediate Jumper | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Signal Interrupt | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Disconnect | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Hidden Lab | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - The Deep | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Pattern Recognition | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reflection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Burning Rust | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Upgrade | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Long Shot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Friendly Fire | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Overdrive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Ruptured | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Intersection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Crossroads | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reboot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 
 
 - Akt II
		
 
 - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
