Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
Aktualizacja:
Captive

Następny poziom rozpoczniesz w celi, a dokładniej w nowym module - hipersześcianie. Z zewnątrz przypomina dużych rozmiarów kostkę, a od wewnątrz... pokój bez klamek.

Droga na zewnątrz, jest całkiem prosta. Naładuj górną ścianę czerwonym ładunkiem, a dolną, czyli tą na której stoisz, zielonym ładunkiem. To spowoduje otwarcie się modułu i opuszczenie ściany na której stoisz.

Po chwili platforma zatrzyma się na dole, a Ty będziesz mógł przeskoczyć na podłogę widoczną na powyższym obrazku.

Twoim celem jest zebranie 3 kostek i umieszczenie ich w silnikach magnetycznych, widocznych powyżej.

Przejdź kawałek dalej, a zobaczysz dwa moduły spawnujące, oddzielone zawalonymi panelami. Podnieś dwie znajdujące się tam kostki.

Postaw kostki - jedna na drugiej - na znaczniku naprzeciw modułów (obrazek powyżej).

Wskocz na znajdującą się po prawej od kostek platformę. Zmień ładunek silnika magnetycznego oraz platformy na czerwony.

Gdy dojedziesz na drugą stronę, odwróć się, a następnie strzel czerwonym ładunkiem w dolną kostkę, którą dopiero co ustawiłeś.

Spójrz na lustro znajdujące się obok silnika magnetycznego. Zobaczysz w nim odbicie trzeciej kostki. Wyceluj w to odbicie, po czym wystrzel zielony ładunek.

Następnie rozładuj silnik, strzelając weń czerwonym ładunkiem.

Obróć się i ponownie wyceluj w dwie kostki, tym razem w górną. Zmień jej ładunek na zielony, co spowoduje wystrzelenie kostki i przyciągnięcie trzeciego sześcianu, znajdującego się za ścianą (obrazek powyżej).

Ponownie naładuj silnik magnetyczny czerwonym ładunkiem, a platformę - zielonym. Jedź na platformie do momentu, aż przyciągnie ona naładowaną na zielono kostkę. Gdy to się stanie, zmień ładunek silnika na zielony.

Gdy zatrzymasz się po drugiej stronie, zeskocz z platformy, a następnie zajrzyj pod jej spód. Powinny znajdywać się tam dwie kostki. Zabierz je i postaw na platformie, po czym zmień ładunek platformy na czerwony.

Przetransportuj kostki na drugą stronę i zabierz wszystkie trzy do pustych silników magnetycznych, które widziałeś na początku.

Umieść kostki w trzech modułach, naładuj je czerwonymi ładunkami, po czym to samo zrób z platformą znajdującą się naprzeciw, jak na powyższym obrazku. Gdy platforma zatrzyma się przed silnikami, zmień jej ładunek na zielony i obserwuj piękną kraksę.

Wyjmij jedną z kostek, a następnie postaw ją na świeżo wystrzelonej platformie. Wskocz na kostkę i zmień jej ładunek na czerwony. Po dostaniu się na górę, przejdź w stronę drzwi, by ukończyć poziom.
0
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
- Akt II
		
- Intermediate Jumper | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Signal Interrupt | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Disconnect | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Hidden Lab | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - The Deep | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Pattern Recognition | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reflection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Burning Rust | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Upgrade | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Long Shot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Friendly Fire | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Overdrive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Ruptured | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Intersection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Crossroads | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reboot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 
 
 - Akt II
		
 
 - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
