Pattern Recognition | Akt II | Magrunner Dark Pulse
Aktualizacja:
Pattern Recognition

Ta lokacja jest stosunkowo prosta. Wszystko ogranicza się do modułu hipersześcianu znajdującego się na środku pomieszczenia. Zacznij od zeskoku na niższe piętro sali.

Idź wzdłuż lewej ściany, aż trafisz na schody i panel sterowania, widoczne powyżej. Aktywuj panel, a następnie wejdź po schodach.

Z małego pomieszczenia zabierz żółta kostkę, po czym cofnij się do miejsca do którego zeskoczyłeś, a dokładnie - do zawalonej kolumny.

Czas na odrobinę zabawy hipersześcianem. Kierując się oznaczeniami na powyższym obrazku, zmień ładunek ściany nr. 1 na czerwony, ściany nr. 2 na zielony, trzeciej ściany również na zielony, a ściany nr. 4, w bok której musisz odrobinę przycelować, bo znajduje się na górze modułu, zmień na czerwony.

Jeśli wykonałeś wszystko zgodnie z powyższym opisem, to moduł powinien wyglądać tak, jak na powyższym obrazku. Postaw kostkę na dolnej ścianie i zmień jej ładunek na zielony. Dzięki temu ściana wróci na swoje miejsce.

Gdy platforma się zatrzyma, przeskocz z kością na kładkę po prawej, czyli tą z zieloną ścianą oznaczoną wcześniej numerem 2. Umieść kostkę w silniku magnetycznym, znajdującym się za wspomnianą ścianą i naładuj go zielonym ładunkiem. Wskocz z powrotem do hipersześcianu.

Będąc w środku, zmień ładunek ściany znajdującej się przed silnikiem na czerwony, a ściany naprzeciw na zielony. Możesz teraz przeskoczyć na kładkę po drugiej stronie.

Zaraz po lewej trafisz na moduł z kostką. Podnieś ją.

Umieść podniesioną kostkę w silniku magnetycznym znajdującym się obok, po czym zmień jego ładunek na zielony.

Zmień kolor ściany hipersześcianu, którą wcześniej zostawiłeś w spokoju, na czerwony, a ściany naprzeciw na zielony (obrazek powyżej).

Wejdź do środka modułu, a następnie przeskocz na trzecią, dostępną teraz kładkę, na której znajduje się dopiero co naładowana zielona ściana.

Przejdź za wspomnianą ścianę i wejdź na górę po znajdujących się tu schodach. Wskocz na górną ścianę hipersześcianu, a następnie zmień jej ładunek na czerwony.

To wwiezie Cię na sam szczyt. Pozostaje tylko przejść przez drzwi do następnej lokacji.
0
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
- Akt II
		
- Intermediate Jumper | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Signal Interrupt | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Disconnect | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Hidden Lab | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - The Deep | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Pattern Recognition | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reflection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Burning Rust | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Upgrade | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Long Shot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Friendly Fire | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Overdrive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Ruptured | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Intersection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Crossroads | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reboot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 
 
 - Akt II
		
 
 - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
