Reboot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
Aktualizacja:
Reboot

Gdy tylko znajdziesz się w głównej sali, podejdź do hipersześcianu znajdującego się na środku.

Zmień ładunek jedynej widocznej ściany na czerwony, po czym ustaw czerwonego Newton'a na pochyłej kolumnie obok (obrazek powyżej). W momencie, gdy ściana się podniesie, wskocz do środka i zmień ładunek dolnej ściany na zielony. Poczekaj, aż zjedzie odrobinę niżej, a następnie zeskocz na sam dół, na metalową kładkę.

Zmień ładunek modułu, znajdującego się pod hipersześcianem, na zielony i wejdź po kładce na górę.

Natrafisz tu na moduł z kostką. Podnieś ją, po czym wskocz na dolną ścianę hipersześcianu. Odpal na niej czerwony ładunek.

Nie jedź jednak na samą górę, a zamiast tego, wskocz do znajdującego się w połowie drogi korytarza.

Na jego końcu znajdziesz szyb z rozładowaną platformą. Wskocz na nią z kostką i zmień ładunek na czerwony. Zacznij się wspinać, rozstawiając czerwonego Newton'a na jednej ze ścian.

Po wjechaniu na górę, przejdź do modułu znajdującego się po drugiej stronie, za hipersześcianem. Postaw na nim kostkę, a następnie zmień jego ładunek na czerwony. Wskocz na kostkę i odpal zielony ładunek.

Gdy tylko kostka osiągnie maksymalny pułap, wyceluj w moduł znajdujący się w niewielkiej komorze i wystrzel czerwony ładunek (obrazek powyżej).

Wyląduj z powrotem na ziemi, a następnie wystrzel czerwony ładunek w poziomą platformę znajdującą się pod szybą.

Postaw kostkę na górnej ścianie hipersześcianu i odpal zielony ładunek. Poczekaj, aż ściana się uniesie.

Oddal się na taką odległość, by móc wycelować w żółtą kostkę (obrazek powyżej). Zmień jej ładunek na czerwony, a następnie podejdź do windy znajdującej się za Tobą.

Zmień ładunek platformy na czerwony. Wskocz na nią i spójrz w górę, a zobaczysz umieszczony na suficie moduł napędzający. Zmień jego ładunek na czerwony, a następnie poczekaj, aż wjedziesz na górę.

Wyskocz z windy i idź przed siebie, aż do wyjścia z lokacji.
0
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
- Akt II
		
- Intermediate Jumper | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Signal Interrupt | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Disconnect | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Hidden Lab | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - The Deep | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Pattern Recognition | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reflection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Burning Rust | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Upgrade | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Long Shot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Friendly Fire | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Overdrive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Ruptured | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Intersection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Crossroads | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reboot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 
 
 - Akt II
		
 
 - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
